• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:

    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:

    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:


    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic

    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn

    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.
    Ze leren elkaar kennen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 19:16 ]

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Het maakt mij niet uit als je flirt hoor." Lachte ze. "Die anderen zijn me vriendjes niet dus ze hoeven zich nergens mee te bemoeien." Ik knikte. "Sorry, dat ik je heb laten nat regenen maar het was of een storm of alle stoppen in het huis kapot laten gaan en dat lijkt een storm me toch wat handiger." Zei ze voorzichtig. "Het geeft niet, ik kon schuilen onder de kastanje boom. En er is altijd nog een douche en droge kleren." Vergaf ik haar. "Ik voel me een mietje." Zei ik. "Normaal zou ik ze helemaal kapot geslagen hebben, maar ik heb me nu kunnen bedwingen."

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Ik hoorde een klopje op de dichte deur. "Binnen?" Vroeg ik en zag de deur open gaan. Daar stond Vince. Het liefste had ik hem kapot gescholden, maar ik hield mijn mond. "Hoi." Bromde ik en keek met venijnig aan.

    Vince ~ Stemming Beheersen

    Even probeer ik hem iets vrolijker te maken, zonder echt te weten of het lukt. 'Eh, heey.' Zeg ik dan rustig, 'Ik kom nog even mijn verontschuldiging aan bieden voor daar net.' zeg ik dan maar.


    I only miss you when I'm breathing

    Luna Leroux

    'Laten we maar voor jou idee gaan,' zei Des. Even hoorden we harde muziek. Het klonk leuk, het liedje kwam me bekend voor. 'Zullen we dan maar gaan?' vroeg ik en ik stond alvast op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aimee Jade Tempeste

    Er wordt op de deur geklopt en Vince komt binnen. Ik kijk hem even aan en richt me dan weer op Steef 'Je bent geen mietje omdat je ze niet in elkaar hebt geslagen maar je hebt juist lef getoond door het niet te doen,'zeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik moet gaan, ik moet er morgen weer op tijd uit. 6.15. Moet één uur naar school fietsen. Laterzz!!]

    [ Jammer, tot morgeh...]


    I only miss you when I'm breathing

    [Tot morgen ;d dus ik denk dat ik ook pas morgen verder kan XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ik stel dat we dan morgen verder gaan? Ik hoef er pas om half 9 uit :) ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ( ok gaan we morgen verder... Ik heb niet het 1e vrij maar kan toch slapen tot half 8 als ik wil xD)


    I only miss you when I'm breathing

    [rond hoelaat gaan we dan? gewoon 's avonds?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ben om 15.00 uit, 16.00 thuis. Dus 's middags en 's avonds? Ik moet dan wel leren.. Dinsdag 2 toetsen, maargoed.]

    ( Ik heb deze week 5 toetsen en ben vandaag pas om 4 uur uit... Maar ik hoef Nog geen eens een minuut te lopen. Mar zullen we dan tussen vijf en zes verder gaan? Oh wacht, ik heb vandaag training dus ik kan helemaal niet zo bveel online zijn voor half negen.)

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 7:20 ]


    I only miss you when I'm breathing

    [Ik zie wel, ik zit nu op school. ;p]

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Ik ging op de rand van mijn bed zitten en keek Vince aan. "Wat moet je?" Ik keek hem aan. "Eh, heey." Begon hij rustig. "Ik kom nog even mijn verontschuldiging aan bieden voor daar net." Vervolgde hij. "Hmm." Bromde ik en wendde me weer tot Aimee. "Je bent geen mietje omdat je ze niet in elkaar hebt geslagen maar je hebt juist lef getoond door het niet te doen." Zei ze. "Zo voelt het voor mij niet." Ik pakte mijn telefoon, zette die uit en legde de koptelefoon op de kast.

    Aimee Jade Tempeste

    Ik glimlach even naar Vince als hij zijn verontschuldiging aanbiedt. "Zo voelt het voor mij niet." zegt Steef. Ik rol even met mijn ogen, Waarom moeten jongens altijd zo 'stoer' doen. Ik heb genoeg van dat depressieve gedoe. 'Hadden ze ook Just Dance 3 bij de spellen?' vraag ik aan Vince en Steef. Ze knikken langzaam. 'Okee, mooi. Kom op mee naar beneden. Ik beloof dat ik niet vals zal spelen,' zeg ik met een knipoog.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered