• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Heb je me gemist?" Camargue springt op mijn rug.
    Met gemakt vang ik haar op en hou mijn handen rond
    haar benen zodat ze niet valt. 'Ja zeker wel.'
    Glimlach ik en kijk even om naar haar gezicht.
    'En ben je eht geworden?'

    Madeline

    Camargue loopt weg. 'Awh ze is zo aardig.' Zeg ik zacht en kijk
    dan naar Irial. 'Als je echt een achtergrond zangeres nodig hebt
    wil ik echt dat we haar bellen.' Glimlach ik en leg mijn hoofd op
    zijn schouder.

    Camargue

    "Nee," zeg ik zacht "maar dat was ook de bedoeling niet. We zijn hier voor de nieuwe koningin, het zingen was een leuk extraatje."
    Ik druk een kusje op zijn wang en voel me opeens heel moe. Ik krijg koude rillingen en laat me van zijn rug glijden om weer tussen zijn armen te kruipen.

    Irial

    Ik knik instemmend met wat Madeline zegt. Ik voel dat ik bloos wanneer ze haar hoofd op mijn schouder legt.
    "Ze is goed, maar jij bent beter," probeer ik haar terecht wat meer zelfzekerheid aan te praten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ugh, ben even inspiratieloos voor twee..]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam
    "maar dat was ook de bedoeling niet. We zijn hier voor de nieuwe koningin, het zingen was een leuk extraatje." Ik glimlach. 'Het was leuk om je eindelijk te horen.' Ze glijd van mijn rug af en kruipt in mijn armen. 'Koud?' Raad ik.

    Madeline

    "Ze is goed, maar jij bent beter," Ik glimlach. 'Dankje.'
    Fluister ik terwijl mijn lippen zacht zijn nek raken.
    'Speel je nog andere instrumenten behalven de drum en piano?'

    [De floranten zijn echt nooi online he? Als Camargue en Liam weg zijn maak ik misschien gewoon een actieve florant want anders zijn erg geen =B]

    [Floraten. Ach we vinden er wel iets op ^^. Inspiratieloos.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [haha ja daarom we moeten iets bedenken dat het wat spannender maakt :)]

    [Hé, sorry dat ik zo lang niet meer reageerde, maar ik had even wat persoonlijke problemen. Ik hoop nu weer het schrijven op te pakken, dus ook hier. Kan ik weer inspringen met Juléan?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Lovingly is er weer om 10u dus dan kan ze Fedea weer actief laten meedoen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Momenteel zijn ze allemaal in de bar, Cam heeft net auditie gedaan, laat Juléan anders daarheen komen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oke is goed misschien kan ik een van de meisjes van Madeline haar school naar de bar laten komen? En Fé en madeline zitten op de zelfde school :)]

    [Goed voor mij ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Maar hoe? -_-']

    [kunnen we de twee floraten geen berichtje sturen oid? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ja kan? Maar als ze zo online is moeten ze met zijn alle iets doen ofzo?]