• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    Ik zie hoe Moose naar me kijkt, 1-0 voor Camargue, nog 2 jongens en zij wint. Onopvallend tik ik met mijn voet tegen zijn been aan, en ik grijns als hij het opmerkt en weer naar me kijkt.

    Atreyu

    Ik haal mijn schouders op.
    "Fé, ik kan het niet uitleggen. Ik zeg dingen die ik zelf niet begrijp, ik doe dingen die ik niet begrijp als ik bij je in de buurt ben. Alsof je ergens kortsluiting veroorzaakt," zeg ik terwijl ik lachend op mijn hoofd tik. Ondertussen blijf ik met stevige pas doorwandelen, we kunnen niet snel genoeg thuis zijn.

    Camargue

    Liam slaat zijn arm om me heen en ik vlei me nog wat meer tegen hem aan. Een beetje ongeduldig wacht ik tot ons bestelling wordt opgenomen. Ik laat mijn hand over Liam's been dwalen en pauzeer even bij zijn lies. Met mijn andere hand blader ik met geveinsde interesse door de menukaart, alsof er niets aan de hand is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik.
    "Awh, dat is heel lief."
    Het is zo poetisch gezegd, dat het in mijn hoofd niet eens lukt om woorden te verzinnen die daar tegenop kunnen.
    Ik kijk hem dan maar glimlachend aan, terwijl ik verder nadenk.
    "Ik.. ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Je hoeft ook niks te zeggen," stel ik haar gerust.
    Ik geef zacht een kneepje in haar hand en kijk haar glimlachend aan. Om mijn woorden van daarnet kracht bij te zetten en omdat ik het melodietje gewoonweg niet uit mijn hoofd krijg, begin ik opnieuw haar liedje te neuriën.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach en voor zover ik het liedje al ken,
    zing ik een beetje mee.
    "Ik wou dat ik ook zo'n liedjes kon schrijven. Net als jij.
    Dan zou ik ze allemaal zingen, en het zou niet uitmaken wie het hoorde."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik stop met ademen als haar hand mijn lies raakt. Dit kon je niet menen dat deed ze nu? Ik keek haar met een scheve grijns aan. "Waarom nu?" Fluiter ik zachtjes in haar oor.

    Atreyu

    "Waarom denk je dat je dat niet kan?" vraag ik haar serieus.
    Er is heus niet zoveel aan, vind ik zelf dan. Ik speel gewoon wat ik voel en laat de woorden door de melodie vloeien.

    Camargue

    "Waarom nu?" hoor ik Liam zacht fluisteren.
    Ik beantwoord zijn grijns met een lief glimlachje. Ik denk even na, haal mijn schouders op.
    "Waarom niet?" fluister ik lachend terug.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Omdat er meer mensen bij zijn." Ik kus haar wang zacht en kijk weer voor me uit.

    Moose


    "Niet zo klef jongens." Zeg ik lachend tegen Liam en Camargue. Liam grijnst alleen naar me terwijl Cam me gewoon aan kijkt.

    Fedea

    "Ik weet niet. Bij mij lukt het gewoon niet zoals bij jou, denk ik."
    Ik kijk hem glimlachend aan.
    "Al zijn er wel een paar liedjes die kunnen uitdrukken hoe ik me voel."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rhiannon
    Ik buig mijn hoofd een stukje naar Camargue toe.
    'Hé, ik ben het met Moose eens en met Liam, jullie moeten trouwens eens zachter leren fluisteren,' zeg ik.
    Ik glimlach naar Camargue.

    Moose.

    "Ik ben tenminsten niet de enige." Grijns ik en kijk Rae dankbaar aan. Ik neem een slok van mijn drankje en wacht tot het eten eindelijk eens komt.

    Camargue

    Terwijl Liam me een kusje geeft hoor ik Moose praten. Ik kijk hem even aan en rol lachend met mijn ogen.
    "Het is niet mijn schuld dat jij zo onweerstaanbaar bent," fluister ik tegen Liam, nog stiller dan ervoor, op Rae's aanraden. Dan komt de serveuse eindelijk vragen wat we willen. Ik bestel de spaghetti carbonara en een watertje.

    Atreyu

    "Al zijn er wel een paar liedjes die kunnen uitdrukken hoe ik me voel." zegt Fé plots.
    Ik kijk haar aan met een schuine lach terwijl mijn ogen fonkelen.
    "Je weet dat ik je graag hoor zingen," zeg ik lachend.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 16:30 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Morgen ofzo.
    Voor vanavond heb ik nog andere plannetjes met je."
    Ik grinnik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Het is niet mijn schuld dat jij zo onweerstaanbaar bent," Ik lach. "Je bent een schatje." Zeg ik lachend en bestel net als Moose en Rae mijn eten. "Ik ben benieuwd hoelang het gaat durer tot het eten hier is." Zeg ik en zie nog net hoe de serveerster weg loopt.

    Atreyu

    Ondertussen zijn we bij de loft aangekomen. Zo snel als ik kan loop ik de trap op en sleur Fedea achter me aan. Zodra de deur dicht is trek ik haar tegen me aan en kus haar terwijl ik mijn handen door haar haren laat gaan.
    "Kom dan maar op met die plannetjes, ik ben helemaal de jouwe," zeg ik zacht.

    Camargue

    "Je bent een schatje," lacht Liam.
    Mijn gezicht klaart helemaal op en lachend kijk ik hem aan
    "Weet ik," zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal.
    Net als Liam vraag ik me af of het lang zou duren, ik kijk eeven om me heen en zeg dan
    "Over wachten gesproken, waar blijven Juléan en Eleanor?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.