• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:

    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:

    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:


    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic

    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn

    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.
    Ze leren elkaar kennen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 19:16 ]

    Iral ~ Telekinese

    Ik twijfel even of ik het ga vertellen aan haar, maar ze lijkt wel te vertrouwen. 'Telekinese.'

    Luel ~ Verleidingskracht

    Net als ik dat tegen het meisje met het rode haar heb gezegd bied Aimee me aan om met haar te dansen. Daar zeg ik geen nee tegen.
    'Is goed,' zeg ik vrolijk.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiney 'Des' Janice Montoya | Helderziendheid.
    "Telekinese." Mompelde hij. "Dan kan je toch dingen verplaatsen?" Zei ik enthousiast. "Cool!"

    Vince ~ Stemming veranderen

    Ik laat maar en ga naast Aimee zitten. 'Heey, je kan echt goed dansen.' zeg ik dan tegen haar als ik neer plof op de bank.


    I only miss you when I'm breathing

    Iral ~ Telekinese

    Ik glimlach breed voor het eerst sinds tijden. Ik heb de aandacht gewekt van iemand!

    Luel ~ Verleidingskracht

    Net als ik dat tegen het meisje met het rode haar heb gezegd bied Aimee me aan om met haar te dansen. Daar zeg ik geen nee tegen.
    'Is goed,' zeg ik vrolijk.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Diapal, Luel danst eerst nog met Luna met ORANJE haar; P en daarna met Aimee ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Ik liet me niet zomaar uit het veld slaan. "Oke Chiya. Welk nummer gaan we doen?" Vroeg ik en stond weer op. Aimee leek me te negeren.

    Midna schreef:
    [Diapal, Luel danst eerst nog met Luna met ORANJE haar; P en daarna met Aimee ;P]

    Had ik begrepen.
    En op het plaatje is het rood toch? xD


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    (...)
    Had ik begrepen.
    En op het plaatje is het rood toch? xD


    [Oranje ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aimee Jade Tempeste

    'Je kan echt goed dansen,' zegt Vince. Ik glimlach naar hem, 'dankje'. 'Is goed,' antwoord Luel op mijn vraag. 'Jullie mogen eerst,' zeg ik tegen Steef en Chiya


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Midna schreef:
    (...)

    [Oranje ;P]
    [Oranje is rood als je het over haar heb toch?]


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    (...) [Oranje is rood als je het over haar heb toch?]

    [op het plaatje wat Luna voorstelt is het echt oranje]

    Luna Leroux

    Ik draaide me weer om naar de jongen die blijkbaar Luel heet. 'Ben je goed met je heupen?' vroeg ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    'Rabiosa van Shakira,' zei ik tegen Steef. Ik zette het liedje aan.
    Allebei de teams gingen ongeveer gelijk. Drie sterren... vier sterren...
    Geen idee of we voor liepen, deze keer dacht ik even aan niets. Waarschijnlijk omdat ik veel te nerveus werd als ik me er bewust van werd met wie ik danste. Ik moest in mezelf lachen. Ik ben best wel zielig, dat ik "verliefd" ben op Stephen. Hij flirt gewoon met iedereen, dat is alles. Ach ja. Ik keek op het scherm en het leek wel of we voor liepen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:30 ]

    Iral ~ Telekinese

    Ik glimlach breed voor het eerst sinds tijden. Ik heb de aandacht gewekt van iemand!

    Luel ~ Verleidingskracht

    Ik verwacht dat zij zich ook voorstelt, maar als dat niet gebeurd kijk ik gewoon weer naar het scherm.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:33 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Luna Leroux

    'Geen idee eigenlijk. Ik heet trouwens Luel,' zei Luel. 'Aangenaam luel, en hup! Bewegen die heupen,' lachte ik naar hem. Ik deed me ogen dicht, gooide mijn armen weer in de lucht en bewoog met me heupen. Ik voelde me gelukkig op dit moment.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince ~ Stemming Veranderen

    Ik kijk weer even naar Aimee, en weer droom ik even weg in haar ogen. Het lijkt wel op de oceaan, alleen dan met iets speciaals in het midden. Eerder een paar speciale dingen, de gouden stipjes.


    I only miss you when I'm breathing