• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Juléan

    "Ze gaan eten bij de Italiaan en of we zin hebben om mee te gaan?" vroeg Eleanor aan me zodra ze terugkwam.
    "Prima. Lijkt me wel handig als ik me dan eerst wat fatsoeneer, want ik denk niet dat iedereen het zo kan waarderen als ik naakt meega," grinnik ik en ik sla de dekens weer terug die ik snel over me heen had gegooid zodra er iemand aan de deur was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mathan

    Ik grinnik.
    "Tuurlijk. Jaloers."
    Ik knik en schud lachend mijn hoofd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Ik grinnikte en schudde daarbij mijn hoofd. ‘Dat denk ik ook niet,’ reageerde ik daarna en gooide mijn kast open om te neuzen naar iets om aan te trekken. ‘Ik denk dat we ons meteen maar ook kunnen voorbereiden op wat ze gaan zeggen of vragen. Ik krijg het idee dat ze al aardig op de hoogte zijn,’ mompelde ik tegen hem nadat ik mijn schone kleren op bed legde. Vervolgens trok ik zijn shirt uit, gooide die plagend naar hem toe en liep richting naar de badkamer.

    [had je mijn nachtelijk idee nog gelezen? ^^]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    Ik loop samen met Rae terug naar Moose, Liam en Fáilte.
    "Juléan en Eleanor komen achter," zeg ik met een glimlach.
    Ik haal mijn gsm uit mijn broekzak en sms snel Serena nog. Dan kunnen we eindelijk vertrekken. Mijn maag knort in anticipatie van het heerlijke eten.

    Atreyu

    Ik moet lachen met Mathan's onverschillige reactie en glimlach naar Fedea terwijl mijn hand zacht over haar rug streelt.
    "En, wanneer geven jullie het eeuwige vrijgezellenbestaan op?" vraag ik grinnikend aan Irial en Mathan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mathan

    Ik haal mijn schouders op.
    "We zien wel. We zullen nog eens praten als ik iemand ben tegengekomen."
    Ik grinnik.


    Fedea

    Ik leun zachtjes tegen Trey aan en mijn gedachten dwalen af van het gesprek.
    Mijn ogen volgen de schim die weer verschenen is, en speels om de benen van de jongens huppelt. Zouden ze het echt niet zien?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik wil een stap vooruit zetten om Mathan een schouderklopje te geven en krijg de schrik van mijn leven wanneer ik het welp voor mijn voeten zie springen.
    "Holy fuck!" zeg ik voor ik het kan tegenhouden.
    Mathan kijkt even vreemd naar de grond en dan weer naar mij.
    "Ik dacht dat ik iets zag," mopper ik. Ik zet mijn bierflesje aan de de kant, alsof het daaraan ligt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Juléan

    Ik grijnsde en knikte instemmend. Zeker wel dat we vragen gingen krijgen, want ik had hun nieuwsgierige stemmetjes echt wel gehoord en het zou me niets verbazen moesten ze alle moeite hebben gedaan om even naar binnen te kunnen gluren om een glimp van mij op te vangen, ter bevestiging of zo.
    Eleanor trekt mijn shirt over haar hoofd, gooit hem naar me toe en ik besluit dat het voor mij ook maar weer tijd is om wat kleren aan te doen en mezelf te fatsoeneren. Eleanor is inmiddels verdwenen naar de badkamer en ondertussen maak ik mezelf ook klaar.

    [Ja, een soort Friends with Benefits dus? Als je dat bedoeld; ik vind 't wel een goed idee, dat kan wel werken voor Juléan 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fedea

    Ik schrik half op als Trey begint te roepen.
    Mathan en Iri kijken hem vreemd aan.
    "Ehm, ik zag het ook, volgens mij was het iets met het licht ofzo."
    Ik drink nerveus van mijn ice tea.
    Vanbinnen hoop ik dat de schim weer verdwijnt, en gelukkig gehoorzaamt het.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik doe alsof ik Fé een kusje op de wang wil geven en fluister ongezien in haar oor
    "Dankje."
    Ik kijk nog even naar beneden en zie de schim vervagen. Plots vraag ik me af of ze er controle zou over hebben. Dat moet ik haar zeker eens vragen wanneer we alleen zijn. Plots klinkt er een fantastisch goed lied te spelen waarop Irial, Mathan en ik spontaan luchtgitaar beginnen te spelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach en knijp even in zijn hand.
    Dan beginnen ze plots luchtgitaar te spelen en ik kijk hen raar aan.
    "Ehm, ik ga wel even naar het toilet," zeg ik lachend, en drink mijn ice tea leeg,
    voor ik naar de wc loop. Dat wilde ik niet zien. Ik kijk naar mezelf in de spiegel, en voor enkele seconden verschijnt de schim weer.
    "Waarom?" fluister ik, eigenlijk tegen mezelf, terwijl ik mijn hand op de spiegel plaats, op de plek waar ik de schim zag.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Blijkbaar wil Fedea even niet met me gezien worden. Hé, boys wil be boys. Wanneer ze even weg blijft wil ik haar een sms sturen of alles OK is tot ik besef dat haar gsm nog in de loft ligt. Een beetje ongeduldig en bezorgd wacht ik tot ze terugkomt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik plens wat water in mijn gezicht, en ga toch nog even naar het toilet.
    Als ik klaar ben, ga ik terug en ga weer bij de jongens staan.
    Ah, het rare gedoe was over.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rhiannon
    Terwijl ik mijn jas aan trek lopen we naar buiten toe.
    Camargue loopt naast Liam, eigenlijk loopt ze tegen hem aangeplakt.
    Ik loop tussen Fáilte en Moose in.
    Ik verheug me al op de italiaan, ik ben dol op pasta of pizza of beide.
    Ik lach even, even is de eenzaamheid verdwenen.

    Eleanor

    In de badkamer fris ik mezelf snel op, borstel mijn lange haren in model en kleed mezelf helemaal aan op mijn bh na. Een grijns verscheen op mijn gezicht, hij had er zelf tenslotte om gevraagd en aangezien ik in zijn bijzijn was. ‘Zo, ik ben klaar om te gaan,’ zeg ik zodra ik terug naar binnen loop, waar Juléan zit te wachten. Een stiekeme lach kan ik niet onderdrukken, volgens mij was ik net iets te lang bezig geweest en dat terwijl ik zo snel mogelijk had gedaan. Nog even snel wat geld pakken en loop dan achter hem aan de deur uit.

    [Ja, idd dat bedoelde ik. Friends with Benefits it is!]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 22:25 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    "Hé, Moose," roep ik plots achter me "heb jij Rae's telefoonnummer al? We gaan straks nog uit en als we elkaar kwijtraken kunnen we smsen."
    Toegegeven, het was een beetje vals, maar ik zou die weddenschap. Ik lach eens lief naar Rae en loop dan snel verder.

    Atreyu

    Ik grijns naar Fé wanneer ze terugkomt.
    "Hé, jij hebt mij gekust. De rare kantjes moet je er ook maar bijnemen." zeg ik lachend.
    "Alles ok?" vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 17:28 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.