• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:

    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:

    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:


    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic

    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn

    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.
    Ze leren elkaar kennen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 19:16 ]

    (Ik maak er vnv een perso aan, moet zo gaan leren. Heb morgen moeilijk so en nog niet geleerd -_- en ik moet binnenkort een boekverslag inleveren -_-)

    Vince ~ Stemming Beheersen

    'Jij bent degene die me draagt dus jij mag kiezen.' zegt ze. Nou, als ik haar optil wil ik haar wel kunnen zien. Voorzichtig leg ik mijn andere hand op haar rug, 'Laat je maar in mijn armen vallen, als je het echt wilt.' fluister ik dan zacht.


    I only miss you when I'm breathing

    [okee is goed : ) ik moet zo ook even leren, heb deze week nog 4 toetsen waarvan 1 se -.- en moet vrijdag 2 verslagen inleveren -.-]

    Aimee Jade Tempeste

    Vince legt zijn andere hand op mijn rug. 'Laat je maar in mijn armen vallen, als je het echt wilt.' fluistert hij zacht. 'Zal ik doen,' antwoord ik. Ik laat me voorzichtig in zijn armen zakken en hij tilt me op. Ik sla een van me armen om zijn nek zodat ik die niet in mijn schoot hoef te houden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (In hoeveelste jaar zit je dan?)

    Vince ~ Stemming Beheersen

    Rustig til ik haar op, 'Waar wil je naar toe? Of zal ik dat ook kiezen?'


    I only miss you when I'm breathing

    [ik zit in 4 vwo a. Had gister ook al een se -.- heb nu toetsweek]

    Aimee Jade Tempeste

    'Waar wil je naar toe? Of zal ik dat ook kiezen?' Ik lach even lief naar Vince. 'Dat mag jij ook kiezen,' zeg ik met een grijns.

    [ik ben ff een uurtje weg. moet folders lopen -.- ben ws kwart voor 4 weer terug ofso]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ik heb over 2 weken toets week. Ik zit nog maar in de 2e van Gymnasium (Nerd klas dus xD). Maar dat verklaart wel wat over al die toetsen van jou.
    Maar nu moet ik echt gaan leren dus ik ben ook even weg. Laterz.]

    Vince ~ Stemming Beheersen

    'Dat mag jij ook kiezen,' zegt ze met een grijns. Even lach ik terug, alleen ik kan niks bedenken om naar toe te gaan. 'Misschien naar de tuin ofzo?'


    I only miss you when I'm breathing

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Ik grinnikte, Vince tilde Aimee op en liep met haar door de kamer. Ondanks het feit dat ik een klein beetje jaloers was, was ik toch blij voor haar. Misschien was ik gewoon niet haar ware. Ik zat nog steeds op de bank en keek naar Chiya, nadat ze had gejuigd omdat we hadden gewonnen, was ze naast me komen zitten.

    [Ik verveel me echt xd]

    Luna Leroux

    Na een kwartiertje of zo werd ik al weer wakker. Ik rekte me eigen uit en ging naar beneden. Toen ik beneden was ging ik weer naar de vrijetijdsruimte. kijken of iedereen er nog was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Verveeld zat ik op de bank en keek naar de deur, er kwam een meisje binnenlopen. "Hey." Groette ik met een lach. "Ik heet Stephen, maar je mag me 'Steef' noemen." Ik ging rechtop in de bank zitten en steunde met mijn ellebogen op m'n bovenbenen.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 14:52 ]

    Luna Leroux

    'Hey,' zei iemand. Ik keek op en zag dat het van de bank vandaan kwam. 'Ik ben Stephen, maar je mag me 'Steef' noemen,' zei hij. 'Hey, ik ben Luna. Jij was hier net toch ook met dat dansen?' vroeg ik. Ik liep naar hem toe en ging op de andere bank zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Hey, ik ben Luna. Jij was hier toch ook met dat dansen?" Vroeg ze en ging op de andere bank zitten. Ik lachte. "Dat klopt. Ik was ook die gek die Chiya door de kamer tilde."

    Luna Leroux

    'Dat klopt. Ik was ook die gek die Chiya door de kamer tilde,' zei hij. Ik keek hem vragend aan. 'Hoezo gek? Ik zou het meer enthousiast noemen, of zo. Ik weet niet'.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 15:03 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Hoezo gek? Ik zou het meer enthousiast noemen, of zo. Ik weet niet." Ik keek haar even aan, normaal zou ik oranje haar raar vinden, maar het stond leuk bij haar. "Oke. Dan was ik de enthousiaste persoon die Chiya door de kamer tilde.

    Luna Leroux

    'Oke. Dan was ik de enthousiaste persoon die Chiya door de kamer tilde,'
    Ik glimlachte. 'Dat klinkt beter. Trouwens. waarom zit jij hier? Ik bedoel, waarom ben jij hierheen gebracht?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Dat klinkt beter. Trouwens. waarom zit jij hier? Ik bedoel, waarom ben jij hierheen gebracht?" Ik schoof mijn haar uit m'n gezicht en keek rond, ik zag Vince nergens. Hij hoefde het nog niet te weten. "Ik ben telepathisch." Mompelde ik. "Ik kan gevoelens en gedachten waarnemen."

    Luna Leroux

    'Ik ben telepathisch,' hoorde ik hem mompelen. 'Ik kan gevoelens en gedachten waarnemen,' ging die verder. 'Waarom mompel je? Ben je er niet trots op?' vroeg ik. Ik keek hem aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you