• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik zucht.
    "Blijkbaar."
    Ik blijf staan en kijk naar mijn voeten.
    Ik durf niet echt naar hem toe te gaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Ik schraap mijn keel even.
    "Gelukkig maar dat ik in de buurt ben. Enter Iri, exit problemen," zeg ik glimlachend. Ik heb geen idee waarover hun ruzie gaat maar ik zou er me er eens stevig mee gaan bemoeien. Ik grijp Fedea bij haar pols en sleur haar achter me aan. Ik stop niet tot ik bij de barkruk naast die van Atreyu ben.
    "Ga zitten," beveel ik haar op een vriendelijke toon.
    Ik sla mijn handen in elkaar en wrijf er even mee. Let the magic begin.
    "Atreyu," zeg ik zeer plechtig "Fedea wil zich ervoor verontschuldigen zo knap en onweerstaanbaar te zijn. Ze kan het niet helpen dat ze een prinsesje is," -hij had me een keer verteld dat hij haar zo noemt- " en zich af en toe ook zo eens durft te gedragen."
    Ik pauzeer even en draai me naar Fedea toe.
    "Fedea," zeg ik op dezelfde toon "Atreyu verontschuldigt zich ervoor dat hij zo'n charmante lul is die je hart heeft weten te veroveren. Hij zal niet meer zeggen dat hij graag bij je is en je behoeften compleet negeren."
    Ik doe een stap achteruit en kijk hen beiden een keer streng aan.
    "En als iedereen nu zijn ego aan de kant kan zetten, dan verklaar ik jullie hierbij herenigd."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik had afgesproken met Moose terug te komen dus besloot ik hem te gaan zoeken. Ik zag hem verderop lopen. "Moose!" Hij draaide zich om. "Het Liam." Hij glimlachte naar me dus deed ik hetzelfde. "We gaan vanavond uit eten en denk daarna nog uit zin om mee te gaan." Hij dacht even na. "Komop het word leuk!" Hij knikte. "Goed maar ga er dit keer niet vandoor met idereen." Zei ik met ene grijns. Ik grijnsde ook. "Deal." Hij schudden lachend zijn hoofd. "We gaan gewoon iemand voor jou zoeken zodat jij ons kan verlaten." "Tuurlijk." Zei Moose sarcastisch en samen liepen we terug.

    Fedea

    Ik kijk Iri even raar aan, en keer me naar het barmeisje, en vraag iets om te drinken.
    Als ze me mijn Mojito geeft, zet ik het glas aan mijn lippen.
    Vanuit mijn ooghoeken kijk ik naar Trey.
    Als hij niets zegt, ik ook niet. Hij had mij ten slotte in de kou gelaten.
    "Iri, dat is heel lief, maar misschien is het best als we even alleen zijn."
    Ik forceer een glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Ik kon niks anders doen dan zijn tevreden grijns terug beantwoorden met een zelfde blik en liet mijn vinger zacht over zijn kaak glijden. Mijn hele lijf gloeide nog na en mijn spieren tintelende overal. Even sloot ik mijn ogen terwijl ik dichter tegen hem aan ging liggen en mijn hoofd tegen zijn borst aanlegde. Mijn hart vond langzaam zijn oude ritme weer terug en ik glimlachte even.

    [ I agree with that, zou wat zijn als ze nu ineens in love waren/is :'D *denkt ondertussen een ideetje uit..*]

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 21:58 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik trek het glas uit Fé's handen voor ze er van kan drinken en gooi een kwade blik in de richting van het barmeisje.
    "Ze is nog geen zestien," sis ik tussen mijn tanden waarop ik haar het drankje terug geef.
    Ik ben nog steeds boos maar door Iri's bemoeienis besef ik wel dat het belachelijk is om ruzie te maken. Ik draai me naar Fé toe en kijk haar aan.
    "Waarom duwde je me zo plots weg?" vraag ik, ik besef maar al te goed dat het daarmee begonnen is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik weet niet. Die schim, en dat boek..."
    Angstig kijk ik hem aan.
    "Trey, ik ben bang.."
    De tranen lopen weer in mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [wacht geduldig af op reactie van Camargue]

    Atreyu

    Ik leg mijn hand op de hare.
    "Ik wil alleen maar helpen," zeg ik haar nog een keer. Met mijn andere hand veeg ik de tranen van haar wangen.
    "En het spijt me als ik je soms push of te snel ga," zeg ik er nog stil achter. Ik ga rechtstaan en trek haar tegen me aan.
    "Dankje," zeg ik zonder geluid tegen Irial die achter haar staat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik sla mijn armen om zijn middel en leg mijn hoofd op zijn borst.
    "Het spijt me, Trey."
    Ik verstevig mijn greep en sluit mijn ogen.
    Ik neem de geur van zijn shirt in me op en geniet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moose

    "Ik ga me even omkleden hoor ik zie je zo." Zegt Liam en hij loopt een huis verder waar hij woont. Ik zelf ga me ook maar even omkleden.

    Liam

    "What to wear, what to wear." Mompel ik zachtjes. Ik had werkelijk geen idee, moest ik er voor het etentje netjes uit zien of?

    Camargue

    "Laten we een weddenschap sluiten. Na het eten gaan we gewoon een bar binnen en als er minder dan drie jongens op je afstappen dan koop ik je... eender wat je wilt," zeg ik wanneer ik niks kan bedenken.
    "Als er drie of meer jongens op je afstappen dan betaal jij mijn drankjes voor de rest van de avond," zeg ik met een glimlach.
    Ik weet dat Rae niet het soort persoon is dat medelijden wil en dus probeer ik zo'n situatie ook te vermijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Dan hoor ik eindelijk de woorden waarop ik zat te wachten. Ze vleit zich tegen me aan en even vergeet ik alles en iedereen om me heen. Dat is natuurlijk buiten Irial gerekend want plots voel ik hoe nog een paar armen om ons wordt heengeslagen. Lachend kijk ik op.

    Irial

    Ik ben zo blij voor hen dat ik een sprongetje maak en hen prompt een knuffel ga geven. Ik zie Atreyu's gezicht vertrekken en dan moet hij lachen.
    "Wat?" zeg ik met een pruillip "ik heb af en toe ook een beetje liefde nodig."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik heb me toch nog aangekleed ik draag maar een wat nettere jeans dan normaal met mijn favoriete witte gympen en een wit v hals shirt. Ik heb een zwart jasje bij me maar ben er bijna zeker van dat als we uit gaan dat die uit gaat tijdens het eten, maar ja voor bij het eten is het beter. Ik loop naar buiten en haal Moose op. "Kom we gaan Cam halen."

    Fedea

    Ik grinnik.
    "En waar is dat goed voor?" vraag ik als ik me omdraai.
    Ik hou mijn arm om Trey's middel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.