• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Ik heb kleren aan," Mompelt ze zacht. 'Maar wie zegt dat ze niet uit gaan?' Ik grijns naar haar en lik even over mijn lippen. 'Maar goed als je dat niet wilt tja..'

    Madeline

    "Moet je me daarom kietelen?" Ik sla mijn armen quasi boos over elkaar. 'Pff ik begon je net leuk te vinden.' Ik trek mijn benen op de bank om vervolgens de deken helemaal naar me toe te trekken.

    Atreyu

    Ik til haar op en draag haar de trap op. In haar kamer leg ik haar neer op bed en doe mijn broek uit. Voorzichtig ga ik op haar liggen en terwijl ik haar kus laat ik mijn handen over haar borsten gaan. Haar huid is heerlijk warm tegen de mijna.

    Camargue

    "Wie zegt dat die niet uitgaan?" grijnst hij waarna hij over zijn lippen likt "Maar goed, als je niet wilt, tja,..."
    Ik hup van tafel en wacht tot hij zijn gezicht naar me richt. Ik leg mijn hand op zijn wang en tik er zachtjes mee.
    "Omgekeerde psychologie werkt niet bij mij, liefje."
    Ik wandel hem voorbij naar de woonkamer waarbij ik even mijn arm langs de zijne laat glijden.
    In de woonkamer ga ik op de bank zitten met mijn benen languit gestrekt over de kussens terwijl ik hem uitdagend aankijk. Heerlijk als ik de touwtjes in handen heb.

    Irial

    Ongemerkt heb ik ondertussen mijn vingers door het ijs laten gaan. Wanneer ze het deken naar zich toegetrokken heeft wrijf ik mijn vingers over haar lippen waardoor ze opnieuw helemaal besmeurd zijn. Ik steek mijn vingers in mijn mond om het overgebleven ijs eraf te halen en zet dan mijn handen aan weerskanten van haar lichaam. Ik kruip op handen en knieën naar haar toe.
    Ik kan het niet laten en druk mijn lippen zacht op de hare tot ik geen vanille meer proef.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Omgekeerde psychologie werkt niet bij mij, liefje." Ze loopt naar de bank. 'Tja het valt te proberen toch?' Ik veer op en loop achter haar aan. Ik ga naast haar op de bank zitten en til haar op mijn schoot. 'Mag dit wel dan?'

    Madeline

    Zijn handen liggen rond mijn middel en zijn lippen zijn op die van mij. Ik word overdonderd door zijn kus maar ga er dan in mee. Mijn lippen smaken net als die van hem anar vanille. Als we ons zachtjes terug trekken glimlach ik wat verlegen naar hem.

    Fedea

    Ik hap even naar adem wanneer hij me optilt, en ik sla mijn armen om zijn hals. Boven doet hij zijn broek ook uit en ik voel zijn handen door de stof van mijn bh op mijn borsten rusten. Mijn ademhaling versnelt een beetje en licht opgewonden sluit ik mijn ogen. Plots komt het in me op dat mijn bed enorm kraakt en ik giechel even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Plots zit ik in zijn schoot en hoewel ik het weer moeilijk krijg om adem te halen draai ik mijn rug naar hem toe en zeg grijnzend
    "Oh mooi, dan kan je me masseren."
    Ik ben nog even niet van plan me gewonnen te geven.

    Irial

    Mijn hart slaat een sprongetje over wanneer ze me terug kust. Daarna glimlacht ze verlegen. Ik laat mijn voorhoofd tegen het hare rusten.
    "Ik weet niet goed waarom ik dat deed," geef ik eerlijk toe "maar het voelde niet slecht."

    Atreyu

    Ik laat mijn kruis tegen het hare aanschuren terwijl ik haar kaaklijn kus en er ook even in bijt. Ik duw een arm onder haar rug en til haar schuin op zodat ik haar bh kan losmaken. Dan leg ik haar voorzichtig weer neer en doe haar bh volledig uit. Terwijl ik mijn kruis weer tegen het hare aanduw plaats ik een kusje recht tussen haar borsten in.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Oh mooi, dan kan je me masseren." Ik lach zacht. 'Zoals je wilt.' Ik leg mijn handen in haar nek/schouders en begin haar zacht te masseren. 'Zeg maar als het anders moet.'

    Madeline

    "Ik weet niet goed waarom ik dat deed," geeft hij eerlijk toe "maar het voelde niet slecht." Ik glimlach en voel dat ik een beetje rood word. 'Ik weet het ook niet, maar inderdaad het voelt niet slecht aan.' Ik durf hem bijna niet aan te kijken.

    Fedea

    Ik begin zachtjes te hijgen, en druk mijn heupen wat omhoog, zodat ik het zijne nog wat beter voel. Opgewonden bijt ik op mijn lip terwijl mijn handen over zijn lichaam glijden. Dan denk ik plots aan iets.
    "Trey?" fluister ik met veel moeite. Ik open mijn ogen en kijk hem aan.
    "We hebben niet... We hebben geen..."
    Ik ga ietwat rechtop zitten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Ik hoor hem lachen.
    "Zoals je wilt," zegt hij terwijl ik zijn handen mijn huid voel kneden "zeg maar als het anders moet."
    Dat laatste geeft me een idee.
    "Een beetje lager," zeg ik grijnzend. Dit blijf ik herhalen tot zijn handen net boven mijn bh zijn.
    "Iets hoger," zeg ik dan.

    Irial

    Ik ga terug naast haar liggen en trek haar tegen me aan.
    "Verandert dit iets?" vraag ik zacht "Want ik vond het best wel fijn zoals het was."
    Ondertussen trek ik het deken over ons beide heen, tot net onders haar kin.

