• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

Ik grinnik.
    "Hoe zou dat komen?" vraag ik grijnzend.
    Zachtjes begin ik I Just Had Sex te zingen.
    Het klopt niet helemaal, maar toch.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Atreyu

Ik hou haar even tegen en trek haar tegen me aan. Ik duw haar haar achter haar oor en fluister er zachtjes in
    "als ik mag doen wat ik wil zul je niet meer in staat zijn dat te zingen."
    Ik kus opnieuw haar hals en leg mijn hand op haar kont.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

Ik grijns.
    "Oooeehh, gaan we dreigen?"
    Ik kreun zachtjes als hij mijn hals kust.
    "We shall see."

Atreyu

Ik glimlach in haar hals wanneer ze antwoord. Het geluid van haar kreun trekt doorheen mijn hele lichaam.
    "Dat is geen dreigement, maar belofte," fluister ik opnieuw.
    God wat ben ik gek op haar.

Fedea

Lachend neem ik zijn hand vast.
    "Zoals ik net zei: we zullen zien."
    Die jongen weet nog niet wat hem te wachten staat.

Atreyu

Lachend neemt ze mijn hand in de hare. Ik verstrengel mijn vingers in de hare. Ze wil terug vertrekken en opnieuw hoe ik haar tegen.
    "Moeten we echt wachten tot thuis?" vraag ik een beetje overbodig.

Fedea

Ik kijk hem aan.
    "Ik ga hier niet op straat seks met je hebben, als dat is wat je bedoelt," zeg ik lachend.
    Hij moet eens wat geduld leren hebben.

Atreyu

Lachend haal ik mijn schouders op
    "Het proberen waard," zeg ik grappend.
    Ik trek haar achter me aan begin naar huis te wandelen. Onderweg voel ik opeens zoveel voor Fé dat ik er helemaal van in de knoop sla. In mijn achterhoofd proberen de woorden die deze middag viel uit het hoekje waar ik ze opgesloten heb te breken.

Moose

Ik kijk naar Rae en zie Liam naar me grijnzen. Ik rol met mijn ogen en steek mijn tong naar hem uit.

Liam

Ik heb mijn arm rond Cam haar middel en geniet van haar aanraking.

Fedea

Ik grinnik.
    "Heb jij even pech."
    Ik kijk hem aan.
    "Wat is er?"

Atreyu

"Wat is er?" vraagt Fé plots.
    Ik kijk haar aan en glimlach even.
    "Ik bedacht me net, dat jij geen idee hebt hoe gek ik op je ben," zeg ik. Waarom ik tot die conclusie gekomen ben vertel ik er niet bij.
    Ik laat mijn duim over de rug van haar hand wrijven terwijl ik haar in de ogen kijk.

Fedea

Ik kijk hem aan.
    "Hoezo?"

JaiRy schreef:
    Eleanor

In de badkamer fris ik mezelf snel op, borstel mijn lange haren in model en kleed mezelf helemaal aan op mijn bh na. Een grijns verscheen op mijn gezicht, hij had er zelf tenslotte om gevraagd en aangezien ik in zijn bijzijn was. ‘Zo, ik ben klaar om te gaan,’ zeg ik zodra ik terug naar binnen loop, waar Juléan zit te wachten. Een stiekeme lach kan ik niet onderdrukken, volgens mij was ik net iets te lang bezig geweest en dat terwijl ik zo snel mogelijk had gedaan. Nog even snel wat geld pakken en loop dan achter hem aan de deur uit.

[Ja, idd dat bedoelde ik. Friends with Benefits it is!]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Juléan

"Goh, voor een vrouw was dat nog best snel," plaag ik grijnzend zodra Eleanor éindelijk weer uit die badkamer komt. En god, wat zag ze er weer goed uit. Het viel me nu nog meer op dan toen we aan het dansen waren. Maar dat was niet het enige wat me opviel. Onder haar kleding ontbrak nog iets. Ze had geen bh aan. Mijn blik schoot meteen weer omhoog toen ik de gang op liep, denkend aan hoe ik nu beter terug kon lopen om een wijdere broek aan te trekken.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Eleanor

‘Dat vond ik nou ook, normaal doe ik er langer over,’ reageerde ik lachend, nadat we de gang opliepen. Ik was benieuwd hoelang het zou duren voor hij door zou hebben dat er iets ontbrak en hij had het sneller door dan ik verwacht had.Iets wat me plezierde gezien het feit we dadelijk met z’n alle gingen eten. Ik wierp hem een plagende grijns toe terwijl we over de gang heen liepen en ik zijn bedenkelijke gezicht zag. ‘Alles goed?’ vroeg ik zo luchtig mogelijk.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'