• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik was nooit agresief geweest maar nu kon ik het niet laten de stoel nog een trap te geven. Ik loop door naar de badkamer en kijk even in de spiegel. Mijn haar zit nogsteeds vreselijk. Ik haal mijn handen er door ehen in de hoop het wat te verbeteren.

    Madeline

    "Kan er niet aan," Ik rol met mijn ogen. Ik kus zijn wang en verwijder zo het ijs. 'Hmm ijs met Irial.' Zeg ik hem lachend na. 'Beter?' Ik kijk hem aan.

    Atreyu

    "Niet?" vraag ik grijzend.
    Ik laat mijn handen langs haar hals naar beneden glijden tot haar middel.
    Ik geef haar een paar kleine kusjes.
    "Wat als je ouders thuiskomen?" vraag ik fluisterend in haar oor.

    Camargue

    Ik hoor hem rommelen en merk dat hij niet van plan is open te doen. Ik klop nog een keer.
    "Liam, doe open," zeg ik zo luid ik kan.
    Ik blijf tegen de deurpost geleund staan.

    Irial

    Ze rolt even met haar ogen maar geeft me dan toch een kusje op mijn wang.
    "Hmm, ijs met Irial," zegt ze lachen "Beter?"
    Ik knik grijnzend en steek nog een heerlijke lepel ijs in mijn mond. Al snel laat ik mijn mond weer open vallen omdat het plots veel te koud is. Ik doe hem terug dicht en probeer het ijs zo snel mogelijk in te slikken. Plots krijg ik hoofdpijn
    "Brainfreeze!" jammer ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik.
    "Ik ken ze. Papa wordt weer dronken, mama rijdt niet graag, dus slapen ze ergens in een motel ofzoiets."
    Ik kijk hem glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Liam, doe open," Ik draai me om nog steeds mijn handen in mijn haar. Camargue? Ik loop de badkamer uit en sluit de deur achter me. Vervolgens open ik de deur en zie Camargue staan.

    Madeline

    "Brainfreeze!" Jammerd hij. Ik schiet in de lach. mijn lach word zo erg dat ik er pijn in mijn buik van krijg. 'Auuw..' Klaag ik en druk mijn handen tegen mijn buik aan.

    Atreyu

    Bij het woord 'motel' gaan mijn oren open. Er verschijnt opnieuw een schuin lachje op mijn gezicht en ik kus Fedea voor ze iets kan merken. Mijn hand glijdt onder haar t-shirt terwijl ik mijn lippen in haar nek zet. Ik plant er zachte kusjes neer terwijl mijn vingers haar ribben kriebelen.

    Camargue

    Wanneer hij open doet kijk ik hem met opgetrokken wenkbrauw aan.
    "Je hebt me wakker gemaakt," zeg ik een beetje nors. Ik ben niet van plan zo snel toe te geven.
    Ik wandel voorbij hem naar binnen en zet de stoel recht die hij omver gekeild had. Ik ga erop zitten, kruis mijn benen over elkaar en laat mijn elleboog op de rugleuning steunen. Mijn hoofd laat ik op mijn hand rusten.
    "Nooit geweten dat jij zo agressief was," zeg ik zacht.

    Irial

    Ze lacht me uit, net zo lang tot ze er buikpijn van krijgt.
    Nu is het mijn beurt om te lachen, maar al snel neem ik het warme laken, wikkel mijn hand er een beetje in en hou die tegen haar pijnlijke buik aan. Met mijn vrije hand neem ik nog een lepel ijs die ik voor haar mond hou.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik giechel zachtjes en laat mijn hand ook onder zijn shirt glijden.
    "Wat deed je van gedachten veranderen?" vraag ik zacht.
    Mijn andere hand laat ik door zijn haren gaan en ik sluit mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Als ze door naar binnen loopt volg ik haar. "Nooit geweten dat jij zo agressief was," Ik zucht even. 'Ik dat ben ik ook niet.' Fluister ik zacht en ga dan op de stoel naast haar zitten.

    Madeline

    Ik glimlach en hou mijn mond open. Hij voert me het ijs. 'Niet zo veel.' Lach ik met volle mond. 'Nu krijg ik straks een ijshoofd.' Zijn hand ligt op mijn buik en de pijn trekt al wat weg.

    Atreyu

    "Wat deed je van gedachten veranderen?" vraagt ze terwijl haar hand onder mijn shirt glijdt.
    "Dit," zeg ik en plaats een kusje op haar lippen "en dit," ik geef haar een kusje in haar hals "en dit," ik bijt even in haar oorlel.
    Ondertussen gaat haar hand door mijn haren.

    Camargue

    "Nee, daarom kon ik je tot in mijn appartement horen," zeg ik met een sarcastisch lachje. Ik kijk hem vanuit mijn ooghoeken aan, sta op en haal een flesje water uit zijn koelkast. Ik ga op tafel zitten en sla opnieuw mijn benen over elkaar.
    "Waarom zo boos?" vraag ik onschuldig.

