• -Zeiktopic alert.
    Gisteren had ik kerstgala en daarna ben ik nog met een grote groep naar een loungeclub gegaan, het was echt enorm gezellig, tot er wat heisa kwam met een vriendin en haar ex-vriend.
    Uiteindelijk was dat afgelopen en iedereen was weer gezellig, hoewel er toch een kleine spanning hing, maar bijna iedereen scheen die te negeren. Mij lukte dat echter niet, omdat dat hele voorval mij enorm hard ergens aan deed denken, iets wat voor mij heel moeilijk was. Ik wilde het heel graag verdringen, maar dat lukte niet en toen ben ik opgestaan en naar buiten gelopen. Gelukkig kwam er niemand achter me aan, waardoor ik even alleen was en adem kon halen. Had er niet aan gedacht dat ik maar een kort jurkje aan had en dus zowat bevroor. Na een tijdje ben ik weer naar binnen gegaan (nadat een eng groepje tegen me begon te praten) en ben ik terug naast de jongen gaan zitten, die ik wel leuk vind en hij mij duidelijk ook. (':
    Hij vroeg waar ik was en dat had ik uitgelegd, maar ik kon hem niet vertellen waarom. Hij zag dat ik het echt heel koud had en sloeg zijn armen om me heen om me warm te maken, hij heeft de rest van de avond niet meer gevraagd wat er was. Prima, want ik wilde daar ook niet over praten.
    Net was hij online en ik heb me verontschuldigd voor mijn gedrag en erna gelijk gevraagd hoe hij het had gevonden. Hij zei dat hij het enorm leuk vond, maar reageerde niet op het eerste. Nu reageert hij best wel "afwijkend" op de dingen die ik tegen hem zeg. Ik had me voorgenomen hem uit te leggen waarom ik buiten was, maar niet op deze manier hehe.D:
    Zou hij mij nu niet meer leuk vinden omdat ik gister zo deed?D: Ik had natuurlijk niet zomaar weg moeten lopen, maar ik moest echt weg, anders zou ik daar in huilen uitbarst en dan was het voor niemand meer leuk.:Y)


    everything, in time

    Wanneer iemand anders dan anders reageert hoeft niet te betekenen dat er gelijk een reden achter te zoeken is. Waarschijnlijk is hij druk bezig met iets.
    Daarbij vind ik persoonlijk dat je een verhaal niet over msn hoort te vertellen, maar face to face.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Charleston schreef:
    Wanneer iemand anders dan anders reageert hoeft niet te betekenen dat er gelijk een reden achter te zoeken is. Waarschijnlijk is hij druk bezig met iets.
    Daarbij vind ik persoonlijk dat je een verhaal niet over msn hoort te vertellen, maar face to face.


    Face to face ga ik absoluut niet overleven. (':
    Ik heb hem btw wel al verteld dat het niets met hem te maken had natuurlijk. Hij is niet druk bezig, tenzij hij zo erg 9gag verslaafd is dat hij de rest compleet vergeet.


    everything, in time

    Ik zou je er niet te druk over maken, als jij even weg wilt mag je dat gewoon doen en je hoeft hem daar echt geen verklaring voor te geven.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Ik zou je er niet te druk over maken, als jij even weg wilt mag je dat gewoon doen en je hoeft hem daar echt geen verklaring voor te geven.


    26 - 02 - '16

    Dat is best stom!
    Misschien kun je hem beter vragen wat er aan de hand is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat zou wel raar zijn, want hij sloeg daarna wel gewoon zijn arm om je heen. Wacht anders even af joe hij zich verder gedraagt?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Dat zou wel raar zijn, want hij sloeg daarna wel gewoon zijn arm om je heen. Wacht anders even af joe hij zich verder gedraagt?


    Ah, daar heb je een punt. (':
    Wat je zegt doe ik ook, morgen vier ik mijn verjaardag en dan komt hij ook hehe. D:


    everything, in time