• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "is dat alles?" Hij neemt mijn kin tussen zijn wijsvinger en duim en draait me naar hem toe. Teder kust hij mijn lippen. Ik glimlach. Liefjes kus ik hem terug. Een paar meisjes uit mijn klas kijken naar ons.

    Irial

    "Vriendinnen van je?" vraag ik glimlachend wanneer ik mijn lippen van de hare haal. Terwijl ik wacht op antwoord start ik de auto alvast. Ik rijd uit het parkeerplaatsje, zwaai even naar de meiden buiten en geef dan vol gas.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    'Alleen Alison mag ik wel, de rest niet.' Mompel ik en
    kijk even in de achteruit kijk spiegel. 'Ik moet
    eerlijk zeggen dat ik nogal nerveus ben.' Voeg ik er aan toe.

    [Gaat iedereen nu langzaam naar de bar? Zit te staren op een post voor Mel maar kom er ff nie op.. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Nerveus?" vraag ik een beetje verward, dan snap ik dat ze het over het zingen heeft.
    "Kijk gewoon naar mij, alsof er niemand anders is," zeg ik glimlachend terwijl ik aan de bar parkeer. Ik stap uit en ga Madeline's portier openen.
    "Mejuffer," zeg ik opnieuw met een buiging. Als ze is uitgestapt doe ik de auto op slot en loop naar de bar. Ik steek mijn hand op naar Trey die net met de motor en zijn vriendinnetje is toegekomen. Ik sla een arm om Madeline's schouder en wandel alvast naar binnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik denk het?]

    Madeline

    "Kijk gewoon naar mij, alsof er niemand anders is," Ik glimlach. Het was een goed advies en ik zou het ook zeker opvolgen. "Mejuffer," Ik neem Irial zijn hand aan. Hij steekt een hand naar iemand op en legt hem dan rond mijn schouders. Samen lopen we naar binnen. Het is groter dan ik had verwacht en ook drukker. De zenuwen gierde door mijn lichaam.

    Eleanor

    De deur ging open en met een zucht stond ik op om weer achter de bar te gaan staan voor het geval iemand iets wilde bestellen. Nu de glazen gesopt waren vulde ik de koelkast onder de bar aan met flesjes frisdranken en zorgde dat de bak mets ijsklontjes gevuld was. Tussendoor wierp ik een blik op de klok, nog even en dan zou de rest ook komen.

    [Oke, dan laat ik mel zich klaarmaken en dan langs Moose of komt die haar kant op? ]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 18:40 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Is goed en dan gaan ze er samen heen. Ik ga nu even eten tot zo!]

    Melody

    Na een, voor mij toch nog lang durende, halve werkdag was ik eindelijk thuis. Eenmaal thuis gooi ik mijn tas onder de kapstok en hang mijn jas over een stoel heen. Op weg naar de badkamer vis ik uit mijn kledingkast een zwart jurkje en leg deze alvast op bed klaar terwijl ik daarna snel onder de douche spring. Zodra ik weer uit de douche stap, droog ik me af en trek mijn kleren aan. Nog vlug wat Make-up aanbrengen en ik was klaar om te gaan. Bij Moose's deur aangekomen klop ik zacht aan.

    [eetsmakelijk!]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 19:45 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Moose

    Ik was vroeg bij Melody weg gegaan om vervolgens weer te slapen. Ik rekte me uit en sprong onder de douche. Als ik klaar ben droog ik me af kleed me aan en trek een muts over mijn hoofd. Ik heb geen zin mijn haar te doen. Er word zacht op de deur geklopt. 'Hey Mel.' Zeg ik als ik de deur open.

    [Gaan Camargue en Liam er eigenlijk ook naartoe?]

    Melody

    'Hey jij,' reageer ik terug naar Moose. Even lach ik als ik zie dat hij zijn muts op heeft, geen zin gehad om zijn haren te doen zo te zien. 'Klaar om te gaan?' vraag ik hem daarna. Ik had er in iedergeval zin in!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Moose

    'Klaar om te gaan?' Ik stap snel in mijn schoenen. 'Nu wel ja.' Ik pak mijn geld en sleutels en sluit de deur achter me. 'Dus waar gaan we nu eigenlijk precies naar kijken?' Vraag ik als we opweg gaan.

    Irial

    Eens binnen loop ik naar de bar en bestel een cola voor Madeline en een watertje voor mezelf. Ik bekijk het meisje even en heb het gevoel dat ze me bekend voorkomt maar ik kan haar niet plaatsen. Wanneer het me invalt knip ik met mijn vingers en zeg glimlachend
    "Jij was hier laatst met Rae, toch? Hoe is het met haar?"

    Camargue

    Ik word wakker in Liam's warme armen en kijk even op de klok hoe laat het is.
    "Fuck!" roep ik zo luid dat Liam er van wakker schrikt. Ik spring uit bed en doe razendsnel mijn kleren aan. Ik wil de kamer uitlopen maar keer even terug naar Liam, geef hem een kus op zijn mond en ratel
    "Ik moet me snel klaarmaken voor de auditie, ik zie je daar!"
    Ik geef hem nog een kusje en ren naar mijn appartement waar ik mijn kleren klaarleg en onder de douche spring.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melody

    'Dus waar gaan we nu eigenlijk precies naar kijken?' vraagt Moose als we naar buiten lopen. 'Cam doet vandaag audities bij een band,' antwoord ik. 'De nieuwe wachter schijnt er ook in te spelen,' zeg ik er achter aan terwijl ik onbewust wat dichter tegen hem aan ga lopen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'