• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Oh right, die weddenschap. Ik was al even vergeten dat die er ook nog is.
    Ik kijk hem even glimlachend aan.
    "Ik was al bijna vergeten dat we een weddenschap hadden," geef ik eerlijk toe. Mijn duim wrijft over de rug van zijn hand, en ik breng hem naar mijn lippen om er een kus op te drukken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik glimlach. 'Een half jaar geleden was piano spelen en muziek leterlijk mijn leven.' Ik schud even mijn hoofd. 'Maar nu besef ik dat er nog meer dingen in het leven zijn.'

    Liam

    Ik kijk om het hoekje van het douche gordijn. "Ben ik nu nog sexy?" Vraagt ze lachend. Ik zet de douche uit en stap ook onder de douche vandaan. Ik knoop een handdoek om en kijk Camargue aan. 'Je hebt geen idee hoe sexy je bent he?'

    Moose

    Ik knik. 'ja prima!' Als ik me aangekleed heb lopen we naar buiten richting de broodjes zaak op de hoek.

    Melody

    Zodra we buiten waren en richting de broodjeszaak liepen gleed er een plagende grijns over mijn gezicht. Alles was bedekt met een witte laag koude sneeuw, dit kon ik niet laten. Ik begon iets langzamer te lopen, hopende dat het hem niet opviel wat ik van plan was en bukte snel om wat sneeuw bij elkaar te pakken en er een bal van te maken. Grinnikend kwam ik overeind, klaar om de sneeuwbal op hem af te vuren.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik glimlach om haar woorden en krijg dan haar lippen weer op de mijne.
    "Dat is geen antwoord op mijn vraag," zeg ik glimlachend.
    Ik kus haar opnieuw, ben verslaafd aan haar lippen.

    Irial

    "En dat kan ik ook begrijpen," zeg ik lachend. Ik moet mezelf vaak uit mijn muziekkamer sleuren omdat ik er anders een week zou blijven zitten. Als ik muziek maak lijkt het alsof mijn lichaam alleen daarvoor bestemd is.
    "Dingen zoals?" vraag ik toch voor de zekerheid.

    Camargue

    Hij komt ook uit de douche en ongegeneerd laat ik mijn ogen over zijn lichaam dwalen tot hij een handdoek rond zijn middel slaat.
    "Je hebt geen idee hoe sexy je bent hé?" vraagt hij dan.
    "Hoe sexy ben ik dan?" vraag ik onschuldig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik leg mijn hand op zijn borstkas en duw hem zachtjes weg, zodat ik deftig kan antwoorden zonder zijn hemelse lippen op de mijne.
    "Jij moet het weten. Ik geloof je, maar je moet weten dat seks met jou vrij- hoe zal ik het zeggen?- leuk is," zeg ik glimlachend terwijl mijn hand cirkeltjes op zijn borst tekent.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    'Andere vormen van kunst, vrienden en soms familie.' Zeg ik schouder ophalend. 'En verder ja school maar goed dat hoort er nu eenmaal bij he.' Ik haal een hand door mijn haren.

    Liam

    Ik grijns en bijt even op mijn lip. Ik bekijk haar even voor ik antwoord. 'Ik.' Begin ik en zet een stap naar haar toe. 'Heb nog nóóit zó'n sexy meisje ontmoet als jij.'

    Moose

    Ik trok mijn muts nog wat verder over mijn hoofd en stak mijn handen in mijn zakken. 'Laat het maar uit je hoofd Melody.' Lach ik zonder op te kijken. Ik kende haar nu wel lang genoeg.

    Melody

    'Ahw,' mompelde ik en trok even een pruillip. Toch kon ik het niet laten om de sneeuwbal tegen hem aan te mikken. Recht tegen de achterkant van zijn hoofd, lachend week ik iets van hem af voor het geval hij iets terug zou doen. Oke, hij had zich beschermd maar ik had hem wel op zijn achterhoofd geraakt. 'Sorry, ik kon het niet laten!' lachte ik tegen hem.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik moet lachen om haar woorden. Dan trek ik mijn wenkbrauw op terwijl ik haar grijnzend aankijk.
    "Vrij leuk?" vraag ik "Niet adembenemend, hemels, ongelooflijk?"
    Ik por haar opnieuw in haar zij en draai mijn hoofd weg alsof ik beledigd ben.

    Irial

    "School," herhaal ik zacht "is zoveel makkelijker vergeleken met het leven."
    Ze haalt haar hand door haar haren en ik kan het niet laten een verloren lok achter haar oor te steken. Ik glimlach naar haar. Ondanks haar rebels uiterlijk is ze wel aantrekkelijk.

