• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melody

    Lachend rende ik van hem weg maar zoals ik zelf al had verwacht was hij sneller dan mij. Zodra hij me had ingehaald trok hij me naar achteren. ‘Mijn wraak zal zoet zijn,’ zei hij waarop ik lachend in elkaar dook. Een grote hoop sneeuw belande boven op me en een beetje sneeuw gleed mijn jas. ‘Aahh, das koud!’ riep ik uit, trok me los als begon als een bezetene de sneeuw van me af te kloppen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Zo gemakkelijk geef ik me niet gewonnen. Ik trek me los uit zijn greep en ga op mijn bureaustoel zitten.
    "Puh," zeg ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik kijk op. 'Wat zijn jou ideeën dan?' Ik peuter mijn haar weer los. 'Zo beter?' Glimlach ik. Ik wacht op zijn antwoorden en strijk dan nog een lok haar naar achter.

    Liam

    Ik glimlach. 'Zullen we ons maar gaan aankleden? Anders blijven we hier nog de hele dag zitten.' Ik laat haar met tegen zin los en kijk even in de spiegel. 'Ik weet niet wat jij sexy vind hoor.'

    Moose

    'Eigen schuld he.' Zeg ik schouder ophalend. We lopen de broodjes zaak binnen waar nogal een rij staat. Dit gaat nog wel veen duren dus.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 23:05 ]

    [Ik ga slapen, morgen werken]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melody

    Ik stak mijn tong naar hem uit terwijl hij zei dat het mijn eigen schuld was. Daarna liepen we samen de broodjeszaak binnen en ik kreunde even bij het zien van de lange rij. ‘Tuurlijk, ik heb het koud, wil een broodje en dan staat er z’n rij,’ klaagde ik even en moest daarna even lachen om mijn zeurende toon. ‘We kunnen een nummertje trekken en alvast gaan zitten terwijl we wachten op onze beurt of wil je liever ergens anders heen?’ vroeg ik hem daarna.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik kan niet anders dan lachen wanneer ze met een verwaand geluidje in haar bureaustoel gaat zitten. Ik sta op en loop op mijn gemakje naar haar toe. Ik rol de stoel naar het bed en ga zelf op de rand ervan zitten. Ze zit vlak voor me en ik leg mijn armen op de leuningen van de stoel. Teder druk in mijn lippen in haar hals.
    "Prinsesje boos?" vraag ik tussen enkele kusjes door.

    Irial

    "Laat me even denken. Oorlog is zinloos, mensen worden lui, muziek kan heel wat wonden helen en voorlopig ontgaat er me eentje."
    Ik glimlach wanneer ze weer met haar haren bezig is.
    "Zo beter?" vraagt ze terwijl ze een lok naar achteren strijkt.
    "Perfect," zeg ik met een glimlachje.

    Camargue

    Hij laat me los en kijkt even in de spiegel. Ik ben het er niet mee eens maar voor ik kan protesteren zegt hij
    "Ik weet niet wat jij sexy vindt hoor."
    Ik sla mijn benen om zijn middel en trek hem zo terug tegen me aan. Dan laat ik mijn hand even door zijn haren gaan, er blijft een heerlijk warboeltje achter. Ik laat mijn hand naar zijn wang zakken en fluister in zijn oor
    "Jij, altijd."
    Dan druk ik vederlicht mijn lippen op die van hem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Als hij me in mijn hals begint te kussen, krijg ik het moeilijk om in mijn rol te blijven. Toch knik ik.
    "Heel boos."
    Ik zet mijn meest boze gezicht op en kijk hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moose

    'Achjo we zijn er nu toch al laten we dan maar gewoon een nummer trekken en netjes op onze beurt wachten.' Stelde ik voor.

    Madeline

    Ik glimlach. 'Wat je zegt is wel waar maar het is niet zozeer dat het leven een 4 krijgt, ik krijg gewoon een 4 voor het leven dat ik leid snap je?' Ik trek mijn benen op de kruk en kijk Irial aan.

