• hellow lieve menses van Q (A)

    ik zit dus echt met iets en ik will het graag even kwijt...
    dit schooljaar zijn er bij ons veel nieuwe peopeltjes op school gekomen...
    een van hen is een meisje dat nu bij mij in de klas zit.. maar ik zal maar geen namen noemen..
    nou ik heb zelf ook 3 hele goede vriendinnen in de klas zitten... en ik ging het meeste om met 2 daarvan [/omdat die andere heel close is met haar vriendje maar dat maakt haar niet zo uit]
    maargoed ik dacht eerst van okej nieuw meisje gewoon aardig doen enzo... ze was al niet helemaal mijn typ maar allee iedereen een eerlijke kans toch...
    nou geloof me de school is nog niet eens zo heel lanmg begonnen en geloof me ik kan der nek wel omdraaien... [sorry voor mijn taalgebruik maar ben best wel boos..]
    annyway ik haar een kans geven...
    nou zit ik dus naast haar... en vanaf het begin van het jaar vind ik haar al zo overheersend.. en de laatste tijd drukt ze me gewoon weg bij mijn vrienden... eerst vas het kimmy en haar 2 beste vriendinne diej altijd samen zaten en alles.. en nu is het dat mens en die 2 vriendinnen en kimmy... naj diej is er niet meer bij ..
    ik word gewoon foking buiten gesloten en dan zeggen men vriende wel van nee dat is niet zo maar hey zo voelt het wel.. want ik kan echt niet meer normaal bij dat mens zitten.. ze heeft me ook eens iets geflikt toen ik met haar moest samen werken met een project.. ze wou niet duidelijk zegge wie wat ging doen en toe uiteindelijk was ik 3 dagen ziek..
    is ze naar de docent gegaan zeggen dat ik niets deed of wou doen blabla ... ik een preek van de docent dus ik echt zo van waar heb jij het over ??
    nou moesten wij een presentatie houden...
    moet ik ineens haar blaadje voorlezen.. nou 3X raden..
    wat stond er op dat blaatje ?? ik heb geen idee want ik kon er geen duidelijk nederlands van maken.. uiteindelijk toch een voldoende, maar ga ik na de les naar de docent laati k mijn stuk zien zegt hij van jah dus was wel meer waard geweest.. ik vond dat cht een foking kut streek !!
    buiten dat is het echt gewoon een rampzalig kind...
    volgens de mensen in mijn omgeving ben ik verandert sins de start van het schooljaar van een blij vrolijk melis en lomp hyper meisej verandert in een kind met een fake smile dat haar eigen vrienden kring ontloopt omdat er een mens in zit dat mij teroriseerd ofzow... en zo voel ik me dus ook echt...
    nja kortom ik voel me zwaar kut enzo...
    ik wil dat het weer word zoals het was...
    en ik will ook niet de hele foking tijd met een foking fake slime in diej foking school lopen... [/. sorry voor dat..]

    nja dat moest ik ff zeggen voorde rest heb ik geen zin het helemaal te typen eigenlijk want ik heb last van mijn vingers..


    A Noble was Born in Chaos

    Ik begrijp wat je bedoelt. Ik had daar ook last van. Ik kwam op school en binnen de kortste keren zaten mijn vriendinnen onder de plak bij een ander. Bij mij is het allemaal weer goed gekomen. Omdat mijn vriendinnen zelf doorkregen dat het fout zat en toen draaide de rollen om.
    ik hoop dat dat ook bij jou gebeurt en dat alles weer goed komt

    XxX
    Naomi (flower)


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Dat nieuwe meisje hé? WAT EEN SLET! Sorry..
    Hoe haalt ze het in der kop om je vrienden af te pakken? Zeg tegen je vrienden dat als ze zouden moeten kiezen voor jou of voor haar wie ze dan zouden kiezen en praat er anders is met een docent over.'

