• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ik ril even wanneer haar vinger over mijn huid glijdt. Haar zachte lippen blijven even aan mijn borstkas kleven wanneer ze me er kust.
    "Je bent zo mooi," fluistert ze.
    Ik glimlach en streel door haar haren.
    "Je bent mijn prachtige prinses," zeg ik stil terug.

    Irial

    Madeline klemt haar benen rond mijn middel en glimlacht even.
    Heel voorzichtig maak ik haar bhsluiting los. Traag trek ik haar straps naar beneden zodat het ding afzakt. Ik leg hem naast ons neer en trek haar opnieuw tegen me aan om haar nog een keer te kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach en kijk hem blozend aan.
    "Je gunt het me niet jou eens een compliment te geven zonder dat ik er ook eentje in de plaats moet krijgen, is het niet?"
    Ik lach zachtjes en druk mijn lippen op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Irial maakt mijn bh los om die daarna naast hem neer te leggen.
    Mijn linkerhand hou ik zacht tegen zijn wang en kaaklijn aan.
    Hij liet me speciaal voelen iets dat veel mensen nooit gelukt was.

    Atreyu

    "Je gunt het me niet jou eens een compliment te geven zonder dat ik er ook eentje in de plaats moet krijgen, is het niet?" vraagt ze blozend.
    Voor ik kan antwoorden drukt ze haar lippen op de mijne.
    "Heb je jezelf wel eens bekeken?" vraag ik lachend.
    Ik steel nog een kusje.

    Irial

    Haar hand ligt op mijn wang. Ik draai mijn hoofd een beetje zodat ik er een kusje op kan geven. Dan kies ik opnieuw voor haar lippen.
    Ik draai ons om en zorg ervoor dat ze met haar hoofd om een kussen terechtkomt. Voorzichtig ga ik boven op haar liggen. Ik hou haar gewoon nog even in mijn armen terwijl ik haar nog wat kus. Dan kijk ik haar even in de ogen. Ik glimlach verliefd en kus haar nog een keer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en kijk hem aan.
    "Eh, ja? En zoveel speciaal valt er toch niet te zien. Ik kijk veel liever naar jou," zeg ik zacht.
    Ik laat mijn hand weer over zijn borst glijden en druk mijn lippen teder op de zijne. Mijn hand zakt langzaam van zijn borst tot aan zijn onderbuik, en ik teken plagend cirkeltjes rond zijn navel.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 17:21 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Hij kust mijn hand en draait ons dan om waardoor hij nu boven me hangt.
    ALs hij me even los laat en aankijkt smelt ik van zijn blik. Dan liggen
    zijn lippen weer op die van mij. Met mijn been schuur ik langs zijn kruis
    en glimlach om de reactie die daar opvolgt.

    Atreyu

    "Eh, ja? En zoveel speciaal valt er toch niet te zien. Ik kijk veel liever naar jou," zegt ze zacht. Haar hand glijdt opnieuw over mijn borstkas tot aan mijn navel. Onvrijwillig trekken mijn buikspieren even samen.
    "Ja, maar ik heb dit niet," zeg ik terwijl ik over haar borst wrijf. Na dit even gedaan te hebben laat ik mijn hand ook verder naar beneden glijden. Heel even wrijf ik tussen haar benen.
    "Of dit," grijns ik.
    Ik leg mijn hand op haar bil en druk mijn lippen op de hare.

    Irial

    Haar been schuurt even langs mijn kruis. Ik ril even en mijn 'kleine' vriend komt nu helemaal omhoog. Ik kijk haar even grijnzend aan.
    "Dat deed je met opzet," zeg ik hees.
    Om haar te straffen sla ik zachtjes op haar kont.
    Ik druk mijn lippen op de hare terwijl ik met één hand zachtjes haar borst kneed.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Voor ik kan reageren drukt hij zijn lippen weer op de mijne, en ik kan het niet laten te lachen.
    "Meen je dat nu?" grinnik ik.
    "Is dat het enige waar jij naar kijkt?"
    Ik schud lachend mijn hoofd en leg mijn hand ook op zijn kont. Ik knijp er zachtjes in en maak een grommend geluidje.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 17:31 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Dat deed je met opzet," Zeg hij hees en slaat op mijn kont.
    Ik giechel. 'Alsof je dat erg vind.' Fluister ik en plaats wat
    kusjes in zijn nek. Terwijl ik mijn lippen opnieuw op de zijne
    druk herhaal ik de truc met mijn been.

    Atreyu

    "Meen je dat nu? Is dat het enige waar jij naar kijkt?"
    Ik trek verontschuldigend mijn schouders op en kijk haar lief aan. Ze legt haar hand op mijn kont en maakt een grommend geluidje.
    "Volgens mij begint die leeuw in je al naar boven te komen, plaag ik haar.
    Ik zet mijn lippen in haar hals en plant er zachte kusjes.

    Irial

    "Alsof je het erg vindt," fluister ze om dan wat kusjes in mijn nek te plaatsen. Ik schud lachend mijn hoofd. Terwijl ze haar lippen op de mijne drukt schuurt ze nog een keer met haar been langs mijn kruis.
    "Oké dan," zeg ik met een grijns.
    Ik laat mijn handen over haar lichaam naar beneden glijden tot ik bij haar slipje ben. In één ruk trek ik het uit en doe het hetzelfde met mijn boxer. Ik scheur een pakje open en haal er een condoom uit.
    Terwijl ik voorzichtig bij haar naar binnen glijdt kus ik haar zachte lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Volgens mij begint die leeuw in je al naar boven te komen."
    Ik grinnik zachtjes en kijk hem grijnzend aan.
    "Heb je er iets op tegen misschien?" vraag ik met een engelengezichtje. Ik bijt op mijn lip wanneer hij kusjes in mijn hals drukt en ik sluit mijn ogen, terwijl ik zachtjes kreun. Ik laat mijn hand even door zijn haren gaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Dan gaat het snel. "Oké dan." grijnst hij en trekt mijn slipje uit. Zijn boxer volgt snel en voor ik iets kan doen heeft hij al een condoom om gedaan. Voorzichtig glijd hij bij me naar binnen. Zijn lippen onderdrukken een zacht kreuntje van mij. Ik bijt zacht op zijn onderlip en leg beide handen op zijn gezicht.

    [Ik ga even eten (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Heb je er iets op tegen misschien?" vraagt ze nog. Terwijl ze kreunt om mijn lippen die haar hals kussen laat ze haar hand door mijn haar gaan. Ik hou er van als ze dat doet.
    "Helemaal niks," fluister ik tegen haar hals aan.
    Dan breng ik mijn lippen tegen de hare.

    Irial

    Ik geniet ervan hoe ze tegen mijn lippen aankreunt. Ik voel haar tanden in mijn onderlip en haar handen nemen mijn gezicht vast. Spontaan voel ik mijn wangen gloeien.
    Voorzichtig begin ik te stoten. Ik doe het rustig aan, met Madeline wil ik over de tijd voor nemen. Ik lik even over haar lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Smakelijk!]

    Madeline

    Hij begint zachtjes te stoten, langzaam en voorzichtig. Hij likt over
    mijn lippen en het spel met onze tongen begint weer. Mijn vingers glijden
    over zijn wang naar zijn nek verder naar beneden tot ik bij zijn borst en
    buik uitkom. Daar laat ik mijn hand liggen.