• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Als hij niet meteen stopt, ga ik nog huilen.
    "Stop met jezelf verwijten te maken. Ik had er ook aan kunnen denken."
    Ik trek mijn shirt en slipje weer aan en ga op mijn bed zitten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moose.

    'Is ze niet thuis?' Ik schud mijn hoofd. 'Of in iedergeval deed er niemand open.' Ik haal mijn schouders op. 'Achja.'

    Liam

    "Nu mag je me helpen," Ik lach. 'Maar al te graag.' Traag trek ik ahar broekje uit en gooi hem weg. Ik druk mijn lippen op die van haar en bijt uiterst zachtjes op haar lip.

    Madeline

    Ik grijns. 'En wie noem je nu gulzig?' Zeg ik wijzend naar de grote hap. irial kan niet antwoorden maar kijkt me alleen ongeduldig aan. Ik kruip naar hem toe en druk zachtjes mijn lippen op de zijne.

    Atreyu

    Ze gaat op het bed zitten en ik ga zo snel mogelijk naast haar zitten. Ik sla mijn arm over haar schouder en leg mijn andere hand op haar wang om zo zacht mogelijk haar gezicht naar me toe te draaien.
    "Dat verandert niets aan hoeveel ik van je hou," zeg ik zacht.

    Camargue

    "Hmm," zucht ik terwijl hij zacht op mijn lip bijt.
    "Jouw beurt," zeg ik lachend terwijl ik op zijn kont sla. Geduldig wacht ik tot hij zijn boxershort uit heeft.

    Irial

    Ik voel haar lippen op de mijne. Vanille zou me nooit meer niet aan Madeline doen denken.
    "Ik had een doel," zeg ik met een verwaande air als we zacht de kus afgebroken hebben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melody

    'Oh, nouja ze zal vast wel komen,' reageer ik en maak de deur verder open. Eenmaal binnen gooi ik mijn sleutels op de tafel en hang mijn jas over de stoel heen. 'Wil je iets drinken?' vraag ik hem daarna terwijl ik richting de keuken loop.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Ik zucht.
    "Alles is verpest."
    Ik aarzel even maar schud zijn arm toch maar van me af.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 22:16 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik lach. 'Nu mag jij mij wel helpen hoor.' Met een onschuldig lachje kijk ik haar aan. Ik hield van dit meisje en ik kon me bijna niet voorstellen dat we nog maar een maandje samen hadden.

    Moose

    "Wil je iets drinken." Ik denk even na. 'Ja doe maar een Cola ofzo.' Ik was hier al zo vaak geweest. Ik ga gemakkelijk op de bank zitten.

    Madeline

    ik glimlach. 'Dan nog ben je gulzig.' Ik haal mijn een vinger het laatste beetje vanille ijs van zijn lippen af en lik het van mijn vinger.

    Atreyu

    Ik voel opnieuw tranen in mijn ogen komen en ik weet niet hoeveel keer ze me vandaag nog afwijzen voor ik breek.
    "Fé," zeg ik zacht terwijl ik mijn handen een beetje onwennig op mijn schoot leg "ik hou van je," probeer ik nog een keer.

    Camargue

    Ik duw hem even rechtop en ruk zijn boxershort naar beneden. Dan laat ik me weer achterover vallen en trek hem opnieuw tegen me aan. Ik kus hem vol passie en kreun alvast even om hem nog meer in de stemming te krijgen.

    Irial

    "Dan nog ben je gulzig."
    Ze haalt met haar vinger wat ijs van mijn mond af en likt het er dan af.
    "Sexy," zeg ik grijnzend "wij hebben zoveel gemeenschappelijk."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kijk hem aan.
    "Ik ook van jou." Ik glimlach en neem zijn hand vast. Ik speel wat met zijn vingers.
    "Ik moet ook alles verpesten," mompel ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik hang over haar heen en met een grijns kijk ik haar aan. 'Jij bent ook neit subtiel he?' Ik plant mijn lippen in haar nek en ga langzaam naar beneden. Hij kreuntjes winden me op en ik heb zo het vermoeden dat dat ook de bedoeling was.

