• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach als Trey zijn armen om me heen slaat, dn ik leg minn handen op de zijnen.
    Die Iri was wel lief, maar misschien een beetje te actief.
    Ik wiebel een beetje heen en weer terwijl ik af en toe antwoord op iets van hij zei.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Camargue is minder blij of opgetogen dan ik had gehoopt me te zien. Het stelt me een beetje teleur maar ik zet het van me af. "We kunnen bijna gaan denk ik?"

    Moose


    Ik moest toegeven dat iedereen er goed uitzag maar om de een of andere reden viel Rae me vandaag het meeste op. Achja ze was gewoon een knappe meid.

    Camargue

    Ik merk dat Liam niet al te opgezet is met mijn reactie en snel ga ik naast hem lopen waarop ik mijn vingers tussen de zijne laat glijden. Ik lach lief naar hem en geef hem een luchtkusje.
    Ondertussen kijk ik even achter me en zie Moose naar Rae staren.
    "Moosiieee, kom je nog mee of blijf je liever over Rae staan kwijlen?" zeg ik grijnzend.

    Atreyu

    Ik wil even alleen zijn met Fé en koop twee biertjes. Eentje voor Irial en eentje voor mezelf. Ik stop hem het flesje in de handen en geef hem een klap op zijn kont.
    "Tot straks, Iri," zeg ik veelbetekenend.
    Deze heeft de hint meteen door en loopt glimlachend achteruit. Ik kijk hem lachend na terwijl ik tegen Fé zeg
    "Je moet hem gewoon een beetje leren kennen. En gelukkig zwijgt hij wanneer hij drumt."
    Dan ga ik voor haar staan en druk een zacht kusje op haar lippen.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 23:41 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik om zijn commentaar bij Iri en sla mijn armen om zijn hals als hij me kust.
    Dit keer wil ik weer niet loslaten, en zachtjes trek ik hem weer dicht tegen me aan.
    "Het spijt me echt, van daarstraks, en je had gelijk."
    Ik denk even na.
    "We kunnen morgen mijn ouders vertellen over ons, als je wil..."
    Ik druk een lange kus op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moose

    Ik schrik wakker. "Erg grappig Cam." Zeg ik met rollende ogen. Ik loop achter Liam en Cam die als een echt stelletje elkaars handen vast houden.

    Liam

    Met een tevreden gevoel streel ik met mijn duim over haar hand. Ik was gek op haar.

    Atreyu

    "Ik heb ook nog even nagedacht," zeg ik voor ze nog een kus op mijn lippen drukt "en voorlopig wil ik je nog even helemaal voor mij alleen."
    Ik voel haar lichaam tegen het mijne en krijg kriebels in mijn buik. Ik pruts een beetje met een knopje van haar jurkje.

    Camargue

    "Erg grappig Cam!" zegt Moose nadat ik hem zag schrikken.
    "Dankje, hoor ik graag," zeg ik alsof ik het sarcasme niet doorheb.
    Ondertussen voel ik Liam's duim over de rug van mijn hand gaan en de haartjes in mijn nek komen er recht van.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Moose

    "Dus.. Waar gaan we eigenlijk eten?" Ik heb beide handen in mijn zakken en loop naast Rae achter Liam en Camargue aan.

    Liam

    Vergeleken mijn handen waren die van Cam bijzonder klein en zacht. Ik glimlachte om mijn eigen gedachten en schudden mijn hoofd. "Dus.. Waar gaan we eigenlijk eten?" Vraagt Moose. Ik haal mijn schouders op.

    [I'm off to bed ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach en kus hem terug.
    "Heb je hier nog veel te doen?" vraag ik hem.
    Ik kus me een weg naar zijn oor.
    "Want ik deel je niet al te graag met anderen, en dat barmeisje kijkt veel te veel naar je," fluister ik zachtjes terwijl ik mijn vingers in de zijne vlecht.
    Ik weet het 100% zeker, vraag me niet hoe, maar ik weet het.
    Ik hou van hem, en bij hem zijn is het enige wat ik wil.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 0:00 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gancanagh schreef:
    [I'm off to bed ^^]


    Ik ook! X

    [en ik zit op dit tijdstip nog te eten >< ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Heeft geen inspiratie voor Juléan, behalve langer in bed liggen, maar ik weet ook niks om 'm te laten zeggen tegen Eleanor o.o]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ehhh....slapen, douchen, eten? Uhm, de rest is van plan om uit eten te gaan, wat ik zo gelezen heb. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ah, i was thinking ( gosh, op dit tijdstip nog ;D ). Julean wordt niet snel verliefd en houd op dit moment niet zo van relaties, Eleanor vindt de jongens van deze generatie helemaal niks en wil iets met inhoud, iemand die haar behoeftes kan vervullen. Dus kunnen ze samen een soort van compromise maken, geen gebondenheid oid maar wel de lusten etc. Vanuit daaruit wordt eleanor langzaamaan verliefd en julean evt ook..
    Ohmy, in my mind it sounds better.. Let me know what you think ;D ]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 2:20 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rhiannon
    Pff als moose zo blijft kijken wint Camargue de weddenschap.
    Ik kijk even opzij naar Moose stiekem voel ik me gevleid.
    [Goedemorgen :)]