• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Nog nooit in mijn leven heb ik zo graag willen liegen. Ik prul wat met het deken.
    "Ehm, wel... Eigenlijk..."
    Misschien is het beter als ik het gewoon zeg.
    "Nee."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moose

    Ik haal mijn schouders op. 'Ja waarom ook niet.'
    Ik glimlachte en gaf haar een speels zetje.

    Madeline

    'Yeaah!' Glimlachte ik. 'Wat heb ik nu gewonnen?' Ik keek hem aan. William het paste niet echt bij hem moest ik zeggen maar goed, niemand koos zijn eigen naam.

    Liam

    'Je vind het leuk he als mijn shirt uit gaat?' ik grijns even.
    Ik trap mijn schoenen uit om dan mijn jeans uit te trekken. 'Zo beter?'

    Atreyu

    "Ehm, wel... Eigenlijk... Nee."
    Ik neem het kussen waar ze me net mee sloeg en hou het over mijn hoofd terwijl ik even schreeuw. Wanneer ik ietwat rustiger ben zeg ik
    "Ben je al - moet je binnenkort - heb je?"

    Irial

    "Wat zou je willen?" vraag ik terwijl ik haar lief aankijk. Ik kan het niet laten haar ondertussen te porren.
    Ik hoop alleen maar dat ze niet van plan is me nu William of een een afkorting daarvan te noemen.

    Camargue

    "Zo beter?" vraagt hij. Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen.
    Dan maak ik mijn bh los en doe hem uit terwijl ik gewoon voor Liam blijf staan. Ik trek mijn haar mee naar voor zodat ze eigenlijk niks van mijn borsten te zien is. Dan draai ik me om en ga aan de andere kant van de zetel zitten terwijl ik hem uitdagend aankijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melody

    Ik kreeg een speels zetje waarop licht grinnikte.'Nou ga kijken dan,' zei ik en duwde hem zacht in de richting van Rae's appartementdeur terwijl ik tegen mijn deur aangeleund bleef staan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Ik krijg bijna medelijden met hem.
    "Ben je al - moet je binnenkort - heb je?"
    Ik denk even na en tel nauwkeurig wanneer ik mijn regels heb.
    "Binnen twee weken, normaal gezien."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moose

    'Goed ik ga wel naar haar toe.' Ik omhels Melody even en loop dan naar Rae haar huisje toe.

    [Rae is niet online xD]

    Liam

    Ik lach om haar reactie. Ik ga op de bank zitten zodat we elkaar recht aan kunnen kijken. ik weet nu plots wat eye-fucking is. Ik bijt even op mijn odnerlip. Ik zou me een verliezer voelen als ik de eerste stap zou moeten maken.

    Madeline

    Ik grijns. 'Waar kan ik uit kiezen?' Ik trek een zo serieus mogelijk gezicht maar dat houd niet langer dan 5 seconde stand.

    Atreyu

    Mijn hart slaat honderd slagen per minuut terwijl ik begin te duizelen.
    "Nee," jammer ik met mijne handen op mijn hoofd "straks heb ik je met een kind opgezadeld terwijl je nog je hele jeugd voor je zou moeten hebben."
    Ik ben zo ongelooflijk kwaad op mezelf dat opnieuw knalrood word.

    Camargue

    Hij komt voor me zitten. Hij ziet er sexier uit dan ik me ooit had durven inbeelden. Wanneer ik merk dat hij zit te aarzelen trek ik mijn knieën op en doe dan mijn benen uitnodigend open terwijl ik hem giechelend blijf aankijken.
    "Kom dan," zeg ik waarna ik mijn tong over mijn lippen laat gaan.