    Atreyu

    We beginnen net op dreef te komen wanneer Fé plots mijn naam fluistert.
    "We hebben niet... We hebben geen..."
    Ze hoeft het niet uit te spreken opdat ik haar zou begrijpen. Terwijl ze rechtop gaat zitten stap ik uit bed en loop naar mijn broek. Ik haal er mijn portefeuille uit en haal er een oud snuifdoosje uit dat ik open. Ik haal er een condoom uit en steek het pakje lachend op naar Fedea. Ik loop terug naar haar en duw haar zacht neer met een hand terwijl ik met de andere het zakje vasthoud en met mijn tanden openscheur.
    "Doe jij het?" fluister ik glimlachend in haar oor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik blijf haar braaf masseren. 'Ik weet wat je probeerd te doen Camargue.' Ik grijns even. Ze kan het niet zien maar achja. 'Zo goed?' Ik masser boven haar bh door.

    Madeline

    "Verandert dit iets?" vraagt hij zacht "Want ik vond het best wel fijn zoals het was." Ik kijk hem vragend aan. 'Zoals het was voor een minuut geleden of?' Ik kijk hem niet aan. Ik hou de deken vast zodat hij niet over mijn hoofd heen gaat.

    Fedea

    Ik haal opgelucht adem en kijk hem aan hoe hij het ding openscheurt met zijn tanden. Sexy. Ik druk mijn lippen intens op de zijnen om de sfeer te herpakken. Ik neem het condoom van hem over en doe het een beetje klungelig om. Als het er eindelijk omzit, laat ik mijn hand even een paar keer over zijn penis glijden terwijl ik hem teder kus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Echt waar, liefje? Wat dan?" zeg ik met een ietwat sensuele stem.
    "Hmm," antwoord ik op zijn laatste vraag.
    Ik leun een beetje naar achter zodat ik wat tegen hem kan aanzitten.

    Irial

    "Ja, precies," zeg ik rustig "gewoon lekker gek doen met elkaar. Ik-ik voel me gewoon zo op mijn gemak bij je," verklaar ik.
    Mijn hand glijd op en neer over haar arm. En ik grinnik even wanneer ik besef dat ik het compleet onbewust deed.

    Atreyu

    Ik vind het schattig hoe ze even klungelt maar zeg er niks van. Ik voel haar lippen zacht aan de mijne kleven en haar hand glijdt over een wel heel gevoelig plekje. Ik zucht zacht om te laten merken dat ik het wel fijn vind.
    Dan neem ik haar hand vast en verstrengel mijn vingers in de hare. Heel voorzichtig glijd ik bij haar binnen terwijl ik zacht op haar onderlip bijt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik glimlach. 'Maar je weet ook dat ik ga winnen.'
    Ik druk een zacht kusje in haar nek.
    Vervolgens ga ik verder met de masage.

    Madeline

    Ik kijk hem nog steeds niet begrijpend aan maar knik dan langzaam.
    Ik neem zijn hand vast. Het voelt goed bij hem te zijn. Ik moet
    toegeven dat ik nogn steeds geen antwoord heb op mijn eerdere vraag
    maar ik ben niet vanplan het nog eens te vragen.

    Fedea

    Stevig houd ik zijn hand vast en sluit mijn ogen weer wanneer hij in me komt. Ik laat mijn tong even over zijn lippen strelen. Zacht beweeg ik mijn heupen wat mee op zijn ritme, maar stop even wanneer het bed begint te kraken en te piepen. Ik grinnik even.
    "Sorry," fluister ik zachtjes hijgend.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 23:21 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Maar je weet ook dat ik ga winnen," zegt hij voor hij een kusje in mijn nek drukt.
    Ik leun weer wat voorover en zeg alsof ik niks doorheb
    "Wat ga je winnen liefje?"
    Ik laat mijn hoofd in mijn handen rusten terwijl ik mijn ellebogen op mijn billen laat steunen en van de massage geniet.

    Irial

    Plots merk ik hoe stil Madeline is.
    "Kun je daar iets nuttigs uit opmaken want ik ben zelf ook even in de war," zeg ik lachend terwijl ik even in mijn haren krab.

    Atreyu

    Ik open mijn mond om haar tong binnen te laten en speel er een spelletje mee. Haar heupen hebben mijn ritme snel gevonden tot het bed begint te kraken en piepen.
    "Sorry," grinnikt ze haast zonder adem.
    Ik geef een paar korte, snelle stootjes waardoor het bed piept als gek.
    "Phahahaha!" barst ik in lachen uit. Ik veeg een traan van mijn wang en wikkel dan het laken om mij en Fedea. Ik rol een paar keer zodat ik met mijn rug op de grond terechtkom en het laken over ons heen valt. Dan grijp ik het opnieuw vast en draai me om zodat Fé op het zachte deken ligt in plaats van op de grond.
    "Nu moet je zelf maar voor piepgeluidjes zorgen," fluister ik glimlachend in haar oor terwijl ik mijn ritme hervat.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 23:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kreun zacht wanneer hij het tempo opvoert, maar lach met hem mee wanneer het bed enorm hard piept. Dan draait hij ons om en voor ik het weet lig ik op het deken op de grond.
    "Nu moet je zelf maar voor piepgeluidjes zorgen."
    Ik kan het niet laten om te giechelen en begin hem weer passioneel te zoenen. Ik open mijn benen nog een beetje zodat hij wat vrijer kan bewegen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.