• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik negeer haar en druk een kus op haar lippen.
    'Ik hou van je weet je dat?' Ik stop met de masage en trek haar aan haar middel wat dichter tegen me aan.

    Madeline

    "Kun je daar iets nuttigs uit opmaken want ik ben zelf ook
    even in de war," Ik glimlach even. 'eerlijk gezegt nee,
    dus leg maar uit.' Ik knik hem hoopvol toe.

    Atreyu

    Ik ga iets sneller en terwijl ik mezelf met één hand ondersteun laat ik de andere haar lichaam afdwalen tot ik tussen haar benen ben. Ik wrijf een beetje met mijn duim om haar nog wat meer genot te geven.
    Tussen het kussen door vraag ik
    "het wachten waard?"

    Camargue

    Plots kust hij me.
    "Ik hou van je, weet je dat?"
    Hij trekt me dichter tegen zich aan en ik besluit hem nog één keer te straffen.
    "Ik weet het," zeg ik met een lief glimlachje. Dan maak ik zijn handen los en ga mijn flesje water in de keuken halen. Wanneer ik terugkom sla ik een been over hem heen zodat ik met mijn gezicht naar hem toe op zijn schoot zit. Ik open het flesje en zet het aan mijn lippen. Gulzig neem ik een paar slokken en ik laat met opzet 'per ongeluk' wat water langs mijn kin heen lopen.

    Irial

    "Eerlijk gezegd, nee, dus leg maar uit."
    Ik speel nog even met mijn piercing terwijl ik de juiste woorden zoek.
    "Dat kussen? Heel fijn, wil ik best vaker doen," zeg ik droogjes "maar ik zou het jammer vinden als we daardoor niet gek meer kunnen doen met elkaar, dat er plots alleen ruimte zou zijn voor serieuze gesprekken en klef gedoe. Beter zo?" vraag ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kreun zachtjes wanneer zijn hand nog te hulp komt geschoten.
    "Meer dan waard."
    Het kost me alle moeite in de wereld te praten, maar toch. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht en ik duw zachtjes tegen zijn achterhoofd. Bang dat zijn lippen de mijne zullen verlaten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    'Ik geloof dat je gemorst heb Cam.' Ik grijns en wijs naar het spoor dat eht water achter laat. 'Ik denk dat je nu iets anders moet aan doen, maar uhm voor je dat kan doen moet dat ding natuurlijk eerst uit he.' Zeg ik onschudlig.

    Madeline

    Ik glimlach. 'Waarom zou dat zo zijn?' Ik kijk hem aan. 'Irial als je echt denkt dat ik nu niet meer gek kan zijn dan ken je me nog niet goed genoeg, dat gekke gedoen.. Dat hoort bij me en al waren we getrouwd dan zou dat nog niet weg zijn.'

    [Ik ga douchen reageer zo]

    Atreyu

    Mijn hoofd wordt dichter bij het hare geduwd en ik voel haar tanden per ongeluk in mijn lip gaan.
    "Fé," probeer ik te zeggen terwijl ze me nog steeds kust.
    Alsof mijn boven en onderlijf volledige van elkaar gescheiden zijn beweeg ik nog steeds mijn heupen, terug iets trager.

    Camargue

    Ik kijk hem grijnzend aan en laat hem praten. Ondertussen haak ik mijn wijsvinger ik zijn broeksrand en trek die ongemerkt een beetje achteruit. Ik giet er wat water in.
    "Misschien moet jij even afkoelen," fluister ik in zijn oor waarop ik er even in bijt, hem aankijk en een o-vorm maak mijn mond terwijl ik mijn hand er even voor hou, als een klein kindje dat iets stouts gedaan heeft.

    Irial

    "Mooi zo," zeg ik glimlachend "meer kusjes voor mijn Maankind in dat geval."
    Voorlopig vraag ik nog maar even niet wat dit precies is dat we aan het doen zijn, ik hoop dat het zichzelf zal uitwijzen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 23:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik open mijn ogen en voel zijn tempo vertragen. Bijna automatisch trek ik mijn benen dicht.
    "Wat is er? Heb ik je pijn gedaan? Deed ik iets verkeerd?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Nu haar lippen de mijne hebben losgelaten laat ik mijn tong over mijn lippen glijden. Ik proef een ijzerachtige smaak en merk dat mijn lip bloedt. Dan nijpt ze ineens haar benen dicht, mijn ogen rollen naar boven
    "Nu wel," piep ik terwijl ik mijn hoofd knalrood voel worden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    'Nu moet ik een nieuwe boxer én een nieuwe jeans aan doen door jou.' grijns in. Ik moet toegeven dat het koude water me even deed opschrikken. 'Gemeen hoor.'

    Madeline

    Ik grijns. 'Altijd welkom.' Ik kruip wat dichter tegen me aan. 'Heeft jou naam nog een betekenis want eerlijk gezegt heb ik er nog nooit van gehoord.' ik kijk hem schuin aan.

