• de Sims 3 hebben! Ik heb daar namelijk opeens zin in :9~ Maar aangezien ik gehoord heb dat 'ie helemaal niet zo leuk is, wil ik er eigenlijk niet zoveel geld aan uitgeven (ik vind die Sims spellen sowieso veel te duur --'). Dus, heeft iemand een goede site waar ik 'm misschien kan downloaden? En misschien ook wat uitleg erbij, want vaak snap ik er geen ene bal van :Y).

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 18:12 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ik zoek een download voor de Sims 2, haha. Dus stiekem moet men dat ook even vertellen ;D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    haha ik hoef geen download,
    hij is afgeprijsd hier ;D

    5 euro p.s ( pc sims) party, date en nog 1 :')

    Geesz schreef:
    Ik zoek een download voor de Sims 2, haha. Dus stiekem moet men dat ook even vertellen ;D


    Dat moeten ze stiekem dan ook maar meteen doen ja :9~

    Ik wil 'm nuuu :9~


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    VIP schreef:
    haha ik hoef geen download,
    hij is afgeprijsd hier ;D

    5 euro p.s ( pc sims) party, date en nog 1 :')


    Huh? Volgens mij heb je het nu over de gewone sims, toch? De allereerste versie?


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    VIP schreef:
    haha ik hoef geen download,
    hij is afgeprijsd hier ;D

    5 euro p.s ( pc sims) party, date en nog 1 :')

    Dat is de eerste reeks (:

    En als je wil downloaden zul je daarbij ook nog heel wat dingen erbij moeten toevoegen met crack-codes/keys en al die dingen geloof ik. Die je ook weer appart moet downloaden. En dan heb je nog niet eens écht garantie dat hij werkt. Ik heb hem daarom gekocht, maar ik geef er dan ook best veel geld aan uit (':

    The Pirate Bay of Btmon. Maar ik weet nog je Torrent hebt? Want dat heb je voor die twee wel nodig. Anders heb ik geen idee ^^


    You move me ......... Kurt

    Nirvana schreef:
    (...)
    Dat is de eerste reeks (:

    En als je wil downloaden zul je daarbij ook nog heel wat dingen erbij moeten toevoegen met crack-codes/keys en al die dingen geloof ik. Die je ook weer appart moet downloaden. En dan heb je nog niet eens écht garantie dat hij werkt. Ik heb hem daarom gekocht, maar ik geef er dan ook best veel geld aan uit (':


    Gheghe, maar ik vind ik echt veel te duur. Ik geef mijn geld liever aan andere dingen uit :'D. Sowieso heb ik vroeger al te veel geld uitgegeven aan de Sims 2 X'D.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Spitfire schreef:
    The Pirate Bay of Btmon. Maar ik weet nog je Torrent hebt? Want dat heb je voor die twee wel nodig. Anders heb ik geen idee ^^


    Mijn broertje had/heeft dat geloof ik. Maar men, die sites ziet er ingewikkeld uit O_O Haha.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Crayon schreef:
    (...)

    Mijn broertje had/heeft dat geloof ik. Maar men, die sites ziet er ingewikkeld uit O_O Haha.

    Neeen, dat valt echt mee. Ik wil je er dolgraag bij helpen, als je Torrent hebt. :'D Want het is echt makkelijk.


    You move me ......... Kurt

    Spitfire schreef:
    (...)
    Neeen, dat valt echt mee. Ik wil je er dolgraag bij helpen, als je Torrent hebt. :'D Want het is echt makkelijk.


    Oh, dat zou heel aardig zijn. Maar anders probeer ik dat Torrent op mijn eigen pc te krijgen, dat is dan wel handiger. Geen idee hoe dat moet alleen X'D. Hoe doe je dat? X'D.

    Heb jij de sims 3 dan btw ook zelf gedownload, of niet? (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    ik leef met je mee. :9~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    UTorrent?
    Nadeel van downloaden: Geen updates, dus je krijgt geen tatoos enzo. Jammer.
    Maar ik wil ook niet zoveel geld uitgeven.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Zoek een tutorial op youtube; doe ik ook altijd ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Piratebay en meestal moet je dan mounten met DAEMON tools light. x)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Tja ik heb ook wel eens gezocht maar, voilgensmij is het echt onmogelijk of er komt allemaal rotzooi op je kom en virussen enz ik zou hem maar gwn kopen hoor, er zijn zoveel dingen die je koopt er waar je later toch niks meer mee doet das ook zonde maaja ;)


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..