• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

ø
    Regels:

-Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

ø
    Beschrijving van het huis:

Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.

ø
    De kamergenoten:

Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic

Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn

Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.
    Ze leren elkaar kennen.

[ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 19:16 ]

Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Kies maar door wie je wilt worden rondgedragen." Zei Vince en ik knikte. "You're choice." Ik stond achter Vince, dus hij kon het niet zien als ik een raar gezicht trok. Ik glimlachte, deed mijn mouw omhoog en showde mijn spieren. Ik bewoog mijn wenkbrauwen open en neer en stond toen weer heel normaal te wachten op het antwoord van Aimee.

Luna Leroux

Ook al hoorde ik ze niet. Ik zag Stef wel vaag doen. Zachtjes begon ik te lachen. Wat zouden de 'krachten' zijn van hun drie.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[kan ik nog meedoen??]

Do it scared, but do it anyway.

[Alle kamers zitten helaas al vol.. dus ik denk het niet.. anders moet je het aan de rpg eigenaar vragen, dat is scotch]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Vince ~ Stemming Beheersen

Dan maak ik de stemming tussen mij en Aimee even wat behaaglijker, met ietwat meer moeite dan gewoonlijk omdat ik nu niet mijn vingers op mijn voorhoofd leg.

I only miss you when I'm breathing

Luna Leroux

Ik keek naar hun drietjes. Hoe zouden hun zich voelen? Ik zuchtte alweer. 'Eh jongens? Ik eh, denk dat ik ga slapen,' riep ik hun kant uit.

Aimee Jade Tempeste

Hmmm okee, blijkbaar moet ik kiezen wie. Ik moet lachen als ik zie dat Steef een raar gezicht strekt naar Vince. Daarna glimlacht hij en showt zijn spieren. Hij beweegt nog even zijn wenkbrauwen op en neer en doet dan weer normaal. Ik zit echt te twijfelen, want de stemming tussen mij en Vince voelt ook wel behaaglijk. Dan krijg ik een briljant idee, 'jullie mogen mij allebei tillen,' zeg ik liefjes terwijl ik naar ze knipoog.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

'Jullie mogen mij allebei tillen,' zei Aimee liefjes terwijl ze naar ons knipoogde. 'Eh bedoel je dat we je tegelijk optillen? Hij aan de ene kant en ik aan je andere kant? Of omstebeurt?' vraag ik dan na even haar aan te hebben gekeken. Jammer dat ze niet echt koos, denk ik dan.

Aimee Jade Tempeste

Vince kijkt me even aan, 'Eh bedoel je dat we je tegelijk optillen? Hij aan de ene kant en ik aan je andere kant? Of omstebeurt?' Ik lach even, 'omstebeurt slimpie. Jij mag wel eerst als je dat wil...'

Ze lacht even, 'omstebeurt slimpie. Jij mag wel eerst als je dat wil...' zegt ze. 'Oké! Doe ik!' roep ik uit. 'Lekkerding,' zeg ik er zachtjes achter aan.

[Hoe laat is het nu in de rpg? Want ik zei gisteren wel dat ik dr liet slapen XD maar volgens mij is het daar nog middag of niet?]

Aimee Jade Tempeste

'Oké! Doe ik!' roept Vince. Hij mompelt nog iets maar dat versta ik niet. 'Nou kom maar op,' zeg ik half uitdagend, half flirtend.

[@midna haha ja, volgens mij wel :P]

[ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 13:17 ]

Ik loop zachtjes iets dichter naar haar toe en zak op 1 knie. Voorzichtig leg ik mijn hand onder haar dijbeen, 'Nou, hoe wil dit lekkere ding rondgetild worden?'

[ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 13:24 ]

Aimee Jade Tempeste

Vince loopt naar me toe en zakt op 1 knie. Hij legt een van zijn handen onder mijn dijbeen. 'Nou, hoe wil dit lekkere ding rondgetild worden?' vraagt hij. Ik doe alsof ik heel diep na moet denken. 'Jij bent degene die mij tilt dus jij mag kiezen'.

[btw is er hier nog iemand die met dit RPG mee wil doen?]

[ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 13:29 ]

[Neej sorry ;P mij te druk met zo veel personen]

Luna Leroux

Ze zeiden niks terug. Ik liep weg van de vrijetijdsruimte. Ik keek op de klok en zag dat het nog middag was. Ik dacht dat het veel later was. Waarom was ik dan zo moe? Ik zuchtte, liep naar me kamer toe om een klein dutje te doen.