• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach.
    "Bezorgd om mij, weeral?" Ik leg mijn hand op zijn wang.
    "Je bent echt ongelooflijk."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Misschien moet ik goochelaar worden," zeg ik lachend "The Amazing Atreyu".
    Ik steek mijn handen vooruit en doe ze opzij alsof het op een spandoek geschreven staat.
    Ik druk mijn lippen teder op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik.
    "Ja, dat zal wel. Vooral in je dromen."
    Ik voel zijn lippen op de mijne en sluit mijn ogen terwijl ik hem liefdevol terugkus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Ach, nu we hier toch zijn," zegt ze. Ze slaat haar benen rond mijn middel en trekt me tegen zich aan. Haar lippen drukken op die van mij. Ze kreunt zacht. Ik lach en bijt zacht in haar oor.

    Madeline

    "Jij bent zo dapper," Zijn duim streelt mijn hand. "Nog een poging om naar Cats te kijken of doe je liever iets anders?" Ik schud mijn hoofd. 'Nee ik ben niet echt in een cats stemming. Glimlach ik. 'Maar toch bedankt.'

    Melody

    Lachend stond ik op. 'Natuurlijk hou ik nog wel van je,' grijnsde ik terug en liep naar de kast met dvd's om die te openen. Bedenkelijk bleef ik voor de kast staan, viste er vervolgens een willekeurig film uit aangezien ik ze bijna allemaal al had gezien. 'Deze?' vroeg ik, draaide me om en liet hem de film zien.

    [ik kan ff niet op een goede film komen >< ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik schud zacht mijn hoofd terwijl ik luidop lach.
    "De werkelijkheid is beter," zeg ik terwijl ik een vinger onder haar kin leg. Ik zorg dat ze naar me kijkt en druk zachtjes mijn lippen op de hare.
    "Veel beter," fluister ik nog een keer.
    Ondertussen ligt mijn hand nog steeds op haar buik en ik ben zo nieuwsgierig of er inderdaad iets aan de hand is.

    Camargue

    Ik giechel even wanneer hij in mijn oor bijt. Dan gun ik hem hetzelfde pleziertje en zet mijn tanden zacht in zijn nek. Mijn handen glijden over zijn rug en ik duw mijn heupen tegen de zijne aan.

    Irial

    "Nee ik ben niet echt in een cats stemming, maar toch bedankt."
    Ik neem nu ook haar andere hand in de mijne en kijk haar in de ogen.
    "Is er iets anders dat je wilt doen? Muziek maken, even naar buiten, strippoker?"
    Ik kan amper mijn lach inhouden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Weet niet hoe Moose moet reageren]

    Liam

    Haar heupen duwen tegen die van mij aan. Haar tanden bijten zacht in mijn nek en ze giechelt. Het maakt haar schattig. Ik kus haar lippen en trek haar zachtjes naar me toe.

    Madeline

    Hij neemt nu mijn beide handen vast en kijkt me aan. "Is er iets anders dat je wilt doen? Muziek maken, even naar buiten, strippoker?" Ik lach. 'Klinkt allemaal erg verleidelijk maar het nadeel is dat ik totaal niet kan pokeren dus zal het alleen voor jou leuk zijn.' Grijns ik.

    Fedea

    "De werkelijkheid is beter." Kort daarop kust hij me.
    "Veel beter," fluistert hij. Ik glimlach en plaats een kus op zijn mondhoek, en baan me een weg naar zijn oor. Ik bij even zachtjes plagend op zijn oorlel en druk dan mijn lippen op de zijne. Mijn hand leg ik op de zijne, op mijn buik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ Muhh..]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    Ik ril van genot wanneer ik Liam in me voel glijden. Een luide kreun ontsnapt aan mijn lippen en ik gooi mijn hoofd achterover. Ik kras met mijn nagels zachtjes over zijn rug terwijl ik met mijn heupen meebeweeg.

    Irial

    "Maddie, ik maakte een grapje. Ik kan helemaal niet pokeren," zeg ik met een glimlachje. Ik trek haar even tegen me aan en vraag dan nog een keer
    "Wil je misschien even naar buiten?"

    Atreyu

    Ik geniet van haar kusjes en laat mijn vrije hand doorheen haar haren gaan. Mocht ik daarnet niet zo geschrokken zijn, lagen we nu heerlijk te vrijen denk ik bij mezelf. Ik vervloek mezelf even en richt dan mijn aandacht weer op Fé's heerlijke lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik heb niet zoveel inspiratie meer.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik sleut mijn ogen en kreun. Haar nagels krassen in mijn rug, niet op een pijnlijke manier maar opwindend tot mijn verbazing. Om onze kreuen te demmen druk ik mijn lippen op die van haar.

    Madeline

    "Maddie, ik maakte een grapje. Ik kan helemaal niet pokeren," Ik grijns. 'We hebben nog meer gemeen, we kunnen beide niet pokeren.' Ik ga in een kleermakerszit zitten. "Wil je misschien even naar buiten?" Ik knik. 'Ja ik vind het best.' Ik ga recht op staan.

    [Ik wil naar de volgende dag met de band (A)]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:54 ]

    [Jaa, i agree with that one! ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Nee ik ook niet, Evelien :'(]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Haha niemand heeft inspiratie xD]