• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Kan ik iets doen? :p]


    Take me to wonderland

    Rhiannon
    Ik ben blij dat Camargue niet ontzettend medelijden toont.
    'Goed ik neem je weddenschap aan, als je verliest gaan wij samen shoppen in New York, van jou kosten,' zeg ik.
    'Ik denk dat Liam er zo aankomt dus ik denk dat ik maar even mijn ogen minder behuilt ga laten lijken,' zeg ik.
    Ik spurt de badkamer in, als ik terug kom zie ik er uit alsof ik niet hebben zitten huilen.

    Liam

    Met Moose naast me klop ik aan tot dat Cam de deur voor ons open doet. Ze kijkt blij verast als ze ziet dat ik Moose bij me heb.

    [Je kan je deur opendoen en mee gaan uit eten met de anderen :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Juléan

    Na een tijdje hadden we allebei weer onze adem terug en onze hartslag op normaal niveau. Ik bedacht me hoe vreemd dit eigenlijk was, dat ik hier zo met Eleanor in bed lag. Ik kende haar al zo lang, maar dit had ik nou nooit kunnen voorspellen. Onverwachte wending in onze vriendschap. Maar zeker geen onaangename.
    "Wat zal de rest wel niet zeggen?" bedenk ik me hardop, breed grijzend. Ik kan hun gezichten al bijna voor me zien, moesten ze er ooit achter komen. Hilarisch!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Failte
    Net voor ik door de deur ging, legde ik nog snel mijn haar goed om uit eten te gaan.


    Take me to wonderland

    [De pc moet uit xd, doe met Rae wat jullie willen]

    [WAIT. Oh my god! Juléan is niet meer de enige koning! *O* *ziet het nu pas*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    [WAIT. Oh my god! Juléan is niet meer de enige koning! *O* *ziet het nu pas*]



    Haha nu pas xD

    Eleanor

    ‘Ik heb geen idee,’ grinnikte ik zacht. En Cam had die avond nog wel gevraagd of ik zin had in een nummertje waarop ik alleen mijn tong plagend had uitgestoken. Ik grinnikte weer zacht toen ik probeerde een beeld te creëren van haar gezicht als ze er achter kwam wat er gebeurd was. Zelf had ik dit niet eens verwacht, niet dat ik het erg vond dat het was gebeurd. Sterker nog, even rolde ik me op mijn buik zodat ik hem kon aankijken en liet daarbij mijn blik vluchtig over hem heen gaan, ik zou het zo weer doen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    Een reisje naar New York, op mijn kosten. Die meid weet hoe ze een weddenschap moet afsluiten. Ik stem toch toe en dan kunnen we vertrekken om uit eten te gaan. Liam zou vast al staan wachten. Ik krijg opnieuw dat zalige gevoel in mijn buik wanneer ik aan hem denk. We komen net buiten wanneer ik Fáilte hetzelfde zie doen.
    "Zo dus jij leeft ook nog," zeg ik lachend.

    Irial

    "Oh pardon," zeg ik glimlachend tegen Fedea "ik wilde je niet bepotelen."
    Ik ga naast Atreyu staan en sla mijn arm om zijn middel net zoals zij die heeft. Ik leg mijn wijsvinger onder zijn kin en zeg dan
    "Maar je mannetje hier, dat is een ander geval."
    Ik duik net op tijd weg om een mep van Atreyu te ontwijken.
    "Vergeten zeggen dat ik bi ben?" vraag ik met een lief snoetje als Fedea me raar aankijkt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik zie Camargue naar buiten komen. "Cam!" Roep ik blij en loop samen met Moose naar haar toe.

    Fedea

    Ik grinnik.
    "Ja, dat ben je vergeten, niet dat ik er iets op tegen heb.
    En gelukkig is Trey het niet. Of dat hoop ik toch. Anders hoop ik maar dat hij monogaam is."
    Ik kijk Trey lief aan. Hopelijk is hij niet zo kwaad meer als daarstraks.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 23:18 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Failte
    Ik lachte om wat Camargue zei.
    "Jep, Ik heb het een paar dagen heel erg druk gehad. Ik heb het gevoel dat ik te weinig gegeten heb vandaag." zei ik met een serieuze blik.

    [Omg, totaal geen inspi. xD]


    Take me to wonderland

    Camargue

    Plots hoor ik iemand enthousiast mijn naam roepen en ik hoef me niet om te draaien om te weten wie het is. Maar dat doe ik toch. Ik wil naar hem toe huppelen en me in zijn armen gooien tot ik besef dat Rae het er net zo moeilijk mee had. Ik lach lief naar hem en wacht tot hij en Moose er zijn.
    "Mooi zo," zeg ik wanneer ik zie dat bijna iedereen er is.
    "Nu alleen Eleanor en Juléan nog even storen," zeg ik met een alwetend glimlachje.

    Atreyu

    Irial legt zijn wijsvinger onder mijn kin terwijl hij Fedea vertelt dat hij mij best wel eens zou willen bepotelen. Onmiddellijk sla ik zijn hand weg en wil hem nog een stomp geven, maar hij is me te vlug af. Terwijl hij en Fé even praten sla ik beide armen om haar heen en leg mijn hoofd op haar schouder, alsof ze me zou kunnen beschermen tegen Iri's avances.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.