• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Haha nee dat weekend was al moeilijk genoeg om te vullen :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [EVEN BETTER!
    Kill joy -.-]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 22:44 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Waar worden die bandaudities gehouden? misschien dat ik Eleanor daar kan laten werken als serveerster oid? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Maar we skippen die schooldag waarschijnlijk toch :W
    Kunnen we echt al niet naar de audities gaan? Of wanneer zijn die?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik hoor het als we weten waar we ongeveer beginen :)]

    [die audities zijn in Poisoned Bubbles, die bar waar ze laatst waren. Ik laat Atreyu Fedea wel oppikken op school. Maar morgen, want ik ga dan slapen straks en heb even ni veel inspiratie :'). Laat Fedea zich anders nog even vervelen in de klas ofzo.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Eh, no :') en ik ben morgen niet on.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Oke dus dan beginnen we morgen met het stuk na school en dat ze naar de audities gaan? Tot morgen slaap lekker!]

    [Maar maar maar ik had een leuk idee om Atreyu Fedea te laten ophalen :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik heb echt zin in de volgende dag :P]

    Gancanagh schreef:
    [Maar maar maar ik had een leuk idee om Atreyu Fedea te laten ophalen :')]


    Doe dat dan nu :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik parkeer mijn motor voor de schoolpoort en wandel naar binnen. Aan het secretariaat vraag ik in welk lokaal ik Fedea kan vinden, dat ik haar dringend moet ophalen. De dame wijst me zonder argwaan de weg en ik storm het lokaal binnen.
    "Troll! Troll in the dungeons! Just thought you'd want to know."
    Zeg ik waarop ik me op de grond laat vallen. De hele klas is in zo'n staat dat ik Fedea ongemerkt buiten krijg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik val zowat half in slaap bij wiskunde, en wens voor een of ander mirakel, als er opeens iemand komt binnengestormd.
    "Troll! Troll in the dungeons! Just thought you'd want to know."
    Welke idioot is dat nu weer? Iedereen schiet in paniek en ik loop naar voor om te kijken wie het is. Ahah, het is mijn idioot! Ik trek hem grinnikend recht en loop mee naar buiten.
    "Wat doe je hier?" vraag ik lachend.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:00 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Met mijn tas over mijn schouder heen loop ik door naar mijn kluisje. Ik was behoorlijk zenuwachtig voor vanmiddag. Zingen voor Irial was een ding, het zingen voor een grote groep was iets anders. Ik prop mijn boeken in mijn tas en loop naar buiten toe.

    Eleanor

    Tafeltjes poetsen, glazen schoonmaken, de vloer een keer vegen, de voorraad controleren.. Met moeite sleep ik me door de routines van het werken in de bar heen. Vanavond werden er hier audities gehouden, Cams audities notabene en ik stond werken. Ik grom een keer zacht terwijl ik de glazen door het sop heen haal en een boze blik werp naar een andere collega.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'