• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Plots zie ik Fé's gezicht vertrekken en met een hand voor haar mond loopt ze richting wc's. Ik kijk op en wil nog vragen wat er is maar terwijl het besef op me neerdwarrelt gaan mijn ogen wijdopen. Ik laat mijn hoofd opnieuw tussen mijn handen zakken en schud er wild mee alsof het alles ongedaan zou maken.

    Camargue

    "Wat betekent dat?" vraagt Liam. Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw en zeg grijnzend
    "Hoe lang ben jij nou al mijn wachter? Zij is de nieuwe koningin." Ik geef hem een stompje terwijl Eleanor vraagt
    "Wat doen we nu?"
    "Laat ze nog even," zeg ik zacht wanneer ik me herinner hoe verschrikkelijk ik het nieuws zelf gevonden had duizenden jaren geleden "laat ze nog even mens zijn."

    Irial

    "Was zij de laatste?" vraagt Madeline wanneer er een meisje het podium afstapt. Ik kijk even of ik nog iemand zie en knik dan. Gelukkig heb ik nog ietwat moeite gedaan om te luisteren naar de kandidaten want Atreyu lijkt even de weg helemaal kwijt te zijn. Ik ken hem goed genoeg om te weten dat dit het moment niet is om vragen te stellen en doe dat dan ook niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Net op tijd kan ik me over het toilet hangen en keert mijn maag zich om. Ik wacht even om te voelen of er nog komt, maar gelukkig niet. Ik trek door en ga mijn handen wassen. Ik spoel even mijn mond en verfris mijn gezicht wat. Dit kan niet waar zijn. Halfgeschokt loop ik terug de bar binnen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik rol met mijn ogen. 'Dat snap ik ook wel maar wanneer moeten we
    het haar gaan vertellen?' Ze rent met een nogal groen gezicht naar het
    toilet. 'Als hij de nieuwe wachter is en zij de nieuwe koningin,
    zouden we het ze dan niet moeten vertellen?' Vraag ik schouderophalend.

    Madeline

    Irial knikt. 'Zal ik op een eigen stoel gaan zitten want volgens mij
    plet ik je.' Vraag ik lachend. Dan springt het meisje dat bij de jongen
    naast ons op schoot had gezeten op en rent het damen toilet in. Ik ken
    haar wel. Ze zit bij mij op school, ik weet haar naam niet maar ik zag
    haar wel eens als ik van klas wisselden.

    Atreyu

    Wanneer ik Fedea terug zie binnenkomen ren ik meteen naar haar toe. Ik neem haar gezicht in mijn handen en vraag zo rustig mogelijk
    "Gaat het?"
    Ondertussen probeer ik de tranen in mijn ogen terug te dwingen. Ik ben zo kwaad op mezelf, ik heb haar hele leven verpest.

    Camargue

    "Rol niet met je ogen naar me," zeg ik tegen Liam terwijl ik hem nijp. Dan komt het meisje terug binnen waarop de wachter meteen naar haar toe stormt. Er lijkt iets aan de hand te zijn en ik voel me schuldig dat ze we zo dadelijk hun leven nog meer overhoop gaan halen. Ik schud mijn hoofd en zeg zacht
    "Laat ze nog even, Liam, volgens mij hebben ze al problemen genoeg op dit moment."
    Ondertussen kijk ik naar het dramatisch beeld van een jongen met zijn meisje.

    Irial

    "Zal ik op een eigen stoel gaan zitten, want volgens mij plet ik je," zegt Madeline lachend. Ik kijk haar aan met opgetrokken wenkbrauw en zeg
    "Van mij mag je maar ik voel amper dat je er zit."
    Waarom is ze zo onzeker over zichzelf? Ik vind haar prachtig in alle opzichten en kan het maar moeilijk verbergen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik knik en sla mijn armen om zijn middel.
    "Ik had buikpijn."
    Dan zie ik zijn blik.
    "Je denkt toch niet...?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Camargue knijpt me. "Laat ze nog even, Liam, volgens mij hebben ze al problemen genoeg op dit moment." Ik knik begrijpend. 'Dat deed pijn.' Fluister ik terug en wrijf even over mijn arm. 'Het komt wel goed met ze Cam.' Voeg ik er achter aan.

