• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:

    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:

    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:


    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic

    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn

    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.
    Ze leren elkaar kennen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 19:16 ]

    Spyclon schreef:
    [Wie is Spinal?]

    Of ze bedoelt jou, met Spyclon, of mij met Diapal. xD


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince ~ Stemming Beheersen

    'Eh, ik had het gewoon wat warm.' bedenk ik snel. 'Er waren zoveel mensen daarbinnen.'


    I only miss you when I'm breathing

    Diapal schreef:
    (...)
    Of ze bedoelt jou, met Spyclon, of mij met Diapal. xD
    [idd xD]


    I only miss you when I'm breathing

    [ik bedoelde Diapal haha :P]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral ~ Telekinese

    'Omdat ik raar ben,' zeg ik, alsof dat een ontzettend logisch antwoord is.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Wantrouwend kijk ik hem nog even aan, maar dan draai ik me om. Op de een of andere manier is de sfeer nu ongemakkelijk en weet ik niet goed de draad weer op te pakken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Luna Leroux

    Trots keek ik naar het gummetje die in me hand lag. Nu de potlood, dacht ik. Ik deed me ogen dicht en concentreerde me op een hb potlood.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aimee Jade Tempeste
    Ik krijg weer dat rare gevoel waarom ik Luel ooit leuk zou vinden. 'Wat moet je, stalker?' zegt Luel tegen Vince. Vince mompelt iets van dat het binnen warm was ofso. Ik trek Luel verder mee de tuin in. Weg bij Vince

    [dat net was echt een domme actie van mij -.- maar nevermind wat je had al op iemand anders gereageerd a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    [ik bedoelde Diapal haha :P]

    Ik was van plan om met iemand anders te kletsen, maar ik had niet gemerkt dat jij het tegen mijn persoontje had. xD
    Heb het gewijzigd. (A)


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Iral ~ Telekinese

    'Omdat ik raar ben,' zeg ik, alsof dat een ontzettend logisch antwoord is.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Ik loop met haar mee als ze me aan mijn arm trekt. 'Heb jij ook het gevoel dat hij ons uit elkaar probeert te trekken?' vraag ik me af.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ales~transformatie
    Als niemand reageert sta ik op en loop ik verder door het huis, ik gooi willekeurig een deur open en zie een meisje op de bank ziten. (Luna) Ik loop naar haar toe 'Volgends mij had ik nog geen kennis met jou gemaakt' zeg ik. 'Ik heet Alex.'


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Aimee Jade Tempeste
    'Heb jij ook het gevoel dat hij ons uit elkaar probeert te trekken?' Ik haal me schouders op. 'Geen idee hoezo? Doet hij rare dingen dan? Daar vind ik hem niet echt het type voor,' zeg ik terwijl ik dichter bij Luel ga staan.

    [ik heb echt het gevoel dat ik mijn poppetje in een domme cheerleader verander :P]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luna Leroux

    Ik bleef me concentreren. 'Volgends mij had ik nog geen kennis met jou gemaakt,' zei iemand, en ik schrok me kapot. Geschrokken keek ik hem aan. 'Ik heet Alex,' zei hij. 'Eh wat? Nee, ik ben Luna,' zei ik nog wat geschrokken. 'Waarom ben jij hier?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex~transformatie
    'Dat zal ik je laten zien.' zeg ik, ik knijp m'n ogen dicht en mijn hoofd veranderd in dat van Luna. Ik imiteer haar stem 'Waarom ben jij hier?' zeg ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Vince ~ Stemming Beheersen

    Rustig ga ik dan nog wat dichterbij en doe alsof ik in een boom klim, rustig ga ik op een tak zitten.


    I only miss you when I'm breathing

    Iral ~ Telekinese

    'Omdat ik raar ben,' zeg ik, alsof dat een ontzettend logisch antwoord is.

    Luel ~ Verleidingskracht

    'Gewoon... dat gevoel heb ik,' zeg ik zacht. Ze komt dichter tegen me aan staan en streel zachtjes met mijn rechterhand door haar haren.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~