• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ze kan er niet mee lachen en ik heb meteen spijt van mijn opmerking.
    "Heb ik te hard gebeten?" vraagt ze waarop ze haar hoofd in haar handen legt. Ik neem haar handen in de mijne en laat mijn gezicht onder het hare verschijnen.
    "Ik schrok misschien wel een beetje ook," probeer ik een deel van de schuld op mij te nemen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik even.
    "Je moet niet altijd proberen de schuld op jou te nemen, ik maak ook fouten hoor," stel ik hem gerust.
    Ik strengel mijn vingers in de zijne en glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "We waren wel met z'n tweetjes," houd ik koppig vol. Ik sla mijn armen om haar heen zodat die van haar op haar rug zijn. Zachtjes druk ik mijn lippen op de hare. Mocht ze zwanger zijn, zou ik er alles aan doen om het haar makkelijker te maken.
    "Ik hou van je," verzeker ik haar nog een keer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "We waren wel met z'n tweetjes." Ik besluit het te negeren.
    Zachtjes kust hij me weer.
    "Ik hou van je," zegt hij.
    Ik kijk hem glimlachend aan.
    "Ik ook van jou."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik ga rechtstaan, til haar op en sla haar over mijn schouder. Terwijl ze een beetje tegenspartelt loop ik voorzichtig de trap af en zet haar in de zetel neer. Ik neem mijn t-shirt van op de grond en doe het aan voor ik naast haar ga zitten. Ik neem een dekentje dat ik over ons heen sla en leg mijn ene arm rond haar middel. Ik druk een kusje op haar haar terwijl ik onbewust over haar buik wrijf.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik gil even als hij me optilt en naar beneden draagt en me in de zetel neerzet. Hij slaat een deken om ons heen en kruipt helemaal tegen me aan. Ik leg voorzichtig mijn hoofd tegen zijn schouder, en voel zijn hand over mijn buik gaan. Het kriebelt een beetje, en ik trek hem wat in.
    "Niet doen," fluister ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Haar hoofd rust op mijn schouder en ik geniet van de warmte.
    "Niet doen," fluistert ze.
    "Wat?" vraag ik een beetje verward tot ik besef wat ik aan het doen ben. Ik ruk mijn hand van haar buik en zeg geschrokken
    "sorry."
    Ik druk nog een kusje op haar wang en leg mijn hand opnieuw neer, dit keer op haar borst.
    "Zo beter?" vraag ik met een schuin glimlachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik zucht als hij zijn hand op mijn borst legt en ik grinnik.
    "Zo beter?"
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Nee, niet beter." Ik kijk hem even aan en neem zijn hand vast.
    "Het is gewoon..." Ik wik en weeg mijn woorden, en leg zijn hand weer op mijn buik. "Wat als?" Ik kijk hem vragend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ze neemt mijn hand vast en ik laat mijn vingers tussen de hare glijden.
    "Het is gewoon..." zegt ze aarzelend terwijl ze mijn hand weer op haar buik legt "wat als?"
    Ik beantwoord haar vragende blik met een zelfzekere. Ik zucht even en zeg zacht
    "Dan is het jouw keuze of we het houden of niet. Ik steun je hoe dan ook . Ik laat je niet alleen, Fé."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach om zijn antwoord en druk een kus op zijn lippen.
    "Ik hou van je."
    Opnieuw zoek ik mijn woorden zorgvuldig.
    "Misschien, liever niet nu. Maar, je weet maar nooit. Binnen een paar jaar ofzo."
    Ik kijk hem even aan en sla mijn ogen naar de grond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik glimlach wanneer ik een kusje krijg.
    "Misschien, liever niet nu. Maar, je weet maar nooit. Binnen een paar jaar ofzo."
    Ik knik en let op dat ik geen verkeerde woordkeuze maak.
    "Verstandige keuze. Hoewel ik je sowieso zou bijstaan, of het nu of over een aantal jaren is."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach.
    "Vind je het niet raar? We praten hier gewoon over, en het freakt niemand van ons beiden uit."
    Ik grinnik even en klooi weer wat met zijn vingers.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Vind je het niet raar?" vraagt ze dan "We praten hier gewoon over, en het freakt geen van ons beiden uit."
    ondertussen speelt ze wat met mijn vingers. Ik leg mijn hoofd op het hare en haal mijn schouders op.
    "Het verandert er niks aan als ik zou beginnen flippen," zeg ik rustig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Het verandert er niks aan als ik zou beginnen flippen."
    Ik grinnik.
    "Dan had je jezelf eens moeten zien, vijf minuten geleden."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Dat was eerder uit bezorgdheid om jou," zeg ik eerlijk "niet zozeer omdat het een probleem voor mij zou zijn."
    Ik streel met mijn duim over de rug van haar hand. De warmte van het deken en haar lichaam tegen het mijne maken me loom.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.