• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:

    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:

    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:


    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic

    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn

    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.
    Ze leren elkaar kennen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 19:16 ]

    Iral ~ Telekinese

    'Omdat ik raar ben,' zeg ik, alsof dat een ontzettend logisch antwoord is.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Ik knik. Kort daarna gaat er een roze glinstering door mijn ogen. Een piepklein, roze bolletje dat alleen voor mij te zien is vliegt richting de borstkas van Aimee, richting haar hart. Daar plant het zich in.
    Nu is ze stapelverliefd.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Wie zijn er eigenlijk allemaal nog meer in de tuin?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    We hadden met drie punten verschil gewonnen en even later liepen een voor één Steef en Vince met Aimee door de kamer. Ik moest wel lachen. Ik was moe van het dansen, dus ik besloot maar vlug weg te gaan, voor ze me voor de Xbox trokken.

    Aimee Jade Tempeste
    Ik kijk Luel even aan en krijg een raar gevoel. Hij is eigenlijk best wel knap en schattig. Ik laat me tegen Luel aanzakken. 'Dus, zin om zo iets te doen?' vraag ik flirterig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Midna schreef:
    [Wie zijn er eigenlijk allemaal nog meer in de tuin?]

    Volgens mij Destiny en Iral.

    Iral ~ Telekinese

    'Omdat ik raar ben,' zeg ik, alsof dat een ontzettend logisch antwoord is.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Ik glimlach als ze dicht tegen me aan komt zitten. Oh, dit is goed.
    'Ik vind het goed,' zeg ik. 'Ik heb best wel zin om wat frisse lucht te happen.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Randomness schreef:
    (...)
    Volgens mij Destiny en Iral.


    [O ja ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha, ik lach me best wel kapot om Luel. ^^
    Ik ben tijdelijk inspiratieloos, ik wacht tot iemand anders schrijft. (A)
    En ik ben bezig mijn nail-art foto's te uploaden. (;

    [Juah.. ik wacht tot die 2 naar buiten gaan.. dan kan ik ff goed stukje schrijven om Luna weer naar binnen te laten gaan]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex~transformatie.
    Ik zap verder en kom bij een of andere film met Brad Pitt, 'Dames wie vind Brad Pitt alemaal een lekker ding?' roep ik door de kamer.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Aimee Jade Tempeste
    'Ik vind het goed. Ik heb best wel zin om wat frisse lucht te happen.' zegt Luel. Ik glimlach naar hem. 'Zullen we dan maar gaan?' vraag ik terwijl ik zijn hand pak en hem overeind trek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince ~ Stemming Beheersen

    Ik kijk naar Aimee en Luel die bij elkaar zitten en Aimee zit op zijn schoot. Even zie ik haar een beetje raar kijken en opeens doet ze heel flirterig. Hmm, misschien moet ik even wat hier aan doen. Even concentreer ik me diep en voel meteen de stemming bij hen twee slechter worden.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 18:54 ]


    I only miss you when I'm breathing

    [Jaa, Aimee en Luel jullie lopen maar door ;P]

    Luna Leroux

    Ik draaide me om en zag Aimee en Luel naar buiten lopen. Nou werd het hier druk! Niet te geloven! Ik mompelde hoi tegen hun en ging weer naar binnen. Ik ging weer naar de vrijetijdsruimte, in de hoop dat het daar nu was rustiger was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik moet eten.
    LovingStyles, laat Aimee alsjeblieft niet weglopen. :(
    Nee, grapje. xD


    Iral ~ Telekinese

    'Omdat ik raar ben,' zeg ik, alsof dat een ontzettend logisch antwoord is.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Plotseling voel ik lichte minachting voor haar. Ik kijk scherp naar Vince die onschuldig naar ons kijkt. Hmmm...
    Maar als ik weer in haar ogen kijk ebben die gevoelens al weer weg.
    'Had ik al eens gezegd dat je prachtige ogen hebt?'

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 19:03 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    -

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 19:22 ]


    I only miss you when I'm breathing