    Irial

    "Waar kan ik uit kiezen?" zegt ze met een poging tot een serieus gezicht. Al snel moet ik lachen waarop zij hetzelfde doet. Met een schuin lachje kijk ik haar aan terwijl ik mijn schouders optrek.
    "Wat.je.maar.wilt," zeg ik fluisterend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Nee, straks heb ik je met een kind opgezadeld terwijl je nog je hele jeugd voor je zou moeten hebben," jammert hij.
    Voorzichtig leg ik mijn hand op zijn arm.
    "Als, ik zeg als, dat zou gebeuren," ik denk even na hoe ik het het best formuleer en haal diep adem.
    "Ik zou het denk ik niet eens erg vinden."
    Ik staar even naar de grond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Kom dan," Dat laat ik me gaan twee keer zeggen sta op. Langzaam loop ik nar haar toe. Ik ga bij haar zitten. 'Cam.' Ik wacht maar ze zegt niets. 'Ik hou van je.'

    Madeline

    'Hmm dat is wel een erg breed begrip hoor.' Ik sla mijn armen over elkaar heen en denk na. 'Noem eens iets.' Ik draai mijn hoofd naar hem toe.

    Melody

    'Is goed,'antwoorde ik en keek hem even na terwijl hij richting Rae liep. Even aarzelde ik, wat moest ik nou doen naar binnen of hier wachten? Ik haalde mijn schouders op en bleef tegen de deur aangeleund staan, als Rae thuis was kon ik altijd nog naar binnen gaan.

    [nee weet ik, daarom zal ze de deur ook niet openen ^^ ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik kijk haar aan en antwoord zacht
    "Fé, je bent nog zo jong, ik-" er springen tranen in mijn ogen. Waarschijnlijk had ik haar leven geruïneerd door stomweg geen condoom te gebruiken. Als ik eerlijk ben zou ik er wel blij mee zijn mocht Fedea een vijftal jaar ouder zijn, maar nu vind ik het alleen maar verschrikkelijk voor haar.

    Camargue

    Hij komt gewoon bij me zitten en doe mijn benen nog wat verder open als hint.
    "Cam," zegt hij terwijl ik afwacht tot hij iets doet "Ik hou van je."
    Ik hou het niet langer en trek hem op me. Gretig kus ik hem.
    "Ik win," fluister ik in zijn oor en zet mijn tanden even in zijn nek "maar ik jou ook van jou."

    Irial

    "Noem eens iets," zegt ze terwijl ze me aankijkt.
    Plots begin ik te grijzen en vraag
    "nog een paar lepels ijs?"
    Er verschijnen meteen pretlichtjes in mijn ogen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Jou treft geen schuld. Ik ben even dom en roekeloos geweest."
    Ik wrijf even over zijn rug.
    "En daarbij, niets is zeker. Het kan goed zijn dat je je druk maakt om niets."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moose

    De deur word niet open gedaan. Met mijn handen in mijn
    zaken loop ik terug naar Melody die staat te wachten.

    Liam

    "Ik win," Ik kus haar gretig terug. Ik krijg geen genoeg van haar. "maar ik hou ook van jou." ik glimlach en kus haar nek. Met mijn hand leg ik haar haren op haar rug. 'Dat is beter.' Fluister ik in haar oor.

    Madeline

    Ik lach. 'Daar doe ik het voor.' Ik ga recht op zitten. 'Zo heb ik toch nog een prijs.' Ik klap in mijn handen.

    Melody

    Het duurde niet lang of hij kwam alweer terug gelopen. Met een bedenkelijke blik keek ik hem aan. 'Is ze niet thuis?' vroeg ik hem en draaide mijn deur van het slot af.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik sta op en doe mijn kleren aan.
    "Het is wel mijn schuld, lief, ik had er moeten aan denken. Ik hoop maar dat je gelijk hebt want ik wilde liever eerst nog even met jou alleen genieten." Ik ga terug naast haar zitten en sla het deken om haar heen.

    Camargue

    Ik zak onderuit zodat ik neerlig en trek Liam helemaal tegen me aan. Terwijl ik hem kus duw mijn heupen omhoog en kijk naar mijn onderbroekje
    "Nu mag je me helpen," zeg ik lachend tegen Liam.

    Irial

    "Daar doe ik het voor, zo heb ik toch nog een prijs," zegt ze enthousiast.
    Ik schep een flinke lepel op en kijk haar grijnzend aan.
    "Kom maar halen," grinnik ik terwijl ik het zoets in mijn mond stop.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.