• heel erg fijn,
    Even een topic om te vertellen hoe klote ik me voel.
    Over 3 dagen ( 24 december ) ben ik eindelijk jarig .. we hebben eerst een groot feest bij mij thuis en savonds rond 10e ga ik naar me vriendin sweet 16 ( Ja we zijn de zelfde dag jarig, en worden allebei 16 jaar, Jaja heel toevallig )
    Nu het probleem ik heb vroeger 2 hart open ratie's gehad en er was van alles mis, ik ben ook 2 keer bijna dood geweest, heel kut maar that's life
    en ik word dus heel erg snel moe, Als ik te moe word kan dat gevaarlijk zijn voor mijn gezondheid en langzaam word ik dan ziek...
    Nu 3 dagen voor mijn verjaardag ben ik dus ziek, en de school wil mij niet naar huis laten gaan!
    En ik ben dus ziek, hoe kan ik dan straks mijn birthday vieren als ik echt heel ziek ben!
    Vreselijk, heeft iemand een goede smoes waardoor ik naar huis kan gaan ?


    None

    Gewoon gaan, zeg ik. School is niet je baas, en aangezien je ouders een hogere woord hebben tegen school, en je ouders staan vast en zeker wel achter je. Gewoon gaan.


    Alleen maar tranen van geluk

    Gewoon weggaan, als je moeder tekent kunnen ze je niks maken. Of doe alsof je flauwvalt.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 12:42 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik zou gewoon gaan en je ouders laten bellen als je thuis bent. Het gaat hier wel om je gezondheid.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    De school kan je niet tegenhouden. Gewoon gaan (net zoals iedereen eigenlijk al zegt x])


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Leg het uit en anders gewoon gaan.

    Shinon schreef:
    De school kan je niet tegenhouden. Gewoon gaan (net zoals iedereen eigenlijk al zegt x])

    Maar helaas het probleem is dat ik niet zo maar weg kan gaan omdat anders de leerplicht achter mij aan komt ! (huil)


    None

    Confronteer hen met je probleem en dat het echt om je gezondheid gaat. En dat ze anders maar naar uw ouders bellen voor bevestiging.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    TrueIssues schreef:
    Maar helaas het probleem is dat ik niet zo maar weg kan gaan omdat anders de leerplicht achter mij aan komt ! (huil)

    Wat ik zeg, gewoon gaan en je ouders laten bellen en het uit laten leggen. Dat komt echt wel goed.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.