• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melody

    Breed grijnzend kijk ik hem terug aan. 'Natuurlijk, ik weet wel wat lekker is,' reageer ik en eet vervolgens mijn broodje op. Als ik hem op heb ga ik achterover zitten. 'Zo en nou zit ik voorlopig even vol,' Met een voldane blik op mijn gezicht rommel ik in mijn jaszak om alvast geld te pakken zodat ik kan afrekenen als we weer naar buiten gaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Wat gaan we dan wel doen?" vraagt ze voor ik nog een kusje krijg.
    Ik haal mijn schouder op en kus haar terug.
    "Ik zou hier kunnen blijven zitten om in je ogen te staren maar iets zegt me dat jij snel verveeld zult raken," glimlach ik met pretoogjes.
    Ik leg mijn handen op haar onderrug en wrijf met mijn duimen over haar huid.

    Camargue

    Hij heeft het echt niet door en ik sta hem als een halve idioot aan te staren.
    "I-ik sta naakt voor je en jij denkt plots aan Melody terwijl ik mezelf er moet aan herinneren om adem te halen als je me nog maar aankijkt."
    Ik durf hem niet aankijken terwijl ik het zeg want ik weet dat ik overdrijf en dat ik te jaloers ben, maar ik kan er ook niks aan doen, ik kan het niet helpen.

    Irial

    Wanneer ik wakker word lig ik languit op de zetel met Madeline naast me. Haar hoofd ligt op mijn schouder en mijn arm ligt om haar heen terwijl het deken ons nog steeds beiden bedekt. Slaperig kijk ik naar de televisie en kan alleen maar besluiten dat de DVD van Cats nog een keer opnieuw begonnen is. Hoe lang hebben we geslapen?
    Ik blijf rustig liggen en geniet van Madeline's diepe ademhaling terwijl ik begin te zappen. Een beetje afwezig speel ik met een lok van haar haar en tegelijkertijd ben ik bewust zo voorzichtig mogelijk om haar niet wakker te maken. Uiteindelijk stop ik op een willekeurige post waarop Coyote Ugly te zien is. Ik lig zo comofortabel dat het me niet kan schelen dat ik naar een meidenfilm aan het kijken ben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en druk mijn lippen nogmaals op de zijne.
    "Ik zou toestemmen, maar je hebt gelijk. Je zal met iets op de proppen moeten komen, dat ik me ook wat kan bezighouden."
    Ik kijk hem grijnzend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "I-ik sta naakt voor je en jij denkt plots aan Melody terwijl ik mezelf er moet aan herinneren om adem te halen als je me nog maar aankijkt." mijn glimlach verdwijnt. 'Cam denk je nou écht dat ik Melody boven jou verkies?' Ik nee haar hand zacht vast. 'Jij bent het leukste, liefste, mooiste, meest perfecte meisje dat ik ken.'

    Madeline

    Langzaam gaan mijn ogen open. Mijn haar beweegt, en ik ben er zeker van dat ik het niet vast heb. Ik kijk langzaam op en zie Irial zitten. 'Hey.' Mompel ik zacht en ga wat rechter op zitten.

    Atreyu

    Ik denk even na en maak een overdreven denkgezicht. Dan zucht, haal nog een keer mijn schouders op en zeg
    "Ik heb niks."
    Heel bewust vraag ik niet om haar ideeën.

    Camargue

    Ik schud mijn hoofd.
    "Daar gaat het niet om," zeg ik terwijl er opnieuw tranen in mijn ogen komen "we zouden net - en dan laat je me zomaar staan omdat we vanavond naar Melody gaan en nog iets moeten regelen. I-ik - kon dat niet even wachten?"
    Ik durf nog net niet letterlijk uitspreken hoe afgewezen ik me voel.

    Irial

    Plots merk ik aan haar bewegingen dat ze wakker wordt. Uiteindelijk kijkt ze me aan en groet me waarop ze wat rechter gaat zitten.
    "Hey," zeg ik met een glimlach. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en fluister
    "Zin om iets heel stouts te doen?"
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en zeg dan snel
    "Laten we ijs eten als avondeten."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik wiebel heen en weer met mijn been dat uit de zetel hangt.
    "Echt niks?"
    Pfoe, die was lekker egoistisch.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "we zouden net - en dan laat je me zomaar staan omdat we vanavond naar Melody gaan en nog iets moeten regelen. I-ik - kon dat niet even wachten?" Ik sluit even mijn ogen. 'Het spijt me Cam.' Voorzichtig trek ik haar tegen me aan. Ik druk mijn lippen op die van haar.

    Madeline

    "Zin om iets heel stouts te doen?" Ik trek een wenkbrauw op. "Laten we ijs eten als avondeten." Dan schiet ik in de lach. 'Hmm dat vind ik wel een goed idee.' Ik rek me even uit.

    Atreyu

    "Echt niks?" vraagt ze dan.
    Ik lach mijn tanden bloot en draai ons om zodat ze onder me terecht komt.
    "Hé-le-maal niks," zeg ik grijnzend.
    Heel zacht druk ik mijn lippen op de hare.