    Irial

    "Het is niet mijn schuld dat jij zo gulzig bent," zeg ik lachend.
    Plots krijg ik de neiging haar te kussen, maar omdat ik niet weet of het wel verstandig is laat ik het maar zo. Ik ken haar slechts een paar dagen en besluit het nog even aan te zien. Wie weet komt dit gewoon door het moment en door bij elkaar geslapen te hebben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach om zijn woorden. Langzaam open ik mijn ogen, en voor enkele seconden voel ik me van de wereld, als ik in de zijne kijk.
    "Nee, serieus. Omdat je nu zeker bent dat mijn ouders niet gaan komen binnenvallen?"
    Ik grinnik zachtjes en kreun zacht wanneer hij in mijn oorlel bijt. Ik bijt op mijn lip en druk mijn lippen weer op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Waarom zo boos?" Ze kijkt me onschudlig aan. 'Als of je dat niet weet Cam.' Ik moet toch even glimlachen. 'Het spijt me van net oke?'

    Madeline

    'Zomaar! Ik ben niet gulzig.' Ik kijk hem quasi boos aan. 'Jij geeft me gewoon te grote lepels.' Ik geef hem een duwtje. En neem de lepel over. 'Mijn beurt.' Ik schep wat ijs op en hou het voor zijn mond.

    Atreyu

    "Gedeeltelijk," antwoord ik mysterieus.
    Ik geniet van haar kusjes en laat mijn hand onder haar shirt vandaan glijden. Met een kleine reeks vlotte bewegingen heb ik haar broek open. Opnieuw zoekt mijn hand de warmte van haar huid op onder haar t-shirt.

    Camargue

    "Het spijt me van net, oké?"
    Ik kijk hem aan met een schim van een glimlach op mijn gezicht. Ik hou mijn hoofd een beetje schuin als een kat die je vragend aankijkt. Traag laat ik mijn tong over mijn lippen glijden. Dan grijp ik de kraag van zijn t-shirt en trek hem naar me toe tot zijn gezicht slechts een centimeter van het mijne verwijderd is.
    "Als we samen zijn praten we niet meer over anderen, alleen jij en ik doen er iets toe," zeg ik fluisterend terwijl ik naar zijn lippen kijk. Dan gun ik hem een klein kusje en laat hem los.

    Irial

    Opnieuw krijg ik een duwtje en de lepel wordt uit mijn hand gerukt. Dan zie ik een lepel ijs voor mijn neus zweven. Ik doe mijn mond open en sluit hem halverwege de lepel weer. Wanneer mijn mond leeg is zeg ik
    "Zie je wel, jij bent gulzig."
    Een grijns als die van Chesire cat siert mijn gezicht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Gedeeltelijk." Hij kijkt me mysterieus aan, en ik moet weer giechelen. Ongemakkelijk til ik mijn heupen een beetje op om mijn broek uit te krijgenm en mijn buik kriebelt als hij zijn hand er weer op legt. Ik laat mijn handen over zijn bovenlichaam glijden, en langzaam stroop ik het naar boven om het uit te trekken. Ik probeer de verbazing op mijn gezicht wat in te houden. Hij blijft er enorm knap uitzien telkens ik dat doe.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Als we samen zijn praten we niet meer over anderen, alleen jij en ik doen er iets toe," Ze kust mijn lippen. 'Deal.'
    Grijns ik. 'En trouwens is dit het enige wat ik krijg?'

    Madeline

    "Zie je wel, jij bent gulzig." Ik open mijn mond verontwaardigt. 'Niet waar.' Ik geef hem een zachtte mep tegen zijn arm aan. 'Neem dat terug.' Grijns ik. 'Je bent echt gemeen weet je dat!'

    Atreyu

    Als ze giechelt trekt er een bliksemschicht doorheen mijn onderbuik. Ze tilt haar heupen op zodat ik haar broek makkelijker uitkrijg. Ondertussen glijden haar handen over mijn bovenlichaam en trekken ze mijn t-shirt mee naar boven. Ik ga even rechtop zitten en trek het helemaal over mijn hoofd waarna ik het op de grond gooi. Dan leun ik terug over haar en kus haar.

    Camargue

    "Is dit het enige dat ik krijg?" vraagt hij grijnzend.
    Ik drink even van mijn water, haal mijn schouders op en doe alsof ik mijn jurkje aan mijn borsten goed steek.
    "Ik heb kleren aan," mompel ik zachtjes.
    Met een stout glimlachje laat ik hem weten dat hij even zijn best zal moeten doen me te overtuigen.

    Irial

    Ik krijg opnieuw een mep.
    "Neem dat terug," grijnst ze "Je bent echt gemeen weet je dat!"
    Ik kijk naar mijn arm, waar ze net sloeg en zeg grijnzend
    "Moet je me daarom kietelen?" alsof ik haar mep amper gevoeld heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Hmm, ikhauwvjou," mompel ik tegen zijn lippen en grinnik om mezelf. Ik stop even met hem te kussen en trek mijn shirt ook uit, en gooi het waar het maar landen wil. Ik laat me nog wat verder achteruit zakken en trek hem tegen me aan om hem weer te kussen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.