• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Vlak na Camargue kom ik ook tot mijn hoogtepunt. Ik hijg nog even en kruip dicht tegen Camargue aan. 'Heb ik het zo goed gemaakt?' Fluister ik zachtjes in haar oor.

    Madeline

    Ik word weer mee gesleurd naar de bank. 'Het is te koud buiten.' Grijnst Irial. Ik lach. 'inderdaad ja.' Ik kruip dicht tegen hem aan. Het voelt prettig zo dicht bij hem te zijn.

    Melody

    Nadat ik de film had opgezet liet ik me weer op de bank zakken en nestelde me tegen Moose aan. De film ging compleet aan me voorbij en terwijl ik met gesloten ogen luisterde naar zijn rustige ademhaling viel ik langzaam in slaap.

    [Ik kon er niks beters van maken.. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    "Mijn schoolspullen liggen nog bij jou thuis," zeg ik droog en kijk hem glimlachend aan.
    "Sorry," zeg ik en kijk hem lief aan.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 21:45 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Misschien is het leuk om Fedea en Madleine naar dezelfde school te laten gaan.]

    [Yea, sure.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Je mag bij mij slapen hoor," zeg ik glimlachend "ik dacht alleen dat het makkelijker was voor je om van hieruit te vertrekken."
    Ik sta op en ga ons jassen halen. Ik zet haar een helm op en klop er eens zachtjes op.
    Buiten wacht ik geduldig tot ze op de motor gestapt is en vertrek dan. Eens thuis doe ik meteen mijn jas uit en ga in de zetel liggen met mijn armen uitgestrekt naar Fedea.

    Camargue

    "Goed begin," zucht ik tevreden.
    Ik draai me op mijn zij en ga tegen Liam aanliggen. Mijn hoofd rust op zijn schouder. Ik kan mijn ogen niet meer open houden en laat de slaap over me heen spoelen.

    Irial

    Ik voel opnieuw de loomheid over me heen komen en sluit mijn ogen terwijl ik river flows in you neurie.
    Mijn vingers glijden over Madeline's arm.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Goed begin." Ik glimlach allen. Te moe om nog echt te kunnen reageren.
    Ik trek de deken over ons een en sla een arm rond haar heen om dicht
    bij haar te kunne liggen.

    Madeline

    Door het geneurie van Irial vallen mijn ogen langzaam dicht.
    Hij maakt me rustig en door zijn ademhaling kalmeer ik.
    'Dit is beter dan Cats.' Is het laatste dat ik mompel voor ik
    echt in slaap val.

    Fedea

    Ik glimlach, doe mijn jas ook uit en ga bij hem in de zetel liggen.
    "Ik vraag me af wanneer we achter de waarheid komen over die flauwekul," zeg ik en knik naar de welp die zich voor de zetel heeft genesteld, als een huisdier.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik geloof," zeg ik geeuwend "dat boek wel."
    Ik neem een deken dat ik over ons heen sla en kijk gefascineerd naar het schaduwwelp. Ik geeuw nog een keer en sluit mijn ogen terwijl ik Fedea dichter tegen me aantrek.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Je gelooft het? Dat ik speciaal ben?" Ja, ik vraag het ook weer aan een goed persoon. Hij geeuwt nog een paar keer overdreven en sluit zijn ogen. Trey heeft besloten dat het bedtijd is. Woehoew.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik neem aan dat we zo doorgaan naar maandag?]

    [Gaan we niet gewoon verder vanaf maandagochtend?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Jawel toch? En dan door naar de audities? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Anders gaan we gewoon door naar maandagnamiddag, na school? :W]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lovingly schreef:
    [Anders gaan we gewoon door naar maandagnamiddag, na school? :W]


    [Ik had gedacht dat we gewoon zeggen dat het vakantie is :)]