• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga slapen, tot morgen <3]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    [Ik ga slapen, tot morgen <3]


    [Slaaplekker!]

    Atreyu

    "Wat doe je hier?" vraagt Fedea lachend.
    Ik neem haar gezicht in mijn handen en druk mijn lippen teder op de hare.
    "Ik kom je redden," zeg ik terwijl ik een ridderpose aanneem. Ik kan me niet serieus houden en sla mijn arm om haar middel heen terwijl we naar de schoolpoort lopen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik kom je redden."
    Ik grinnik en loop met hem mee.
    "Je bent de beste, echt waar."
    Ik veeg lachend een traan weg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik dacht wel dat je het leuk zou vinden," grijns ik. Ik stop alvast een helm in haar handen en zet dan de mijne op. Wanneer Fedea opgestapt rijd ik scheurend weg. Het duurt niet lang voor we bij de bar zijn en geduldig wacht ik tot Fé klaar is om binnen te gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Zodra ik even pauze had liet ik me met een diepe zucht op een van de barkrukken zakken. Op dit moment was er nog vrij weinig te doen maar dat zou over een paar uur wel anders zijn. Een beetje afwezig staarde ik voor me uit, plukte wat sla blaadjes tussen mijn broodje vandaan om ze vervolgens in mijn mond te stoppen. Ik was benieuwd hoe het vanavond zou gaan en of de nieuwe wachter zijn vorst(in) bij zou hebben.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Uhm gaat Irial met Madeline naar de auditie of gaat ze er alleen heen?]

    [ en hoe gaat Moose, alleen of misschien met Melody ? :D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Met Mel denk ik?]

    [ Vind ik een goed idee ^^ ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Laat ze maar samen gaan. Moet ik Irial Madeline ergens laten opwachten?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Uhm ja is goed dan gaan ze samen naar de auditie :)]

    Irial

    Ik zit te wachten in de auto met een muziekje. Om de vijf seconden kijk ik naar de schoolpoort of ik al een teken van Madeline zie. Dan gaat eindelijk die verdomde bel. Ik zie de scholieren het gebouw uitstormen en toeter even wanneer ik een roodharig hoofdje zie verschijnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik draai me om wanneer er getoeterd word. ik ben niet de enige en een paar jongens uit mijn klas kijken bewonderend naar de auto. Zo snel ik kan loop ik er heen en stap in. 'Hey Irial.'

    Irial

    Ik trek mijn wenkbrauw even op en vraag met een pruillipje
    "is dat alles?"
    Ik neem haar kin tussen mijn wijsvinger en duim en draai haar gezicht voorzichtig naar me toe. Teder geef ik haar een kusje.
    Ik zie een paar meisjes vies naar Madeline kijken.
    Oh ja, nu tonen jullie wel interesse.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.