• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melody

    Ik knikte licht met mijn hoofd. 'Ja dat is inderdaad wel te begrijpen, ik zou niet weten wat te doen als ik nog maar een maand had,' reageerde ik. 'Jij wel?' vroeg ik hem daarna terwijl een lichte rilling over mijn rug heen gleed bij het idee alleen al van nog maar één maand op deze aarde en bij mijn vrienden


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Filmpje," zeg ik vastbesloten "ik zit hier prima."
    Ik kijk haar aan met lichtjes in mijn ogen en voel de vlinders weer opvliegen. Even vind ik het oneerlijk dat er mensen zijn met veel minder geluk dan ik.

    Irial

    "Als je je zorgen maakt om mijn shirt, ik heb nog een kast vol," zeg ik droogjes "huil maar als je wilt huilen."
    Ik blijf zacht door haar haren strelen terwijl ik een beetje afwezig met één hand River flows in you begin te spelen.

    Camargue

    Terwijl hij praat maak ik zelf van de gelegenheid gebruik om voldoende lucht binnen te krijgen. Ik besef pas dat hij gedaan heeft met spreken wanneer ik zijn lippen weer op de mijne voel.
    Ik zucht tevreden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Moose

    'Geen idee, ik zou alles doen wat kon voor het te laat was.' Mompel ik. 'En als ik Liam was zou ik tot die laatste dag bij Camargue blijven.'

    Madeline

    Hij scheen mijn gedachten te raden en ik lach flauwtjes. De muziek kalmeert me en na een paar minuten lig ik stil tegen hem aan. 'Dankje Irial, voor alles.' Ik kijk naar hem op.

    Liam

    Hoelang we daar gestaan hebben weet ik niet maar na wat eventjes lijkt laat ik haar los. 'Melody vermoord ons als we niet optijd alles geregeld hebben.' Ik loop naar de slaapkamer waar ik mijn boxer en jeans vind.

    Melody

    'Ja dat zou ik ook doen als ik hem was,' antwoord ik. 'Een maand is dan ineens heel erg kort,' mompel ik er achter aan en kijk even een keer of ons nummertje al aangegeven staat. 'We zijn bijna aan de beurt,' grijns ik naar hem terwijl mijn vingers met een pluk haren beginnen te spelen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Als mensen aardiger zouden zijn tegen elkaar zou de wereld er veel beter uitzien, ik draag graag mijn steentje bij," zeg ik alsof het helemaal niets voorstelt.
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd en ga rechtstaan. Ik neem haar bij de hand en trek haar achter me aan naar de woonkamer waar ik cats in de dvd speler steek. Ik neem een deken en wikkel het om ons voor we in de zetel ploffen. Deze musical weet mij altijd te kalmeren en ik hoop dat hij voor Madeline hetzelfde effect heeft. Ik sla mijn arm om haar schouder en trek haar tegen me aan.

    Camargue

    Stomverbaasd blijf ik staan wanneer Liam van me wegloopt. Gezien ik geen kleren aanheb voel ik me plots heel kwetsbaar. Ik loop snel naar de badkamer en sla mijn handdoek weer om me heen. Dan ga ik achter Liam aan en vraag nog steeds verward
    "Je - je denkt aan Melody, nu?"

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 23:40 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Je zit goed? Dus ik mag opstaan om een film op te zetten?"
    Ik kijk hem lief aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moose

    Ik knik. Een maand. Nog een maand en dan zouden ze er niet meer zijn. Ik kon het bijna niet geloven. 'We zijn bijna aan de beurt,' Ik kijk opgetogen ik had namelijk nogal honger.

    Madeline

    Ik bloos wanneer zijn lippen mijn voorhoofd raken. Dan lopen we naar de woonkamer. Als de film start herken ik het direct. 'Cats' Ik grijns naar hem. Met de deken over me heen kruip ik nog wat dichter tegen hem aan. Het voelde goed en erg vertrouwd. Bij hem zijn voelde als thuis komen, dat had ik al in geen jaren meer gevoelt.