    Camargue

    "Het spijt me, Cam," zegt hij terwijl hij me tegen zich aantrekt. Wanneer hij me kust proef ik een zoute smaak op mijn lippen en besef dat het door mijn tranen komt. Ik kus hem even terug maar maak me dan los en zeg zacht
    "Ik ga maar eens propere kleren aandoen."
    Ik druk nog een kusje op zijn wang en loop met nog steeds enkel een handdoek om mijn lijf het apartement uit.
    Gelukkig doe ik zelden mijn deur op slot.

    Irial

    Ze lacht een heerlijk lachje.
    "Hmmm, dat vind ik wel een goed idee," zegt ze terwijl ze zich uitrekt.
    Ik rek me ook even uit voor ik opsta en loop dan naar de keuken. Ik neem een bak ijs uit de diepvries en twee lepels uit de besteklade.
    Ik loop er terug mee naar de woonkamer en vlei me ermee in de zetel. Ik geef een lepel aan Madeline en neem zelf een flinke schep. Net wanneer ze hetzelfde wil doen, trek ik de bak weg van haar terwijl ik haar speels aankijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "He-le-maal niks."
    Ik grinnik en sla mijn armen om zijn hals terwijl hij me kust.
    "Wat jammer," zucht ik en kus hem teder terug.
    "Hoewel ik dit ook vrij leuk vind?"

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 20:46 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Met een zucht ga ik op de bank zitten. Dat had ik weer lekker verpest. Ik sla mijn hand tegen mijn voorhoofd en kreun gefrustreerd. Ik was een idioot. Ik begon me maar verder aan te kleden.

    Madeline

    'Zeg, ga je dat állemaal in je eentje op eten?' Ik keek hem lachend aan. 'Want ik geloof dat je toch echt zei dat WIJ ijs gingen eten.' Ik leun over hem heen om een schep te nemen. 'Zo.'

    Atreyu

    Ik kan het niet laten om toch te vragen
    "heb jij dan ideeën?"
    Ik kus haar en laat mijn handen door haar haren gaan. Dan kijk haar even in de ogen en zonder ze te sluiten geef ik haar nog een kusje.

    Camargue

    Eens binnen doe ik mijn pyjama aan en ga op mijn bed liggen. Ik stuur een sms'je naar Eleanor.
    "Kom je even langs als je tijd hebt? Deur is open."
    Ik sluit mijn ogen en voel de slaap erachter branden. Ik laat het maar allemaal om me heen komen.

    Irial

    Ze leunt over me heen om ook een schep ijs te nemen.
    "Zo," zegt ze vastberaden.
    Ik geef een duwtje tegen haar lepel waardoor hij tegen haar gezicht terecht komt en ze onder het ijs hangt.
    "Maddie, wat doe je nu, je morst," zeg ik grijnzend.
    Ik geef haar een kusje op haar wang om het ijs weg te halen. Dan geef ik haar er nog eentje vlak naast haar lippen. Ik kijk haar aan en lik mijn lippen af.
    "Hmm, ijs met Madeline."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en knik.
    "Maar die wil je vast niet horen."
    Ik kijk hem lief aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Goed ondanks dat ik me aangekleed heb voel ik me nog steeds vreselijk over wat er net gebeurd is. Ik loop naar de keuken en gooi onderweg een stoel om. 'Godverdommen.' Vloek ik.

    Madeline

    "Maddie, wat doe je nu, je morst," Ik geef hem een duwtje. Door een kus op mijn wang te geven haalt hij het ijs van mijn wang af. Daarna plaatst hij nóg een kus alleen dan vlak naast mijn lippen. Ik bloos een beetje. Ik vond het niet erg. "Hmm, ijs met Madeline." Ik grijns. Ik pak mijn lepen en smeer nu een veeg ijs op zijn wang/mond. Ik kijk hem grijnzend aan.

    Atreyu

    Ze grinnikt en knikt even.
    "Maar die wil je vast niet horen," zegt ze lief.
    Ik kijk haar even aan en haal mijn schouders op.
    "Verras me," zeg ik voor ik nog een kusje op haar lippen druk.

    Camargue

    Ik schrik wakker wanneer ik een stoel hoor kletteren. Ik hoef niet te raden door wie het komt. Ik sta op en doe ook wat kleren aan. Ik kies een jurkje met vogeltjes op dat onderaan een beetje poft. Mijn haar doe ik in een losse knot. Ik ga mijn appartement uit en klop bij Liam aan. Nonchalant leun ik tegen de deurpost met mijn armen over elkaar gekruist.

    Irial

    Grijnzend smeert ze een lepel ijs over mijn gezicht uit. Ik lik het ijs van mijn lippen en steek dan mijn tong opzij uit om het ijs op mijn wang weg te likken.
    "Kan er niet aan," zeg ik veelbetekenend tegen Madeline.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Verras me."
    Ik grinnik.
    "Dat ga je niet zo graag hebben..."
    Ik kus hem zacht terug.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.