• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik mep even met mijn kussen tegen zijn arm.
    "Dat is niet grappig. Ik ben echt bezorgd."
    Even grinnik ik toch.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    'Hoe moet ik je dán noemen?' Vraag ik onschudlig. 'En ja mijn broek is nog steeds behoorlijk nat.' Langzaam opend ze haar jurkje. Ik kijk haar afwachtend aan. 'Moet ik je helpen?'

    Madeline

    "Je mag drie keer raden, maar als je goed opgelet hebt, heb je hem vast al gehoord," Ik rol met mijn ogen. 'Irial hoe moet ik het nou kunnen raden als ik het al wist dan vroeg ik het je niet.' Ik grijns naar hem. 'Dus vertel.' Ik knipper een paar keer met mijn ogen.

    Eleanor

    Na een paar minuten hoor ik mijn telefoon weer trillen. Al opgelost maar nog steeds welkom... Over een uurtje ofzo ;P Grinnikend ga ik overeind zitten en stuur snel een smsje terug. Tot over een uurtje ;D Zodra ik haar heb terug gesmst laat ik me uit bed glijden om vervolges naar de badkamer te gaan. Eenmaal daar zet ik de douche aan, trek het kleine beetje kleren uit en stap onder de warme straal.

    Melody

    'Heb je nog iets van Rae gehoord?' vraag ik aan hem terwijl we samen weer terug naar huis lopen. Nadat ze aan had gegeven dat ze boodschappen zou doen had ik niks meer van haar gehoord.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:17 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Cam's jurkje ligt al op de grond :')]

    Atreyu

    Dan krijg ik plots een kussen tegen mijn arm aan.
    "Dat is niet grappig. Ik ben echt bezorgd."
    Ik jammer even.
    "Zo bezorgd ben je niet, gezien ik alweer een mep krijg."
    De pijn begint eindelijk weg te trekken maar van het stoeien komt er even niks meer in huis. Ik sla een stuk van het deken over me heen.

    Camargue

    "Hoe moet ik je dan noemen?" vraagt hij onschuldig.
    Ik kijk hem even aan terwijl ik één van de straps van mijn bh over mijn schouder naar beneden laat glijden en ondertussen op mijn onderlip bijt
    "Probeer eens wat uit," zeg ik met een glimlachje.

    Irial

    "Irial, hoe moet ik het nou kunnen raden? Als ik het al wist dan vroeg ik het je niet."
    Ik schud opnieuw mijn hoofd.
    "Je gaat raden want ik zeg het niet. Ik geef je wel een hint. Hij begint met de W."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ligt het nu trouwens echt aan mij of probeert Mel zelf Moose aan de haak te slaan? :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Het was maar een kussen."
    Ik zet me naast hem en kruip ook onder het deken.
    "Ben je zeker dat het gaat?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moose

    Melody vraagt of ik nog wat van Rae gehoord heb. Ik schud mijn hoofd. 'Nadat ze boodschappen ging doen niet nee. Jij wel dan?' Ik keek haar vragend aan.

    Liam

    "Probeer eens wat uit," Terwijl ze op haar lip bijt trekt ze een van de bandjes van haar bh los los laat. Ik kijk haar grijnzend aan. 'Ik zal mijn best doen.' Ik beep even op mijn lip en keek haar aan.

    Madeline

    'Walter? Willem? Wwww' Ik denk even na. Zoveel namen ken ik niet die beginnen met een W. 'Uhm wwww Winston?' Ik keek hem hoopvol aan. 'Oke als je het zegt mag je ook mijn 2e naam weten.'

    [ haha, valt het zo erg op? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Het gaat," stel ik haar half gerust terwijl ik het condoom weghaal. Dan valt er me plots iets in en met grote ogen kijk ik haar aan.
    "F-Fé, hebben wij de eerste keer een condoom gebruikt?" vraag ik terwijl ik een opkomende krop in mijn keel probeer weg te slikken.

    Camargue

    Grijnzend als een halve idioot zit hij me aan te kijken.
    "Ik zal mijn best doen," weet hij nog uit te brengen.
    Ik doe nu ook mijn andere bandje naar beneden terwijl ik hem blijf aankijken. Dan zet ik mijn handen in mijn zij en zeg
    "Jouw beurt om iets uit te doen."

    Irial

    Bij 'Winston' gier ik het uit.
    "Als je het zegt mag je ook mijn tweede naam weten," zegt ze hoopvol.
    "Je was dicht in de buurt met Willem," zeg ik met een grijns "en chantage werkt niet bij mij."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Leuk dat word drama xD]

    [Ik twijfelde :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "F-Fé, hebben wij de eerste keer een condoom gebruikt?"
    Ik slik even en sla mijn ogen neer. Even denk ik na. Voorzichtig schud ik mijn hoofd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik knik. 'Dat is wel zo eerlijk he.' Ik neem mijn shirt
    vast en trek het dan over mijn hoofd. Als eht uit is
    gooi ik eht ergens op de grond neer.

    Madeline

    'Het viel te proberen.' Zeg ik en denk na. Het leek op Willem. 'William!' Roep ik en wijs opgetogen naar hem. 'Het is William he!'

    Atreyu

    "Stom!" roep ik uit, kwaad op mezelf.
    Ik sla met de palm van mijn hand op mijn voorhoofd. Dan voel ik ergens een sprankeltje hoop opkomen.
    "Ben je aan de pil?" vraag ik dan.

    Camargue

    Ik bijt op mijn lip wanneer hij zijn T-shirt uit trekt. Het vliegt ergens op de grond maar mijn ogen blijven naar zijn torso kijken.
    "Meer," zeg ik verleidelijk terwijl ik even de rekker van mijn slipje tegen mijn huid aan laat knallen.

    Irial

    "William!" roept ze terwijl ze naar me wijst "Het is William he!"
    Ik kijk haar lachend aan, schraap ik mijn keel en zeg
    "DINGDINGDING ladies and gentlemen we have a winner!"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melody

    Licht schud ik met mijn hoofd. 'Ik heb ook niks meer gehoord,' antwoord ik en duw daarna de deur van het appartementengebouw open. 'Ze zal er straks vast wel zijn en anders ga je even kijken?' reageerde ik als we binnen zijn en ik de sleutel in mijn deur steek.

    Eleanor

    Na een heerlijke warme douche rommel ik in mijn kasten opzoek naar een skinny en een shirtje om aan te trekken. Daarna kleed ik me op mijn gemak aan om vervolgens in de badkamer mijn lange haren door te borstelen en wat lochte make-up aan te brengen. Eenmaal opgefrist en wel laat ik me vervolgens op de bank zakken om wat te zappen op de tv.

    [nou, het was niet de planning maar als Rae te lang wegblijft.....]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'