• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Moose

Ik kijk naar mijn schoenen terwijl we verder lopen. "Wie gaan er nog meer mee?" Vraag ik zonder op te kijken.

Atreyu

Ik grinnik even om Fedea's woorden. Ik leg mijn hand in haar nek en druk een kus op haar lippen
    "Jaloers, prinses?" vraag ik met een duister glimlachje.
    Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om naar huis te gaan. Daar kan ik namelijk niet opscheppen met Fé. Ik weet waarom het barmeisje naar ons kijkt, ze kijkt niet naar mij maar naar Fé. Uit jaloezie. Ik had haar nooit zo behandeld als Fé.
    "Laten we nog even blijven, ik weet niet of Mathan nog zou komen," zeg ik na een tijdje.

Camargue

"We zouden naar de Italiaan gaan toch?" zeg ik terwijl ik naar Rae kijk.
    Eigenlijk mag ik Moose niet zo plagen, maar ik kan het niet laten. Ik heb hem altijd al schattig gevonden. Natuurlijk niet zo schattig als de jongen aan mijn hand, maar toch schattig.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Rhiannon
    'Ja, italiaans,'zeg ik tegen Camargue.
    Ik kijk naar Moose, die nu alleen nog maar aandacht heeft voor zijn schoenen en ik lach.
    'Gaan Eleanor en Juléan niet mee?' vraag ik.

[Ow ja, die kerel leeft ook nog xd]

Fedea

"Oke, maar dan ga ik wel nog iets bestellen, aangezien jij net mijn drinken hebt afgepakt."
    Ik steek plagend mijn tong uit en bestel dan maar een ice tea.

Mathan

Met een beetje vertraging kom ik aan in de club.
    Ik laat de uitsmijter mijn ID zien, en loop naar binnen, op zoek naar Atreyu en Irial.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Atreyu

Terwijl Fé nog een drankje bestelt zie ik Mathan toekomen. Ik knik naar hem als teken dat hij erbij kan komen staan. Ondertussen laat ik mijn ogen op zoek gaan naar Irial. Wanneer ik hem zie staan wenk ik hem ook over.
    "Zijn er al veel inschrijvingen voor de audities maandag of moeten we op last-minutes rekenen?" vraag ik hen.

Camargue

Eleanor en Juléan, die was ik ondertussen al vergeten.
    "Laten we het hen vragen," zeg ik met een lachje. Ik loop naar Eleanor's appartement en klop aan.

Fedea

Ik neem mijn drankje aan en betaal.
    Nippend zet ik me bij de jongens.

Mathan

Ik schud mijn hoofd.
    "Enkele inschrijvingen, maar het is niet veel.
    En ik denk dat de meerderheid huilend naar huis gaan als ze Miss Beauty hier zien," zeg ik lacgend terwijl ik naar Fedea knik.

Liam

Ik knikte goed keurend. "En hoe gaan we er eigenlijk naar toe?"

Moose

Ik haalde mijn schouders op. "Gaan we na het eten uit ofzo?" Ik had er dit keer veel zin in.

Eleanor

Terwijl mijn blik nog op Juléan was gericht hoorde ik dat iemand op de deur klopte. ‘Over de rest gesproken,’ grinnikte ik zacht. ‘Ik zal eens kijken wie dat is,’ zei ik daarna tegen hem en duwde me van het bed af. Ik grabbelde op de grond naar mijn onderbroekje en onderweg naar de deur schoot ik snel zijn shirt aan, gezien dat het enige was waar ik zo snel bij kon. Daarna deed ik de deur open, zover dat alleen mijn hoofd zichtbaar was en zag Cam staan. ‘Oh, hoi Cam!’

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Camargue

Als Eleanor opendoet moet ik lachen. Haar haar staat alle kanten uit.
    "Ik wilde vragen of jij en Juléan," ik probeer even binnen te kijken of ik hem niet kan zien "zin hadden om mee uit eten te gaan."
    Ik kijk Eleanor veelbetekenend aan.

Atreyu

Mathan krijgt meteen mijn vuist tegen zijn arm als ik hoor hoe hij Fedea noemt. Ik kijk haar even lachend aan en zeg dan
    "Ik denk niet dat Fedea auditie gaat doen."
    Ik hoop dat ze geen auditie gaat doen, ik wil haar niet constant in de buurt van de andere jongens hebben.

[Probeer de one-liners te beperken]

Eleanor

Zodra ze me zag moest ze lachen waarop ik licht bloosde en onopvallend mijn handen door mijn haren haalde. ‘Ik wilde vragen of jij en Juléan zin hadden om mee uit eten te gaan,’ vroeg ze terwijl ze naar binnen probeerde te spieken. ‘Ehh, ik denk het wel, gok ik zo,’ hakkelde ik en wierp een vlugge blik in de slaapkamer. ‘Waar gaan we eten dan?’ vroeg ik daarna terwijl ik de lichte nieuwsgierigheid op haar gezicht las.

[Ehm, one-liners beperken? Sorry, ik slaapwandel geloof ik nog..]

Rhiannon
    Ik ging met een vrolijk gezicht naast Camargue staan.
    'Bij de Italiaan!' zei ik vrolijk.
    'Jullie komen toch ook?' vroeg ik.
    En ik keek langs Eleanor naar binnen of "Jullie" gepast stond.

Fedea

Ik kijk hen niet-begrijpend aan. Dan pas besef ik dat het over mij gaat.
    "Ik, meezingen in jullie band? Ik dacht het niet."
    Ik mag dan wel van zingen houden, dat wil nog niet zeggen dat ik dat ook publiekelijk ga doen.

Mathan

Ik lach als ze defensief gaat doen.
    "Kom je je vriendje dan geen morele steun bijdragen?" vraag ik plagend terwijl ik kusgeluidjes maak.
    "Ik heb jullie gisteren wel bezig gezien..." Ik wiebel mijn wenkbrauwen.

Liam

Braaf wachten Moose en ik iets achter de dames. "Sinds wanneer zijn jij en Cam een stel?" Fluisterd Moose dan met een veelbetekenende lach. Ik grijnsde. "Sinds gister geloof ik." Fluister ik terug.

Eleanor

‘Bij de Italiaan!’ zei Rae, die met een vrolijk gezicht langs Camargue ging staan. ‘Jullie komen toch ook?’ vroeg ze daarna waarop ook zij naar binnen probeerde te gluren. ‘Ik denk het wel, anders gaan jullie alvast. Ik moet nog douchen en aankleden dus komen wel die kant op dan,’ antwoorde ik, gebaarde daarna dat ik de deur weer ging sluiten en liep terug naar de slaapkamer om me weer tot Juléan te richten. ‘Ze gaan eten bij de Italiaan en of we zin hebben om mee te gaan?’ vroeg ik aan hem.

Atreyu

Ik voel me opgelucht wanneer Fé zegt dat ze inderdaad niet van plan is auditie te doen. Ik sla mijn arm om haar heen en druk een kusje op haar wang.
    Dan kijk ik Mathan aan en geef hem nog een mep wanneer hij kusgeluidjes begint te maken.
    "Je bent gewoon jaloers, rukker," zeg ik tegen hem terwijl ik Fé nog een keer overdreven dicht tegen me aantrek.