    Madeline

    "Sexy," Grijnst hij. "Wij hebben zoveel gemeenschappelijk." Ik kijk hem vragend aan en knik dan. 'Ja wanr we zijn allebei ontzettend sexy.' Glimlach ik. 'Maar goed wat hebben we naast dat nog meer gemeen dan?'

    Melody

    Terwijl Moose het zich gemakkelijk maakt op de bank, vul ik in de keuken twee glazen cola en neem een zakje m&ms tussen mijn tanden. Binnen zet ik de glazen op tafel, neem het zakje in mijn handen, trek mijn schoenen uit en laat me vervolgens langs hem op de bank zakken. 'Moet je ook?' vraag ik hem terwijl ik daarna zacht grinnik. 'Ja we hebben net gegeten, ik weet het maargoed.. Ik ben een wandelende kliko,' zeg ik er achteraan met een knipoog.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Dat doe je niet," zeg ik zacht "maar ik heb liever tien verpeste momenten met je dan tien momenten zonder je."
    Het klinkt lomper dan ik bedoelde en ik hoop maar dat ze snapt wat ik bedoel. Ik druk voorzichtig mijn lippen op haar wang.

    Camargue

    "Moet dat dan?" vraag ik glimlachend.
    Zijn lippen verwarmen mijn huid en even denk ik dat mijn hersenen het zullen begeven. Ik laat mijn hand door zijn haar gaan en trek er af en toe heel zachtjes aan.

    Irial

    "Dat we beiden gulzig zijn, van muziek houden, dat we ons alletwee niet thuis voelen bij ons familie."
    Ik denk even na en wrijf over haar wang terwijl ik zacht zeg
    "Misschien moet je je ouders nog even laten weten dat je ok bent."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach en duw plagerig mijn schouders tegen de zijne.
    "Gaat het een beetje beter?" Ik kijk veelbetekenend naar zijn kruis terwijl ik mijn hand op zijn bovenbeen leg.
    Ik glimlach, maar toch ben ik bezorgd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moose

    Ik lach. 'Altijd toch!' Ik neem een slok van mijn cola. 'en trouwens ik ben de persoon die vroeger altijd zei dat die een vuilniswagen wilde worden dus achja, jij de kliko ik de wagen.' Lach ik.

    Liam

    Ik schud mijn hoofd terwijl ik haar lichaam kusjes blijf geven. Haar handen liggen in mijn haren en het stoort me zelfs niet dat mijn haar er nu waarschijnlijk utiziet als een vogelnest.

    Madeline


    "Dat we beiden gulzig zijn, van muziek houden, dat we ons alletwee niet thuis voelen bij ons familie." Ik lach. Hij had gelijk. Zijn vingers strelen mijn wang waardoor ik direct rood word. "Misschien moet je je ouders nog even laten weten dat je ok bent." Ik knik. 'Ja, ik zal ze zo wel vene bellen.' Stem ik in.

    Atreyu

    "Gaat het een beetje beter?" zegt ze terwijl ze naar mijn kruis kijkt en haar hand op mijn bovenbeen legt.
    "Ik denk dat we hem beter even met rust laten," zeg ik met een glimlachje terwijl ik haar hang vastneem.

    Camargue

    Zijn haren kietelen tegen mijn lichaam wanneer hij zijn hoofd schudt en ik giechel even.
    "Liam," zucht ik dan "nu...alsjeblieft."
    Het klinkt bijna smekend maar het kan me niet schelen.

    Irial

    "Ja ik zal ze zo wel even bellen," zegt ze.
    Ik sla het deken van ons weg omdat ik veel te warm krijg.
    "Wil jij nog iets te drinken? Anders haal ik even terwijl je belt," bied ik aan. Het zijn niet echt mijn zaken wat ze tegen haar ouders zegt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik even.
    "Ik raak dat ding voor een tijdje niet meer aan. Volgens mij haat 'ie mij nu ofzo."
    Ik lach en wrijf met mijn duim over de rug van zijn hand, waarna ik er zacht een kusje op druk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.