• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Moose

    We trekken een nummer en gaan dan vervolgens aan een tafeltje bij eht raam zitten. 'Weet je al wat je wilt hebben?' Ik kijk Melody vragend aan.

    Madeline

    Zijn vinger dwingt me op te kijken. "Je hoeft niet bang te zijn dat ik je zal veroordelen," Ik glimlach even. 'Ik heb 1,5 jaar in een kliniek gezeten.' Zeg ik bijna onhoorbaar. En ja hoor. Ik voel de tranen al weer achter mijn ogen branden.

    Liam

    Ik ga op in de kus. Ze maakt me gek met haar aanraking. Ik duw Camargue wat naar achter waardoor ze met haar rug tegen de muur aanzit. Ik laat mijn hand afdwalen naar haar middel langs haar heup en laat hem rusten op haar been.

    Melody

    'Oh echt wel, de broodjes geroosterde kip zijn hier erg lekker!' antwoord ik en trek een verlekkerd gezicht. 'En jij?' vraag ik hem daarna terwijl ik in het menu blader om te kijken wat ik erbij wil drinken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik loop naar de zetel om mijn veters te strikken.
    "Nee ik begrijp het hoor, lief," zeg ik plagend "als je boos bent dan laat ik je wel even."
    Met een duister lachje kijk ik haar aan?

    Irial

    Ik moet moeite doen om te horen wat ze zegt. Ik schuif nog wat dichter bij haar en fluister oprecht bezorgd
    "waarvoor dan?"
    Voor ze kan antwoorden merk ik dat ze het moeilijk heeft en trek haar even tegen me aan terwijl ik troostend mijn vingers door haar haren laat gaan.

    Camargue

    Plots voel ik de muur tegen mijn rug aan en even snap ik niet hoe dat komt. Pas wanneer ik Liam's hand over mijn lichaam voel dwalen krijg ik enig idee.
    Ik grijp zijn gezicht vast en druk mijn lippen opnieuw tegen de zijne aan. Ik trek me los omdat ik geen adem krijg een zuig hijgend wat lucht binnen. Vol overgave kus ik hem opnieuw.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik bespring hem half en sla mijn armen om hem heen.
    "Hier blijven. Alsjeblief?"
    Ik druk kusjes overal waar ik maar aan kan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moose

    Ik denk even na. 'Hmm ik denk dat ik hetzelfde neem als jij' Ik kijk haar met een grijns aan. 'Als we ooit aan de beurt komen dan he?'

    Madeline

    Ik hou mijn snikken in en sluit even mijn ogen. 'Omdat toen ik bijna 14 was ze erachter kwamen dat ik Anorexia had.' Fluister ik zachtjes. Ik bal mijn handen tot vuisten en knijp zop hard dat het pijn doet.

    Liam

    'Sorry' Fluister ik hijgend. Ik heb haast om mijn lippen weer op die van haar te drukken. Eigenlijk was het wel tijd ons weer aan te kleden, maar aangezien we nog maar weinig tijd samen hadden besloot ik dat het me niet uit maakte.

    Atreyu

    Ze smijt zichzelf op me en smeekt me te blijven.
    "Omdat je zo aandringt," zeg ik met een schuin lachje terwijl ik haar lippen op mijn huid voel.
    Ik grijp haar gezicht vast en trek haar lippen naar de mijne toe. Zo teder als ik maar kan kus ik haar.

    Irial

    Ik laat haar los en neem haar vuisten vast.
    "Doe jezelf geen pijn," zeg ik zacht terwijl ik haar vingers loswring en mijn handen in de plaats leg.
    "Besef je ondertussen wel hoe prachtig je bent?" vraag ik nadat ik besloten heb niet over het onderwerp door te vragen.

    Camargue

    "Shhh," beveel ik zacht.
    Gretig kus ik hem opnieuw terwijl ik mijn lichaam weer tegen dat van hem aandruk. Ik maak mijn handdoek in één beweging los en laat dan mijn handen op zoek gaan naar die van hem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Gretig beantwoord ik zijn kussen.
    "Goed zo."
    Ik sprong op en sla mijn benen om zijn middel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik voel dat ik tril en probeer mijn ademhaling ondercontrolen te krijgen. "Doe jezelf geen pijn," Met enige moeite krijgt hij mijn handen los en neemt ze vast. "Besef je ondertussen wel hoe prachtig je bent?" Ik lach schamper. 'Ik ben niet dom Irial. Dat zegt iedereen, maar precies die zelfde mensen zeggen dat ook tegen die lelijke meisjes die was zelfvertrouwen willen.' Ik klap mijn kaken op elkaar en zeg niets meer.