    Liam

    'Eventjes ja.' Knik ik en gooi haar wat kleren toe. 'Maar relax voor de rest denk ik de hele dag aan jou.' Ik loop naar haar toe om haar een gerustellende kus te geven.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 23:43 ]

    Melody

    'Laten we er niet teveel over nadenken, hoe moeilijk het ook is, ze zouden allebei niet willen dat we er somber om blijven,' reageer ik voordat hij een opgetogen blik krijgt. 'Ik zal wel even de bestelling doen, er zijn nog maar twee mensen voor ons,' zeg ik terwijl ik overeind kom. 'Je wilde ook een broodje geroosterde kip toch?' vroeg ik daarna.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik hou haar nog even vast en geef haar nog enkele kusjes.
    "Niet wat ik bedoelde," zeg ik met een lachje "maar nu je het aanbiedt, ja je mag."
    Ik por haar speels in haar zij en geef haar nog een kusje.

    Irial

    Ik krijg het even warm wanneer ik voel dat ze zelf nog dichter tegen me aankruipt.
    "Cats," grijnst ze.
    "Cats," zeg ik lachend "mijn persoonlijke therapie."
    Ik leg haar hoofd op mijn schouder en laat mijn hoofd op het hare rusten.

    Camargue

    Hij gooit wat kleren naar me toe en ik heb de reflex niet ze op te vangen. Met een plof komen ze op de grond voor mijn voeten neer. Ik hoor hem praten maar luister niet naar wat hij zegt. Als we kussen denkt hij aan Melody terwijl ik niet eens kan denken.
    Hij staat voor me en wil zijn lippen op de mijne drukken. Ik draai mijn hoofd weg terwijl er tranen in mijn ogen springen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Moose

    Ik knik met ene lachje naar Melody. Ze gaat in de rij staan en ik staar even naar buiten. Ik zelf had nog jaren en kon het me dus ook bijna niet voorstelen hoe het voor Liam en Camargue moest zijn.

    Madeline

    Samen kijken we naar cats. Het was jaren geleden dat ik het voor het eerst gezien had. "mijn persoonlijke therapie." Ik glimlach. Zijn hoofd ligt op dat van mij en ik voel me moe. Misschien van de spanning en het huilen.

    Liam

    'Cam?' Ik kijk haar vragend aan. De kleren die ik haar toewierp liggen op de grond en ze kijkt me niet aan. Ik had echt iets fout gedaan. Dat was nu wel zeker. 'Wat is er?'

    Fedea

    Ik rek me eens uit en kijk hem lief aan.
    "Maar ik zit net zo goed, en ik heb echt geen idee welke film we kunnen kijken..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    Na tien minuten in de rij te hebben gewacht kon ik onze broodjes bestellen en meenemen naar de tafel. 'Eet smakelijk beertje,' grapte ik terwijl ik het broodje voor Moose's neus schoof en zelf terug ging zitten met de mijne voor me. 'Dit ga je lekker vinden, geloof me,' zei ik en nam een hap van mijn eigen broodje.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ik voel haar lichaam helemaal ontspannen en blijf even aandachtig naar haar ademhaling luisteren om te checken of ze slaapt. Het lijkt me niet. Nu pas kan ik ook volledig ontspannen en terwijl ik geniet van de muziek voel ik mijn ogen toevallen.

    Camargue

    Hij lijkt niet eens door te hebben wat er aan de hand is en ik weet dat ik weer overdrijf. Ik veeg mijn tranen weg en ik kijk hem vragend aan.
    "Melody?" vraag ik nog een keer, te verbaasd om er meer woorden uit te krijgen.

    Atreyu

    Ik haal mijn schouders op en zeg
    "dan blijven we gewoon zitten, geen film."
    Mijn handen maken cirkeltjes over haar onderrug en ik druk mijn lippen opnieuw op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Geïnteresseerd kijk ik hem aan.
    "Wat gaan we dan wel doen?"
    Ik glimlach en druk mijn lippen kort op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moose

    'Ik ben benieuwd' lach ik en neem een hap. Ze had gelijk het was heel lekker. ' Je hebt een goede smaak Mel' Grijns ik nu.

    Liam

    "Melody?" Ze kijkt me vragend aan. Misschien ben ik gewoon stom want ik begrijp het totaal niet. 'Wat is er met haar?' Vraag ik en kijk haar in haar ogen. Voorzichtig veeg ik een traan weg.

    Madeline

    Mijn ogen vallen langzaam dicht. De muziek en Irial zijn ademhaling vormen een perfect slaapliedje waardoor ik moeilijk wakker kan blijven. Dan toch vallen mijn ogen dicht.