• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Hij begint me weer te zoenen en om de een of andere reden kus ik niet terug. Waarom weet ik niet.
    "Wat gaan we doen?" vraag ik nieuwsgierig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Misschien moeten we dan idd naar de dag van de auditie voor de band gaan. Dan zijn we weer allemaal samen en aangezien Trey nu de schimmen kan zien en nog niet weet wat ze inhouden, net als Fedea, en er daar dan aardig wat mensjes met schimmen zijn..? Just thinking.. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JaiRy schreef:
    [Misschien moeten we dan idd naar de dag van de auditie voor de band gaan. Dan zijn we weer allemaal samen en aangezien Trey nu de schimmen kan zien en nog niet weet wat ze inhouden, net als Fedea, en er daar dan aardig wat mensjes met schimmen zijn..? Just thinking.. ]


    [ik heb net gepost :W
    en zijn die Floraten eigenlijk ooit online?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ja dan hebben we een soort van gebeurtenis xD]

    [ Uhm, nee de floraten zijn hier maar een paar keer geweest... Maar daar valt vast wel wat op te verzinnen ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Wat doen we dan? Iedereen laten slapen en terug wakker worden?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [whatever -.-]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Denk het in iedergeval door naar maandag?]

    [of we skippen meteen naar de ochtend en iedereen wordt wakker? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Is goed, ik ga douchen en kom zo terug]

    Atreyu

    "Wat? Krijg ik geen afscheidskus?" vraag ik sip.
    Ik laat mijn hand door haar haren gaan en voor ze kan protesteren leg ik uit
    "Jij moet morgen naar school en ik moet er vroeg uit om alles klaar te zetten voor de audities. Blijf gewoon lekker hier slapen en ik ga naar de loft. Morgen na school pik ik je op."

    Camargue

    Ik kus Liam terug maar wanneer ik mijn hoogtepunt voel naderen trek ik mijn lippen weg van de zijne. Met luide kreunen kom ik klaar terwijl ik mijn heupen omhoog duw om hem nog wat dieper te voelen.
    Mijn lichaam ontspant weer en ik blijf hijgend onder hem liggen.
    Plots ben ik doodop.

    Irial

    Ze lijkt me zo van slag dat ik het niet kan laten haar in mijn armen te nemen. Ik ril als ik aan de kou buiten denk en laat me achterover in de zetel vallen en sleur Madeline met me mee.
    Ik trek opnieuw het laken over ons heen en vlei me tegen haar aan.
    "Te koud buiten," grijns ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Nee laat maar in slaap vallen, ik kan er niet tegen als het te plots verandert :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Morgen omkleden en make-uppen @ my Place? x.E snel verzend ik smsje naar Cam en glimlach even. Ik hoef me niet af te vragen waarom ik niks meer gehoord had van der. Gapend rek ik me uit en sta vervolgens op van de bank om naar de slaapkamer te gaan. Eenmaal daar aangekomen ontdoe ik me van mijn kleding en laat me tussen de lakens glijden.


    Melody

    [hoe laat ik mell in slaap vallen? -.-' ]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 21:32 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Samen met Moose (wbw)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Elise, check uw gsm eens?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.