    Liam

    "Shhh," Haar handdoek valt op de grond en niet erg lang daarna ook die van mij. Ik weet al waar dit heen gaat. Niet dat het erg is. Mijn handen liggen op haar onder rug om haar zo dicht mogelijk bij me te houden.

    Melody

    'Ugh, inderdaad,' reageerde ik en keek even naar de lange rij. 'Ah, we zullen vast wel optijd klaar zijn voor de filmavond,' grinnikte ik en wierp hem een brede grijns toe. Ik had enorm veel zin in vanavond, na een drukke tijd achter de rug te hebben was ik wel toe aan wat ontspanning met mijn vrienden. 'Ik moet wel toegeven, het is wel enorm grappig om te zien hoe iedereen ineens voor elkaar lijkt te vallen en dat terwijl we elkaar toch al best lang kennen,' zeg ik daarna terwijl ik mijn jas uitdoe en langs me leg.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik hou haar in mijn armen en probeer haar te kalmeren door af en toe de kussen af te breken wanneer ze te ruw wordt.
    "Lief," zeg ik tussen het kussen door "niet zo hard."
    Vreemd genoeg heb ik op dit moment helemaal geen behoefte aan seks, gewoon dicht bij haar zijn is even genoeg.

    Irial

    "Dat zegt iedereen, maar precies diezelfde mensen zeggen dat ook tegen die lelijke meisjes die wat zelfvertrouwen willen."
    Ik neem haar gezicht in mijn handen en dwing haar me aan te kijken.
    "Ik had het niet alleen over je uiterlijk, Maddie," zeg ik fluisterend "ik vind je een prachtig persoon, zowel van binnen als vanbuiten. Ik lieg niet," zeg ik terwijl ik haar diep in de ogen kijk om mijn oprechtheid te bewijzen.

    Camargue

    Ik glimlach tegen zijn lippen aan wanneer ik me bedenk dat we net gedoucht hebben en het niet veel nut gehad zal hebben.
    Ik bijt in zijn hals en kras met mijn nagels voorzichtig op zijn borstkas. Een rilling van genot trekt doorheen mijn hele lijf.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kijk hem even aan en laat los.
    "Zo dan?"
    Ik bijt op mijn lip. Waarom doet hij opeens zo raar?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moose

    Ik schiet in de lach. 'Ja maar voor Liam en Camargue is het wel te begrijpen.' Ik zucht even. 'Voor hun is het zoiets als nu of nooit.' Ik volg MElody haar voorbeeld en trek mijn jas uit.

    Medeline

    Hij dwingt me hem aan te kijken. "ik vind je een prachtig persoon, zowel van binnen als vanbuiten. Ik lieg niet," Nu komen de tranen pas echt. Wat háten ik mezelf nu. Waarom? Waarom vertel ik dit alles alsof hij mijn vriend is die ik al jaren ken?

    Liam

    Wanneer haar lippen weer bij mijn hals komen met ik zacht lachen. Ze wist welke plekken voor mij ´gevoelig´ waren. Met gemak til ik haar op. Ze was zo licht alsof ik mijn tas optilde.

    Atreyu

    Ik neem haar armen en leg ze losjes om mijn hals. Heel zacht kus ik haar opnieuw.
    "Zo," antwoord ik terwijl ik mijn hand over haar wang laat glijden.
    Ik druk mijn lippen terug op de hare en kus haar zo liefdevol als ik maar kan.

    Irial

    Met mijn duimen veeg ik de tranen van haar wangen.
    "Je hoeft niet verder te vertellen," stel ik haar gerust "niet zolang je het zelf niet wilt."
    Ik trek haar terug tegen me aan.
    Waarom ik me zo beschermend tegenover haar voel weet ik niet, maar ik kan het niet helpen.

    Camargue

    Plots zit ik niet meer maar zweef ik in de lucht.
    "Wa-waar gaan we heen?" vraag ik verward aan Liam. Het lijkt wel alsof mijn hersenen gewoon uitvallen als hij me aanraakt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach en beantwoord liefdevol zijn kus.
    "Hmm, wil je een film kijken? Of liever terug naar jouw loft?"
    Ik heb helemaal geen zin om hier vanavond te blijven. Het liefst breng ik zoveel mogelijk tijd met en bij hem door. Al is het slapend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik schud mijn hoofd. 'Het geeft niet.' Fluister ik tegen zijn shirt aan. Ik voelde me er slecht over dat het straks onder de make~up en tranen zou zitten. Ik veeg zacht mijn tranen weg en doe mijn best niet meer te huilen.

    Liam

    'Uit de badkamer, ik kreeg het er nogal benauwd.' Grijns ik en zet haar in de gang weer op de grond. 'En ik heb toch echt mijn adem nodig.' Ik druk mijn lippen weer op die van haar. Ik wist zeker dat het gevoel nooit zou wennen.