    Liam

    Haar benen trekken me terug naar haar toe en voor ik iets kan zeggen is ze me al voor. "Jij, altijd." Haar hand gaat door mijn haar en zakt af naar mijn wang. Ze drukt een licht kusje op mijn lippen waardoor ik het niet kan laten haar te omhelzen. Ik hield van dit meisje ze was alles voor me. 'Zo kan ik wel voor eeuwig staan weet je dat?' Flusiter ik zacht in haar oor.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 15:46 ]

    [Poor Floraten :3 die hebben amper iets te doen :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Vederlicht laat ik mijn lippen de hare strelen, ze raken elkaar amper aan. Dan plaats ik mijn lippen op haar kaaklijk en terug in haar hals, mijn vingertoppen glijden over haar ribben. Heel voorzichtig bijt ik in haar nek en in haar oorlel.
    "En nu?" fluister ik met een diepe stem.

    Irial

    Ik blijf haar even aankijken terwijl haar woorden tot me doordringen. Onbewust neem ik dezelfde houding aan als haar en zeg dan
    "Dat heb je zelf in de hand, wat wil je er aan veranderen?"
    Ik kan niet van haar wegkijken, alsof ik bang ben dat ze op mysterieuze wijze zou verdwijnen.

    Camargue

    "Ik hou je niet tegen," fluister ik zacht terug. Ik leg mijn wang tegen die van hem en laat mijn handen over zijn rug gaan. Wanneer ik bij zijn middel ben laat ik ze daar even rusten terwijl mijn lippen de zijne zoeken. De laatste paar milimeter tussen ons in verdwijnen wanneer ik me helemaal tegen hem aandruk.
    "Ik hou van je," zeg ik hees.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik doe nog steeds moeite met niet te laten opwinden en kuch even.
    "Nog altijd boos," zeg ik even ter informatie.
    Ik kijk ongeinteresseerd naar het plafond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    'Oke, is goed,' reageerde ik en trok een nummertje uit de automaat. Daarna liet ik mijn blik door de zaak heen glijden tot ik een leeg tafeltje bij het raam vond. 'Zullen we daar maar gaan zitten dan?' vroeg ik hem, wijzend naar het lege plekje.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline

    Zijn blik maakt me nerveus maar ik praat toch verder. 'Ik begon met veranderen drie jaar geleden. Maar dat was geen goede verandering. Dus een en een half jaar geleden moest alles opnieuw.' Ik wend mijn blik af.

    Liam

    Ik glimlach. 'Misschien blijf ik inderdaad wel zo staan' Ik druk mijn lippen op die van haar en neem haar gezixht in mijn handen. Ze was geweldig.

    Atreyu

    "Goh," zeg ik zacht "als je zo kwaad bent kan ik maar beter naar huis gaan, je even laten bekomen."
    Ik geef haar nog een kusje op de wang, schuif haar stoel wat verder van me weg, sta op en draai me om voor ik kan beginnen lachen. Ik ga de trap af en begin mijn schoenen aan te doen.

    Irial

    Ik weet niet goed wat te doen en schuif wat dichter bij haar. Ik leg mijn vinger onder haar kin en til die omhoog zodat ze me weer aankijkt. Ik glimlach even om haar gerust te stellen.
    "Je hoeft niet bang te zijn dat ik je zal veroordelen," zeg ik zacht. Ik heb zelf ook een aantal skeletten in de kast zitten die ik er niet graag uit haal, dus ik snap hoe ze zich moet voelen.

    Liam

    Ik voel zijn lippen op de mijne en zijn handen op mijn wangen. Mijn hele lichaam begint te gloeien als hete kolen. Ik leg mijn handen op die van hem en kus hem ruw terug. Af en toe bijt of zuig ik even op zijn onderlip. Alleen bij Liam durf ik zo de remmen losgooien.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik loop achter hem aan.
    "Mneeh," zeg ik en kijk hem lief aan.
    "Dat wil ik niet."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.