    Madeline

    "Van mij mag je maar ik voel amper dat je er zit." Ik rol met mijn ogen.
    'Ik zit prima maar het gaat mij mee om jou.' Ik tik even tegen zijn neus.
    'En wanneer mag ik jou en je band een horen? Ik heb jou alleen nog maar solo horen drummen.' Ik kijk hem aan. Uit mijn oog hoek zie ik het
    meisje terug komen. De jongen waarvan ik denk dat het haar vriendje is
    rent bezorgt naar haar toe. 'Wat is er met haar?' Fluister ik zacht.

    Eleanor

    Ik knik een keer kort als Cam antwoord dat we ze nog even laten. We wisten nu in iedergeval wie de nieuwe vorstin was. 'Denk je dat we haar in de gaten moeten houden?' vraag ik daarna terwijl ik nog steeds onopvallend het stel in de gaten houd.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik moet afsluiten D;]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Je denkt toch niet...?"
    Ik kijk haar aan en laat mijn hand door haar haren gaan terwijl ik mijn hoofd schud.
    "Ik weet het niet, prinses. Morgen halen we zo'n test, voor de zekerheid," zeg ik zacht.
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd en trek haar steviger tegen me aan.

    Camargue

    "Dat deed pijn," zegt Liam terwijl hij over zijn arm wrijft.
    "Het komt wel goed met ze, Cam," zegt hij er nog achter.
    Ik knik even naar Eleanor, druk een kusje op Liam's wang en kijk hem grijnzend aan.
    "Kleinzerig," mompel ik zodat alleen hij het hoort.

    Irial

    "Blijf dan maar lekker zitten," zeg ik met een glimlach.
    "En wanneer mag ik jou en je band eens horen?" vraagt ze dan.
    "Volgens mij speel je binnenkort mee," zeg ik grijnzend.
    Ondertussen rent Atreyu naar Fedea toe en grijpt haar vast. Ik zit hen niet begrijpend aan te kijken.
    "Wat is er met haar?" fluistert Madeline.
    "Ik vraag het me ook af," zeg ik zacht terug.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 19:22 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik knik een beetje afwezig.
    "Ehm, hoe lopen de audities?" vraag ik om van onderwerp te veranderen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Kleinzerig" Ik trek haar naar me toe. 'En toch hou je van me.'
    Ik kan het niet laten te lachen en druk dan vluchtig mijn lippen
    op die van haar. 'Weet je al wanneer de uitslag bekent gemaakt word
    van de audities?' Ik kijk haar vragend aan.

    Madeline

    "Volgens mij speel je binnenkort mee," Zegt hij met een grijns. Mijn mond valt open. 'Oh mijn god.' Is het enige dat ik kan uitbrengen. 'Hoe kan ik je ooit bedanken dat is geweldig!' Ik druk een kus op zijn wang. "Ik vraag het me ook af," Zegt hij zacht mijn eerdere vraag over het meisje beantwoordend.

    Eleanor

    Cam knikte een keer ter bevestiging en wendde zich daarna tot Liam terwijl ik weer rondliep om lege glazen op te halen. Achter de bar haalde ik de glazen door een sopje terwijl ik wat afwezig voor me uitstaarde.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Hoe lopen de audities?" vraagt ze dan.
    Ik kijk haar aan alsof ze gek is en staat te raaskallen.
    "Denk je nu echt dat ik daarop gelet heb?" vraag ik zacht.
    Alsof ze niet weet dat ik enkel haar zie staan in de hele ruimte.

    Camargue

    "Weet je al wanneer de uitslag bekend gemaakt wordt van de audities?" vraagt hij dan. Ik schrik even op, ik was de audities al helemaal vergeten. Ik laat Liam los en loop op Irial en het meisje af.
    "Hoi," zeg ik vrolijk "ik wilde je alvast even feliciteren want het lijkt me wel duidelijk wie gewonnen heeft. Het gevoel dat je in je liedje legde was prachtig."
    Ik kijk haar lachend aan, ik ben geen zere verliezer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Camargue komt op ons af lopenn. 'Hoi, ik wilde je alvast feliciteren want het lijkt me wel duidelijk wie gewonnen heeft. Het gevoel dat je in je liedje legde was prachitg." Ik glimlach wat verbaast. 'Dankje, ik heb het zelf geschreven maar ik moet zeggen jou stem ik écht fantastisch daar moet je wat eme gaan doen.' Ik sta op en geef haar een knuffel.

    Camargue

    Ik glimlach.
    "Dankje," zeg ik blozend "jullie weten me wel te vinden als je een achtergrondzangeresje nodig hebt."
    Ik knipoog, draai me om, neem een aanloopje en spring op Liam's rug.
    "Heb je me gemist?" vraag ik liefjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.