• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:

    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:

    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:


    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic

    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn

    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.
    Ze leren elkaar kennen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 19:16 ]

    Aimee Jade Tempeste
    Even snap ik niet waarom ik Luel leuk vind. Maar dat gaat al snel weer weg.
    'Had ik al eens gezegd dat je prachtige ogen hebt?' zegt hij. Ik kijk hem glimlachend aan, 'nee dat heb je niet,' zeg ik terwijl mijn hart bonkt van blijdschap

    [ik ga echt stuk hier om die stukjes. @Diapal haha dan moet je snel eten :P, ik laat dr wel even bij Luel blijven. Als iemand haar ontvoerd kan ik er niks aan doen :P]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oh, die geheime info geef ik door aan Vince :P ]


    I only miss you when I'm breathing

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Op de gang, op weg naar mijn kamer, zag ik Aimee hand in hand met Luel naar buiten lopen.
    Aimee flirt wel echt met iedereen, dacht ik. Maar ze lijken wel echt verliefd.. Ik haalde mijn schouders op. Zal wel. Op mijn kamer keek ik naar mijn nagels. Die waren veel te saai! Ik moest nodig weer aan mijn nail-art beginnen. Ik pakte mijn nagellak en penseeltjes en begon geconcentreerd te werken. Met resultaat.

    Ja, die nagels heb ik zelf gemaakt. (;
    Ik doe ook aan nail-art. Niet letten op de randen, het is moeilijk om dat zo precies te doen.

    [Oh, nu moet ik ook eten xD Tot zo!]


    I only miss you when I'm breathing

    [Ze is nu gewoon buiten.. want ik had Luna toen al naar binnen gebonjoured XD]

    Luna Leroux

    Ik liet me op de bank vallen. Hier was het lekker rustig. Mijn muziek had ik nog steeds op. Hmm, ik had zin in tekenen. Ik deed me ogen dicht en concentreerde me op een tekenblok, potlood en gum die op me schoot ligt. Hopelijk gaat het snel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [tot zo! ik wacht wel even met reageren tot jullie er weer zijn]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ben er weer.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Spyclon schreef:
    [Luel had het toch nog niet gehoord wat Vince kan?)

    Vince ~ Stemming Beheersen

    Ik voel de stemming na een tijdje tussen die twee weer beter worden. Ik probeer het nog een keer, dit keer met nog wat meer concentratie.

    Nee, maar Vince zit zo vreemd te kijken.
    Trouwens, ze zijn allang buiten, dus Vince kan ze niet eens bereiken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Oh, ik wijzig wel.


    I only miss you when I'm breathing

    Iral ~ Telekinese

    'Omdat ik raar ben,' zeg ik, alsof dat een ontzettend logisch antwoord is.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Nu merk ik pas dat ze mijn hand heeft vastgepakt. Samen lopen we de tuin in. 'Dan heb ik het nu gedaan,' zeg ik lief.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince ~ Stemming Beheersen

    Als ik ze verder zie lopen besluit ik ze te volgen. Als ik wat dichterbij ben voel ik de stemming weer verliefd zijn. Diep concentreer ik me weer, nog dieper dan net, en voel nu weer de stemming veranderen.


    I only miss you when I'm breathing

    Luna Leroux

    Na een tijdje voelde ik niks. Gefrustreerd ging ik met mijn handen door mijn haren. Ik voelde aan mijn voorhoofd en voelde dat ik zweette. Drie dingen waren blijkbaar te veel. Probeer wel eerst met één. Ik deed me ogen weer dicht en concentreerde me op een gummetje. Van klein naar groot.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aimee Jade Tempeste
    'Dan heb ik het nu gedaan,' zegt Luel lief. Ik kijk hem verliefd aan, 'je bent leuk,' fluister ik in zijn oor.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 19:28 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wie is Spinal?]


    I only miss you when I'm breathing

    Iral ~ Telekinese

    'Omdat ik raar ben,' zeg ik, alsof dat een ontzettend logisch antwoord is.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Ik negeer de twee mensen die al in de tuin zitten en kijk alleen maar in Aimee's prachtige ogen. Maar ik word abrupt onderbroken door weer dat rare gevoel van minachting voor Aimee.
    Ik kijk om en zie Vince achter ons staan. 'Wat moet je, stalker?' zeg ik onvriendelijk, omdat ik zo'n idee heb dat hij hier achter zit.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~