• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:

    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:

    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:


    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic

    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn

    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.
    Ze leren elkaar kennen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 19:16 ]

    Aimee Jade Tempeste
    'Gewoon... dat gevoel heb ik,' zegt Luel terwijl hij met zijn rechterhand mijn haar streelt. 'Misschien is hij wel homo en is hij jaloers op mij dat ik met jou ga,' lach ik zachtjes terwijl ik nog dichter tegen hem aan ga staan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luna Leroux

    'Dat zal ik je laten zien,' zei hij. Hij deed zijn ogen dicht en voor ik het wist zag ik.. mij. Geschrokken ging ik naar achteren, op de zij leuning. 'Waarom ben jij hier?' zei hij met mijn stem. 'Holy k*t!' riep ik geschrokken en viel van de bank af. 'Je kon het ook gewoon zeggen,' zei ik geschrokken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex~transformatie
    'Sorry, sorry. Ik vond dit gewoon leuker.' zeg ik verontschuldigend. 'Zal ik je even overeind helpen?' vraag ik als ik zie dat ze is gevallen.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 19:46 ]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Iral ~ Telekinese

    'Omdat ik raar ben,' zeg ik, alsof dat een ontzettend logisch antwoord is.

    Luel ~ Verleidingskracht

    'Dan heeft-ie mooi pech,' zeg ik terwijl ik mijn lippen op de hare druk.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Luna Leroux

    'Sorry, sorry. Ik vond dit gewoon leuker,' verontschuldigde hij zich. 'Ok, ok,' zei ik. 'Zal ik je even overeind helpen?' vroeg hij. 'Eh, nee dank je,' zei ik. Hopend dat het niet bot aan kwam. Ik krabbelde overeind en pakte me gummetje van de vloer. Had geen zin om die kwijt te raken. Ik ging weer naast hem/mij zitten. 'Dit voelt heel raar'.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 19:48 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince ~ Stemming Beheersen

    Nog 1 poging doe ik om ze van elkaar af te schudden. Ik zet mijn middel- en wijsvinger weer op mijn voorhoofd en wacht even een paar seconden. Dan concentreer ik me weer op de stemming tussen Aimee en Luel. Het duurt even wat langer, maar dan zie ik ze zoenen. Met verdriet haal ik mijn vingers weer van mijn voorhoofd en kijk naar mijn schoenen, te laat dus.


    I only miss you when I'm breathing

    Alex~transformatie
    'Als je het liever niet hebt verander ik wel in iemand anders.' zeg ik als ik zie dat ze een beetje ongemakkelijk kijkt.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Aimee Jade Tempeste
    'Dan heeft-ie mooi pech,' Dan drukt Luel zijn lippen op die van mij. Ik sla mijn armen in zijn nek trek me dichter tegen hem aan. Even later voel ik zijn armen om mijn middel.

    [btw wat gaan we doen als dit ding vol is? want dat meisje zei dat we dan maar op haar moesten wachten maar ik heb haar nog helemaal niet gezien in het rpg...]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luna Leroux

    'Als je het liever niet hebt verander ik wel in iemand anders,' zei hij. Ik keek hem aan. Nou ja, hem kon ik niet zeggen. 'Ehh, verander maar weer in je eigen,' zei ik. 'Ik wist namelijk niet dat ik een tweeling zusje had die eng veel op me leek,' grapte ik.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 19:51 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    LovingStyles schreef:
    Aimee Jade Tempeste
    'Dan heeft-ie mooi pech,' Dan drukt Luel zijn lippen op die van mij. Ik sla mijn armen in zijn nek trek me dichter tegen hem aan. Even later voel ik zijn armen om mijn middel.

    [btw wat gaan we doen als dit ding vol is? want dat meisje zei dat we dan maar op haar moesten wachten maar ik heb haar nog helemaal niet gezien in het rpg...]


    Dr is nog een lyle house 2, open die Scotch zelf heeft geopend.. we kunnen daar op verder en aan een mod vragen of die de titel ff wilt veranderen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex~transformatie
    Ik knijp m'n ogen weer dicht en verander weer terug 'En waarom zit jij hier?' vraag ik nieuwsgierig.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [Zullen we gewoon nog een nieuwe maken? Ze komt zowat nooit online]


    I only miss you when I'm breathing

    [Dan wachten we wel even en hopen dat ze vanavond nog online komt. Het komt me trouwens ook wel een beetje goed uit, want ik moet nog leren en dat kan ik niet als ik weet dat jullie met dit topic verdergaan. xD]

    Iral ~ Telekinese

    'Omdat ik raar ben,' zeg ik, alsof dat een ontzettend logisch antwoord is.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Ik sla mijn armen om haar middel heen en geniet van mijn heftige zoen met haar.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Luna Leroux

    Alex deed zijn ogen weer dicht en even later was hij weer zichzelf. Dat was beter. 'En waarom zit jij hier?' vroeg hij aan mij. Ik keek hem lachend aan. 'Raad maar, waar vind jij mij het type voor?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Dr is nog een lyle house 2, open die Scotch zelf heeft geopend.. we kunnen daar op verder en aan een mod vragen of die de titel ff wilt veranderen?

    Goed idee! _O_


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~