• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    'Normaal gesproken worden kindere die vragen overgeslagen. Maar voor jou zal ik een uitzondering maken.' Beloof ik haar. Ik til haar zachtjes op en loop met Camargue naar de slaapkamer. Daar leg ik haar op het bed en ga er zelf ook bij liggen.

    Madeline

    Ik knik. 'Thee graag.' Irial loopt naar de keuken. Uit moet tas haal ik mij telefoon en zet hem aan. 12 Gemisten oproepen van mijn vader, moeder en ons thuis nummer. Ik haal diep adem en druk op terug bellen. De telefoon gaat over. 'Madeline!' Haar stem klinkt paniekerig. 'Ja ik ben het.' Antwoord ik rustig. 'Mijn hemel, kom nu direct naar huis toe!' Ik hoor mijn vader op de achtergrond roepen. 'Mam ik kom niet naar huis toe, ik logeer bij een vriend dus wees gerust ik ben veilig.' Ze hapt naar adem. ik hoor even niets meer maar dan heb ik mijn vader aan de telefoon. Een hoop gevloek en getier dus druk ik direct op het knopje ophangen. Ik veeg wat tranen uit mijn ogen en zucht voor dat ik de telefoon uit zet.

    Melody

    Lachend vis ik wat m&ms uit het zakje. 'jij de wagen en ik de kliko,' herhaal ik en begin weer te lachen. 'Perfect gemaakt voor elkaar,' zeg ik er achterna en krimp even ineen. 'Ehh, vriendschappelijk dan he,' hakkel ik en prop een paar m&ms in mijn mond en houd het zakje daarna voor hem zodat hij ook wat kan pakken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Moose

    Ik glimlach. 'Weet ik toch.' Ik neem het zakje aan en haal er een paar m&m's uit. 'Lekker bezig zijn wij, eerst die broodjes en nu een zak m&m's '

    Atreyu

    Ik denk even na, wiebel met mijn heupen en zeg dan
    "Hij haat je niet maar vraagt of je volgende keer wat voorzichtiger kan zijn."
    Ik glimlach en ga op het bed liggen waarop ik haar tegen me aantrek.

    Camargue

    "Maar - ma-maar, we hebben het daar nog niet gedaan," zeg ik met een pruillip wanneer hij me op bed neerlegt. Ik moet al snel lachen en trek zijn hoofd naar me toe om hem te kunnen kussen.

    Irial

    Ik ga in de keuken wat thee zetten en hoor haar rustig iets zeggen. Ik vraag me af of ik er wel goed aan doe haar bij haar ouders weg te halen, maar het is haar beslissing. Wanneer ik terug kom zet ik eerst de tassen thee op tafel en veeg dan een traan van Madeline's wang.
    "Gaat het?" vraag ik bezorgd.

    [Ik ga slapen (flower)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Bye sweetie :3]

    Fedea:

    Ik grinnik even en leg me dicht tegen hem aan.
    "Het is gewoon... Ik ben zo onzeker, en je keek zo pijnlijk, en ik sloeg in paniek."
    Ik kijk hem verontschuldigend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Ik kan je zo weer terug tillen als je dat leuker vind.' Ik had wat goed te maken dus zou ik doen wat zij wilde.

    Madeline

    "Gaat het?" Ik haal diep adem en knik dan. 'Ja het gaat wel.' Ik glimlach flawutjes naar hem en veeg dan ook de laatste tranen weg. Hij komt naast me zitten en ik neem ombewust zijn hand vast.

    [Ik ga ook zo slaaplekker!]

    Melody

    'En dan moeten we zometeen ook nog eens aan de popcorn en chips,' reageer ik als hij het zakje heeft aangepakt. 'Waar laten we het toch he?' grap ik terwijl ik mijn glas cola pak om er een slok van te nemen. Even werp ik een vlugge blik op de klok. 'Misschien dat we alvast een filmpje kunnen kijken? Ik verwacht de rest pas over een klein anderhalf uurtje,'

    [Ik ga straks een keer, slaap lekker iig! ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Moose

    Ik lach. 'Ik sla alles op in mijn six-pack.' Ik klop even op mijn buik. 'Een film klinkt goed, welke?' Ik zet mijn glas op tafel en gooi Melody de m&m's toe.

    Melody

    'Uhm, ik heb... Romantie, komedie en horror. Je mag kiezen welke caterogie,' antwoorde ik terwijl mijn handen naar voren schoten om de m&ms op te vangen maar het zakje glipte er net tussendoor waardoor alles op de grond en bank terecht kwam. 'Tuurlijk, altijd fijn,' lachte ik terwijl ik de m&ms van de bank en grond afhaalde en er eentje tegen hem mikte.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 23:24 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Moose

    Ik ving de m&m op met mijn mond en stak mijn handen in de lucht als een winnaar. 'Beslis jij maar ik ben daar niet goed in' Ik ruim die m&m's wel op. Ik begon ze opterapen en kon het niet laten er een naar Melody te gooien.

    Melody

    'Oh, held!' grijnsde ik toen hij de m&m opving met zijn mond. Zodra ik wilde opstaan om naar de kast met Dvd's te lopen gooide hij er een terug. Ik ving deze niet net als hem op en hij kwam tegen mijn wang aan. 'Auw, dat was mijn wang' lachte ik en gooide de m&m terug. 'Als je gooit, gooi dan goed,' plaagde ik en wees naar mijn mond. 'Dáár en niet op mijn wang.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Moose

    Ik pruilde naar haar. 'Sorry Mell hou je nu niet meer van me?' Ik grijnsde
    'Ik zal het zo opnieuw proberen.' Ik stak nog een m&m in mijn mond.
    'Dus welke word het jij mag kiezen'

    Melody

    Lachend stond ik op. 'Natuurlijk hou ik nog wel van je,' grijnsde ik terug en liep naar de kast met dvd's om die te openen. Bedenkelijk bleef ik voor de kast staan, viste er vervolgens een willekeurig film uit aangezien ik ze bijna allemaal al had gezien. 'Deze?' vroeg ik, draaide me om en liet hem de film zien.

    [ik kan ff niet op een goede film komen >< ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Had ik je gewoon mijn lip er laten afbijten was er ook niks gebeurd," zeg ik met een glimlachje terwijl ik haar por.
    "En je hoeft helemaal niet onzeker te zijn, op dat accidentje na doe je het prima," fluister ik glimlachend in haar oor.


    Camargue

    "Ach, nu we hier toch zijn," zeg ik terwijl ik hem ongeduldig aankijk.
    Ik trek opnieuw zijn lippen naar de mijne toe en bijt zachtjes op zijn onderlip terwijl ik mijn benen om zijn middel sla. Dan zet ik zachtjes mijn tanden in zijn hals terwijl ik nog eens zucht van opwinding.

    Irial

    "Jij bent zo dapper," zeg ik terwijl ik haar met een glimlachje aankijk. Pas wanneer mijn duim over de rug van haar hand begint te strelen heb ik door dat ze de mijne vastgenomen heeft. Het voelt zo natuurlijk aan dat ik het niet gemerkt had.
    "Nog een poging om naar Cats te kijken of doe je liever iets anders?" vraag ik om haar een beetje af te leiden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik vind het moment iets te serieus om te lachen.
    "Heb ik hard gebeten?" vraag ik voorzichtig.
    Ik leg mijn hoofd in mijn handen. Man, ik ben echt zo'n mislukking.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.