• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "He, die neem ik erbij. Maar niet in het openbaar." Ik grinnik en mep hem zacht op zijn kont.
    Als hij vraagt of alles ok is, kijk ik hem veelbetekenend aan en knik.
    "Ja, wat zou er niet ok kunnen zijn?"


    Mathan

    Die twee mogen dan wel samen zijn, en alles erop en eraan,
    ze doen raar. Ik keek even naar Iri en peilde zijn gezichtsuitdrukking om te checken
    of hij hetzelfde dacht als ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Plots zie ik Mathan me heel geconcentreerd bekijken.
    "Probeer je me te verleiden?" vraag ik wanneer ik er de kriebels van krijg "want in dat geval snap ik waarom jij geen dametjes kunt strikken."
    De meeste mensen zouden er niet van houden wanneer een koppel zo klef staat te doen, maar ik vind het best prettig. Dan besef ik weer eens wat ik wél mis. Ik kijk even om me heen maar zie niemand lopen die mijn aandacht trekt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mathan

    Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, ik dacht even aan iets." Ik glimlach en kijk weer naar Fedea en Trey.


    Fedea

    Ik ontwijk Mathans blik, omdat ik vermoed dat hij doorheeft dat we raar doen.
    "Ik ehm, willen jullie nog iets drinken?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    i][grey]Ik ga omnomnommen :3[/grey][/i


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rhiannon
    Ik schud mijn hoofd met een glimlach.
    Ik vis een pen uit mijn zak en pak Moose zijn hand.
    'Niet vergeten, mijn nummer staat op je rechterhand,' zeg ik lachend en ik schrijf mijn nummer er op.

    Atreyu

    Ik begrijp haar blik en knipoog
    "Geen idee," zeg ik met een glimlachje.
    Ondertussen heb ik opgemerkt hoe Mathan naar Iri staat te kijken en moet lachen om die laatste zijn reactie. Ik steek mijn hand in de lucht en geef Irial een high five. Het is allemaal niet slecht bedoeld, dat weten we alledrie. Ongemerkt spelen mijn vingers met de rand van Fedea's jurkje, af en toe verdwijnen ze eronder om dan na enkele seconden weer tevoorschijn te komen.

    Camargue

    Rhiannon werkt wel heel gewillig mee. Dan besef ik waarom. De deal was dat zij drie nummers moest hebben, niet dat ze haar nummer drie keer moet uitdelen. Ik sla met mijn hand tegen mijn hoofd en zeg
    "Compleet vergeten, je had toch problemen met smsjes ontvangen?" zeg ik tegen Rae "Misschien sla jij beter Moose's nummer op, dan kan jij hem smsen."
    Voor de anderen zou het misschien raar lijken, maar dat kan me niks schelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    Ik kijk Camargue nep-vuil aan.
    'Hij heeft wel genoeg aan mijn nummer anders belt hij gewoon daar heb ik geen problemen meer,' zeg ik poeslief en ik lach naar Camargue.
    Ik kijk even zijdelings naar Moose, hij is wel knap, maar ik moet de weddenschap winnen.

    [Wow ik heb veel gemist what happend??]

    Camargue

    Die arme Moose weet vast niet wat hem overkomt. Rae kijkt me lachend aan wanneer ze mijn argument de grond inboort. Ik zie hoe ze Moose bekijkt.
    Ik haal mijn schouders op en laat het dit keer vallen. Die weddenschap kan me zoveel niet schelen, ik wil best met Rae naar New York en als je al zo lang leeft als ik dan heb je geld in overvloed. Maar ik wil verdorie gewoon mijn gelijk halen en haar doen beseffen dat ze wel aantrekkelijk is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [We lopen nu naar buiten, Rae heeft haar telefoonnummer op Moose zijn hand gezet, meer is er volgens mij niet gebeurd]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 18:52 ]

    Moose

    Vebaasd kijk ik naar het nummer op mijn hand. Ik grijns naar Liam die me een klap op mijn schouder geeft. Ik haal mijn telefoon uit mijn zak en sla het nummer op. Je weet maar nooit of het eraf gaat dus kan ik het beter opslaan.

    Liam


    Ik laat Moose met rust en ga bij Cam lopen. "Hey cutie." Fluister ik.

    [Huh, Cam liep toch al bij Liam?]

    Camargue

    Liam komt terug naast me lopen en fluistert
    "Hey cutie."
    Glimlachend kijk ik hem aan. Dan zie ik Moose nog steeds met een grijns op zijn gezicht lopen en moet luidop lachen. Fáilte is wel heel erg stil, bedenk ik me dan maar ik richt mijn aandacht weer op Liam. Plots zie ik weer dat kleine jongetje voor me waarmee ik vroeger speelde. We vochten met houten zwaardjes en verstopten ons onder de treurwilg wanneer zijn vader hem kwam zoeken om weer naar huis te gaan. Met een zalige glimlach loop ik verder te dromen over vervlogen tijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    Ik kijk naar Moose terwijl hij mijn nummer opslaat in zijn mobiel.
    Hij grijnst tevreden.
    Waarom?
    Ik kijk aan mijn andere kant Fáilte loopt daar stil.
    We gaan de hoek om en staan nu al in de straat van de Italiaan, ik heb zin in pizza!

    Fedea

    Ik moet me inhouden om niet verder te doen waar we daarstraks bij zijn thuis mee bezig waren voor de schim ons weer onderbrak,
    en herhaal mijn vraag dus maar.
    "Willen jullie nog iets drinken?" vraag ik snel.
    Zo subtiel mogelijk wil ik Trey's hand wegjagen van mijn kleedje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ja, maar niet op jou kosten," antwoord ik op de vraag van Fedea met een glimlachje. Ik voel hoe haar hand de mijne probeert weg te jagen. Na een klein gevecht geef ik haar haar zin om dan uiteindelijk met de rits van het jurkje te beginnen spelen. Ik had dit al zo vaak gedaan dat ik het kan zonder dat iemand ook maar iets doorheeft. Ik wacht tot iedereen besteld heeft, hou even op met Fé gek te maken en betaal voor de drankjes. Na twee minuten hervat ik mijn spelletje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.