    [Ik ook byeee! <3]

    Fedea

    Oh mijn god. Lompe geit die ik ben. Ik ga rechtop zitten en kijk hem bezorgd aan.
    "Gaat het? Wat moet ik doen?"
    verdomme. Moet ik nu echt alles verpesten?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    Breed grijnzend kijk ik hem terug aan. 'Natuurlijk, ik weet wel wat lekker is,' reageer ik en eet vervolgens mijn broodje op. Als ik hem op heb ga ik achterover zitten. 'Zo en nou zit ik voorlopig even vol,' Met een voldane blik op mijn gezicht rommel ik in mijn jaszak om alvast geld te pakken zodat ik kan afrekenen als we weer naar buiten gaan. 'Hheb je zin om zo alvast mee naar mij te gaan of moet je nog weg?' Vraag ik hem tussen door.

    Eleanor

    Kreunend rek ik me uit en werp een vlugge blik op de klok. Middagdutjes waren een ramp en nu was mijn halve dag alweer pleite. Mijn hand grabbeld naar m'n gsm om te kijken of ik nog iets gemist heb. Een smsje van Cam of ik even wil komen. Een beetje laat maar toch sms ik snel terug. Sorry, lag te slapen. Alles ok?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    Ik breng mijn lippen naar zijn oor en fluister
    "Ik dacht dat jij misschien wat kleren kon uit doen, en dan kan ik misschien wat kleren uit doen en dan houden we elkaar wel warm."
    Ik bijt zacht op zijn oorlel en fluister dan opnieuw
    "Ik noem je trouwens al de hele tijd liefje en je hebt het niet door, sul."
    Ik nijp even in zijn arm en net wanneer ik mijn lippen op die van hem wil drukken voel ik mijn mobiel afgaan. Ik leg mijn vinger op zijn mond terwijl ik het ding vanonder mijn bh strap haal. Ik lees het berichtje van Eleanor en antwoord
    "Al opgelost, maar nog steeds welkom... over een uurtje ofzo ;p."
    Ik leg mobiel naast me op de bank en kus eindelijk mijn Liam.

    Irial

    Ik leg mijn wijsvinger onder haar kin en druk mijn lippen nog een keer heel licht tegen de hare aan.
    "Het is een Ierse naam," leg ik uit "hij betekent 'onbekend'. Eigenlijk is het mijn tweede naam maar ik heb een schijthekel aan mijn eerste naam."
    Ik grinnik even.

    Atreyu

    Ik rol van haar af en blijf even op op mijn rug liggen, mijn handen liggen beschermend over mijn penis. Ik probeer diep adem te halen en de pijn te verdringen omdat Fedea in paniek raakt.
    "Gaat het? Wat moet ik doen?" hoor ik haar zeggen.
    "Niks," weet ik met veel moeite uit te brengen "even niks."
    Ik kijk haar aan en probeer te glimlachen om haar gerust te stellen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Ik noem je trouwens al de hele tijd liefje en je hebt het niet door, sul."
    Ik grijns. 'Tja ik vond het wel leuk eigelijk schat.' Wanneer ik haar wil kussen gaat haar telefoon af. Als ze klaar is dan legt ze haar telefoon op de bank en proef ik eindelijk haar lippen. Zacht bijt ik op haar onder lip en laat mijn handen haar lichaam verkenen.

    Moose

    'Klinkt goed ik heb toch nog geen plannen.' Ik sta op en trek mijn jas aan. Samen met Melody loop ik de broodjes zaak uit richting onze huizen. Ik vraag me af waar Rae is.

    Madeline

    Ik glimlach als ik zijn lippen weer voel. Het is een Ierse naam," legt hij uit "hij betekent 'onbekend'. Eigenlijk is het mijn tweede naam maar ik heb een schijthekel aan mijn eerste naam." ik frons. 'Maar ik mag toch vast wel weten wat jou eerste naam is?' Ik kijk hem met een lachje aan.

    Fedea

    Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan.
    "Het spijt me zo, weet je zeker dat het gaat?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Ik ril even en zeg met half toegeknepen oogjes
    "Noem me geen schat, alsjeblief."
    Ik weet niet waarom maar ik heb het altijd al zo'n vreselijk woord gevonden. Ik duw mezelf wat dichter tegen hem aan om dan abrupt recht te gaan staan. Tergend langzaam doe ik de rits van mijn jurkje open en laat het dan naar beneden vallen.
    "Is je broek nog nat?" vraag ik veelbetekenend.

    Irial

    Ik lach en schud mijn hoofd.
    "Je mag drie keer raden, maar als je goed opgelet hebt, heb je hem vast al gehoord," zeg ik met een glimlach.
    William, mijn eerste naam past helemaal niet bij me. Ik ben niet zo'n stijf type dat polo's van Ralph Lauren draagt en tennist bij de club. Ik ben kortom niet het type dat mijn ouders van me wilden maken.

    Atreyu

    Ondertussen begin ik te bekomen.
    "Het spijt me zo, weet je zeker dat het gaat?"
    Ik knik nog even en haal nog een paar keer diep adem. Ik wil iets doen om haar gerust te stellen, maar weet even niet wat. Dan grinnik ik en zeg
    "Leuk verhaal voor de kinderen later: 'hoe mama jullie bijna niet gehad had.' "


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.