• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Zodra Cam klaar is met zingen fluit ik op mijn vingers heel hard naar haar toe.'You go girl!' roep ik er achter aan en klap in mijn handen terwijl Melody langs me hard met me meedoet.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 22:52 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik open mijn ogen omdat ik verbaasd ben door de stem die aan het zingen is en hoe ze die twee liedjes gecombineerd heeft. Ik zie paardenmeisje op het podium staan en schrik zo hard dat ik met stoel en al achterover kletter. De lucht wordt uit mijn longen geperst wanneer Fedea hard op me neerkomt.
    "Sorry," fluister ik "zij heeft ook zo'n schim," zeg ik zacht zodat niemand behalve Fedea het hoort.

    Irial

    Naast me klettert Atreyu achterover. Ik grinnik even en denk 'ze heeft hem letterlijk omvergeblazen'. Dan luister ik naar Maddie die zegt dat ze officieel verloren heeft.
    "Ik geloof in je," fluister ik in haar oor voor ik haar nog een kusje op de wang geef.
    "Ben ik nu?" fluistert ze.
    Ik knik en kijk vol trots hoe ze het podium opstapt.

    Camargue

    Eleanor, Melody en Liam barsten los in applaus. Ik glimlach en schrik enorm wanneer de nieuwe wachter van zijn stoel valt. Verbaasd kijk ik even naar Eleanor. Dan komt het andere meisje aangelopen en ik wens haar oprecht succes. Ik ga onmiddellijk weer in Liam's armen schuilen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Zodra ik Cams verbaasde blik had opgevangen keek ik naar de nieuwe wachter die op de grond was gevallen. Even aarzel ik maar loop dan uiteindelijk toch naar hem toe. 'Gaat alles goed hier' vraag ik aan hem terwijl ik het meisje mee overeind help.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline

    Camargue wenst me succes. Ik bedank haar en ga het podium om.
    Ik haal diep adem en neem dan de microfoon wast. Ik kijk uit
    voorzorg naar Irial die me aan kijkt. Dan begin ik te zingen
    Bij het refrein kijk ik naar Irial en glimlach eventjes.
    Ik weet niet of ze weten dat ik het zelf geschreven heb maardat maakt me niet uit.

    Atreyu

    Het barmeisje komt Fedea rechthelpen en mijn ogen gaan wijdopen. Naast haar hoofd zweeft een arend in dezelfde schaduwen als het welp en paard.
    "F-Fé," zeg ik zacht "a-a-a."
    Ik sluit mijn mond maar omdat ik het er toch niet uit krijg en bedank het meisje glimlachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Half geschokt sta ik recht en fatsoeneer mijn kleren een beetje. Ik word hier half gek van al die schimmen.
    "Wat heeft dat te betekenen?" vraag ik zo zacht mogelijk aan Atreyu, nadat ik hem heb rechtgeholpen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Glimlachend kijk ik Madeline aan terwijl ze zingt en probeer haar blik vast te houden. Cam had net heel mooi gezongen maar ik vind het van Madeline net iets specialer, ze heeft het zelf geschreven en legt er meer gevoel in. Ik kijk even naar Atreyu die helemaal over zijn toeren lijkt en richt dan mijn blik weer op Madeline.
    Wanneer ze klaar is sta ik recht en loop op haar af. Ik neem haar gezicht vast en kus haar. Ik loop over van trots en draag haar het podium af. De rest van de kandidaten boeit me niet meer maar uit beleefdheid luister ik.

    [Ik ga slapen]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 23:11 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Als ik klaar ben neem ik wat verlegen het aplaus aan. De enige
    die me iets kan schelen is Irial die naar me toe komt. Hij
    neemt mijn gezicht vast en kust me. Tot mijn grote verbazing tilt
    hij me vervolgens van het podium af naar de stoel waar hij op zat.
    Ik zit weer op zijn schoot en haal een hand door mijn haar. 'Was
    het oke?' Fluister ik nerveus.