    Dat nieuwe meisje hé? WAT EEN SLET!
    Ik vind het niet kunnen dat jij zo over dat meisje praat. Oké, sinds ze er is gaan die vriendinnen meer met haar om dan met jou. Maar ik hbe zelf het gevoel dat je dat kind ook niet een kans geeft. Ze is nieuw op school en wilt vrienden maken en die heeft ze dus gemaakt.
    Je wilt dat kind niet eens meer een kans geven. En dan zeg je tegen je vrienden dat ze je buitensluiten, maar ik denk dat je eerder naar de meisje toe moet en RUSTIG, maar dan bedoel ik RUSTIG! te gaan praten over dat je het niet fijn vind wat ze doet.
    Zelf maak je ook wel een paar fouten hoor, dus het ligt niet alleen aan haar.
    ze wou niet duidelijk zegge wie wat ging doen en toe uiteindelijk was ik 3 dagen ziek..

    Bijv dit, daar kon je zelf dan ook een beetje de leiding geven en zeggen: "Dat doe ik."

    Ik bemoei me er niet meer mee ajuu

    Hier hetzelfde :V


    I don't need words to feel those lips.

    Dat nieuwe meisje hé? WAT EEN SLET!
    Ik vind het niet kunnen dat jij zo over dat meisje praat. Oké, sinds ze er is gaan die vriendinnen meer met haar om dan met jou. Maar ik hbe zelf het gevoel dat je dat kind ook niet een kans geeft. Ze is nieuw op school en wilt vrienden maken en die heeft ze dus gemaakt.

    Je wilt dat kind niet eens meer een kans geven. En dan zeg je tegen je vrienden dat ze je buitensluiten, maar ik denk dat je eerder naar de meisje toe moet en RUSTIG, maar dan bedoel ik RUSTIG! te gaan praten over dat je het niet fijn vind wat ze doet.

    Zelf maak je ook wel een paar fouten hoor, dus het ligt niet alleen aan haar.


    ze wou niet duidelijk zegge wie wat ging doen en toe uiteindelijk was ik 3 dagen ziek..


    Bijv dit, daar kon je zelf dan ook een beetje de leiding geven en zeggen: "Dat doe ik."


    begrijp ik ook wel hoor.. en ik heb er ook niet alles bij gezet anders ben ik er nog een heel boekstuk aan over maar kijk ik gaf haar echt een kans.. maarja... ze begon gewoon heel raar te doen enzo...
    en ik zij ook van nou laten we dan kijken van wie doet wat.. dus zij deed een voorstel alleen ik snapte het niet helemaal over dat werkstuk... werd ze helemaal boos en alles.. en het is niet alleen dat het is echt gewoon al vanaf het begin.. ik bedoel ik heb haar echt wel een eerlijke lans gegeven hoor.. maar als ze zelf niet wil dan ja wat kan ik er dan aan doen ??


    A Noble was Born in Chaos

    sgat!
    carola (dat mens!) kan jou plek niet inpikken echt niet!
    niet nu, niet volgende week, nooit niet ECHTNOOIT!!!!!!
    maar carola is gwn raar ik heb tog ook laatst tegen haar gezegt zo van; kim doet de laatste tijd wel anders dan normaal maar dat is omdat jij nu bij ons op school zit. [/oke t was best lullig] maar goewd zij kan jou echt niet vervangen enne carola heft altij wel wat en zo langzamerhand word k er een beetje moe van !
    maar als er wat is moet je het ook gewoon tegen ij en noel zeggen en als ze mee wilt lopen gewoon zeggen: t is alleen voor hun! of weer gewoon een briefje sturen en het alleen aan mij en noel laten lezen :P

    dit leest ze tog niet dus ja maar in iedergeval ze kan niet nu , niet morgen niet volgende week niet volgend jaar en niet nooit! jou plek innemen dus maak je daar maar geen zorgen over!

    xx jenny


    http://dwergiie.blogspot.com/