    Camargue

    Ik doe alsof ik een beetje ongeïnteresseerd sta te luisteren. Wanneer hij een stap dichter zet gaat mijn hart opnieuw tekeer. Ik zet een stapje achteruit en glimlach stout naar hem. Met een sprongetje ga ik op de wastafel zitten en ik sla mijn ene been over het andere. Dan haal ik mijn elastiekje uit mijn haar en schud er eens mee zodat het weer los valt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en kruip helemaal tegen hem aan.
    "Geweldig, hemels, fantastisch."
    Ik draai zijn gezicht naar het mijne toe en druk mijn lippen op de zijne.
    "Verslavend," fluister ik terwijl ik hem strak aankijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moose

    ik voel iets kouds op mijn achterhoofd en ik ben erg blij dat ik een muts op heb. 'Sorry ik kon het niet laten.' Ik rolde met mijn ogen. 'Ik pak ej toch nog wel terug.'

    Madeline


    Ik knik. 'Voor school haal ik negens maar voor het leven haal ik zeker weten een 4.' Ik trek mijn benen op en kijk hem aan. Hij was niet lelijk, zeker niet. Hij trok me aan. Was het zijn uiterlijk of zijn karakter? Ik weet het niet.

    Liam

    'Zeg jij bent ook hard to get he?' Ik loop naar haar toe en sluit haar langzaam in. 'Maar nu heb ik je toch wel.' Ik laat mijn vinger over haar arm glijden en kus haar lippen zachtjes.

    Atreyu

    Ik voel haar lichaam heerlijk dicht tegen het mijne aan. Haar lippen strelen de mijne.
    "Vanavond om 11 uur ben ik helemaal van jou, junk," zeg ik met een liefkozend glimlachje "tot dan hou ik gewoon maar een beetje van je met mijn kleren aan."

    Irial

    "Een vier?" vraag ik verbaasd "voor typisch zestienjarigen gedrag haal jij een vier, je bent veel volwassener dan de meeste," geef ik lachend toe. Als er iets is dat dit meisje me niet kan wijsmaken, dan is het dat ze niets van het leven afweet. Haar ogen branden op mijn lichaam en ik voel me er even ongemakkelijk bij. Nerveus speel ik weer met mijn piercing.

    Camargue

    Ik gun hem nog een keer mijn stoutste glimlachje wanneer hij me hard to get noemt. Dan komt hij zo dichtbij dat ik zijn geur kan inademen. Ik open mijn benen en trek hem er tussen.
    "Maar nu heb ik je toch wel," zegt hij terwijl ik zijn vinger over mijn arm voel glijden voor hij me kust.
    "Je had me al de hele tijd," zeg ik hees.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melody

    ‘Puhh, jij wel,’ zei ik uitdagend terwijl ik de afstand tussen ons en de broodjeszaak berekende, hopende dat als ik hem op het rennen zou zetten ik het snelste was. Dus begon ik al wat sneller te lopen terwijl ik van binnen gierde van het lachen. Voordat ik hem echt op het rennen ging zetten bukte ik nog een keer heel snel om wat sneeuw bij elkaar te rapen en tot een bal te vormen. Daarna trok ik een klein sprintje, uitkijkende dat ik niet op mijn snufferd zou gaan, en gooide de bal zo hard als ik kon naar hem toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Mijn lippen laten de zijne los.
    "Junk? Een beetje?"
    Ik ga rechtop zitten en sla mijn armen over elkaar heen. Ik draai me beledigd van hem weg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik lach schamper. 'Je hebt werkelijk geen idee.' Ik begin wat afwezig een vlechtje te maken van mijn rode haar. Niet dat het erg lang zou blijven zitten maar het gaf me iets te doen.

    Liam

    Ik glimlach. Niet alleen om haar woorden maar ook om haar hese stem. 'Goed om te weten.' Ik leun wat naar voren toe en druk mijn lippen op die van haar. Als ik de kus verbreek kijk ik haar aan. 'Ik hou van je.'

    Moose

    'Melody!' Ik ontweek de bal en rende achter haar aan. Ze had geen kans. met gemak haalde ik haar in en trok haar naar achter. 'Mijn wraak zal zoet zijn.' Ik pak een grote hoop sneeuw en gooi het op haar.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 22:55 ]

    Atreyu

    Ik ga net als Fé rechtop zitten en schuif naar haar toe tot ik achter haar zit. Ik laat mijn armen om haar middel glijden en druk een kusje in haar hals. Lachend begin ik Love Dealer te zingen.

    Irial

    "Integendeel, ik heb heel wat ideeën," zeg ik met mijn neus in de lucht "misschien niet over wat jij bedoelt, maar ik heb er wel," zeg ik flauwtjes. Ik kijk toe hoe ze vlechtjes maakt in haar haar.
    "Het is mooier los," zeg ik voor ik mezelf kan tegenhouden.

    Camargue

    "Goed om te weten," zegt hij lachend.
    Hij leunt wat naar voren en terwijl hij me kust schuif ik wat verder naar voor zodat mijn lichaam helemaal tegen het zijne aangedrukt is. Plots mis ik zijn lippen en hoor ik hem zeggen
    "Ik hou van je."
    Ik kijk hem liefdevol aan en herhaal zijn woorden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.