    [Ik ook slaap lekker <3]

    Atreyu

    Ik ben te verbaasd om iets te zeggen en haal met open mond mijn schouders op.
    Ondertussen vang ik de klanken op van het meisje dat op Irial's schoot zat. Vooral het gevoel achter de woorden raakt me en volgens mij heeft ze het liedje zelf geschreven want ik ken de tekst en melodie niet. Dan is het jammergenoeg gedaan en ik kijk weer naar Fedea.
    "Kun jij ze zien?" vraag ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Nadat ik het meisje had geholpen liep ik terug naar Cam, seinde onderweg naar een collega dat ze het even moest overnemen. 'Volgens mij heeft hij onze schimmen gezien,' zei ik zacht tegen haar terwijl ik onopvallend naar de wachter en zijn vriendin keek. Plots valt me de schim van het meisje op en ik stoot Cam zacht aan. 'Kijk daar dan,' fluister ik en richt mijn blik weer op de schim van het meisje.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Ik kijk hem niet-begrijpend aan.
    "Wat moet ik zien?"
    Mijn blik gaat de ruimte rond, maar ik zie niets raars.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Dat," zeg ik terwijl ik naar het welp aan haar voeten wijs "maar dan bij die kleine rosse en het meisje van net."
    Ik zie aan haar blik dat ze niet snapt waar ik het over heb. Ik ga terug zitten met mijn hoofd in mijn handen en zeg
    "Oh fijn, ik zie echt spoken."
    Na enkele seconden barst ik in lachen uit om de ironie van mijn opmerking.

    Camargue

    Eleanor komt terug naar ons gelopen nadat ze de vriendin van de nieuwe wachter recht geholpen had.
    "Volgens mij heeft hij onze schimmen gezien," zegt ze zacht terwijl ze subtiel naar het koppeltje kijkt. Ik krijg opeens een stoot en wil er wat van zeggen maar ben afgeleid door Eleanor's stem.
    "Kijk daar dan," fluistert ze terwijl ze het meisje aankijkt. Ik kijk even van achter Liam en mijn mond valt open.
    "Liam, kijk," zeg ik zacht.

    Irial

    Ze komt weer op mijn schoot zitten en kijkt me nerveus aan.
    "Was het oké?" vraagt ze zacht.
    Ik haal mijn schouders op en schud met mijn hoofd.
    "Nee," zeg ik doodserieus "je was geweldig, zacht uitgedrukt," voeg ik er met een grijns aan toe. Mijn hand ligt op haar onderrug en onbewust wrijft mijn duim over een stukje huid onder haar t-shirt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik even om zijn opmerking en mijn hand gaat even over mijn buik. Mijn maag was aan het protesteren, en mijn boterhammen van deze middag kunnen het niet geweest zijn. Voor ik het weet hou ik mijn hand voor mijn mond, en loop ik zo snel als ik kan naar de toiletten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik luisterde maar half mee met wat Camargue en Eleanor aan het bespreken waren. Iets over schimmen en de nieuwe wachter. "Liam, kijk," Fluistert Camargue plots. Ik kijk om. Dan zie ik het. Een kleine welp vlak bij een meisje en de nieuwe wachter. 'Wat betekend dat?'

    [Kan Liam die schimmen wel zien of?]

    Madeline

    "Nee," Mijn ogen worden groot. "Je was geweldig, zacht uitgedrukt," Grijnst hij. Zijn hand ligt op mijn onderrug en zijn duim gaat over de huid onder mijn shirt. Ik vind het niet vervelend. Ookal ken ik Irial pas net hij is belangrijk voor me geworden. 'Was zij de laatste?' Vraag ik zacht als er een meisje het podium af stapt.

    Eleanor

    Zodra Cam het ook zag en Liam de welp ook had gezien keek ik weer even naar Cam. 'Wat doen we nu?' vroeg ik haar terwijl ik het meisje plots naar de wc zag lopen met een vertrokken gezicht en haar hand voor haar mond.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 18:44 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'