• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Als hij mij wil pesten, ik hem ook.
    Resoluut ga ik tussen Mathan en Iri staan.
    "Wie weet is die nieuwe zangeres wel iets voor jullie."
    Ik kijk Trey grijnzend aan en hou me in om mijn tong niet uit te steken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik laat me niet van mijn stuk brengen. Haar rits stond immers nog open.
    "Of zanger," zeg ik vrolijk tegen Irial. Misschien hield hij dan op met mij te versieren. Ik weet dat hij het niet meent maar ik krijg er telkens de stuipen van als hij weer zo'n grapje maakt.
    Ik knijp mijn ogen tot spleetjes terwijl ik Fedea aankijk en glimlach schuin.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Als Trey me aankijkt begin ik bang te worden.
    Wat heeft hij met mijn kleedje gedaan?
    Ik begin licht te panikeren, en de enige uitweg die ik zie, is naar huis gaan. Ik haal mijn beste acteerprestaties boven en geeuw even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Ik word uit mijn gedachten gerukt wanneer ik een deur hoor open gaan en een gezellige warmte me tegemoet komt. We zijn bij de Italiaan aangekomen. Wanneer ik naar Liam kijk zie ik hem zoals hij echt is, een knappe jongeman, en ik moet er weer door blozen. Een van de serveuses brengt ons naar een tafeltje en ik vlei me tussen Liam en Rae.
    "Ik ga winnen," fluister ik in haar oor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ik kijk lachend weg wanneer ik de paniek in Fé's ogen zie verschijnen. Ze geeuwt maar ik zie er zo doorheen.
    "Oh, wordt het prinsesje moe?" vraag ik alsof ze een klein kindje is. Ik steek mijn armen naar haar uit als teken dat ik een knuffel wil. Wanneer ik die krijg, trek ik haar rits weer dicht.
    "We gaan nog helemaal niet naar huis, dit is veel te leuk," fluister ik in haar oor terwijl ik de knuffel afbreek en zo mijn hand subtiel langs haar borst laat glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Je bent echt gemeen," fluister ik terug en ik plaats een mep tussen zijn ribben. En eigenlijk was er niet veel aan. Ik ken die kerels amper, en ja, ze zeggen ook niet zoveel. Ik kan echt wel op leukere dingen komen om bij zijn thuis te doen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik hoest even wanneer ik een mep tussen mijn ribben krijg. Niet omdat het zo hard was maar omdat ik het niet zag aankomen. Ik kijk Fé aan en bijt op mijn lip. Ik kick erop wanneer meisjes een beetje tegenstribbelen. De mep die Fé me net gaf is daar een perfect voorbeeld van en ik voel dat ik opgewonden word, ondanks het feit dat ik even naar lucht sta te happen.

    Irial

    Ik ken Atreyu al een hele tijd en zie zijn gezicht veranderen. Hij krijgt die typische blik op zijn gezicht als hij een plan aan het bedenken is.
    "Oh nu heb je het gedaan, liefje," zeg ik lachend tegen Fedea.
    Ik word jaloers op haar als ik zie hoe hij naar haar kijkt. Hij mag dan wel gewoon vriend en superhetero zijn, ik merk ook wel hoe charmant hij is.
    "En ga nu naar huis met jullie subtiele spelletjes want ik heb ook zo mijn gevoelens," zeg ik met de grootste meest grammywaardige gespeelde glimlach in de geschiedenis.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 19:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Wat heb ik gedaan?" Ik kijk Iri niet-begrijpend aan,
    en kijk dan naar Trey en de grijnzende Mathan.
    Ik heb hem gewoon gemept, toch? Of ben ik gewoon dom?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Ik antwoord even in Atreyu's plaats want waarschijnlijk is bijna al het bloed uit zijn hersenen nu weggestroomd-"
    Voor de tweede keer deze avond ontwijk ik succesvol een klap.
    "Dude," zeg ik hem met een gespeeld kwade blik aan "het is heel onbeleefd iemand te slaan wanneer die in gesprek is. Ik licht gewoon je meisje even in over je kinks."
    En dan moet ik rennen. Ik storm de bar uit maar word alsnog onderuit gehaald door Atreyu. Samen belanden we in de sneeuw en het is even een gevecht om de leiderpositie.
    "Oké ik geef op," zeg ik al lachend terwijl ik recht ga staan en de sneeuw van mijn kleren afklop.

    Atreyu

    "Oh je houdt je mond," zeg ik lachend tegen Irial terwijl ik dreigend op hem afstap. Hij zet het op een rennen en meteen zet ik de achtervolging in. Buiten kan ik hem inhalen en duw hem in de sneeuw. Ik gooi mezelf bovenop hem en dapper vecht hij terug. We doen elkaar geen pijn, maar toch wil geen van beiden de zwakkere zijn.
    "Oké ik geef op!" zegt Irial dan.
    Wanneer we beiden de sneeuw van ons kleren gekregen hebben lopen we lachend naar binnen.
    Alsof er niets gebeurd is loop ik naar Fedea en geef haar een kus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik besluit om Trey nog een beetje te klooien en loop naar Iri.
    "Arme Iri..." Ik geef hem een knuffel.
    "Heb je het niet koud?" Ik kijk grijnzend naar Trey als ik Irial tegen me aan trek.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Plots heeft Fedea haar armen om me heen.
    "Heb je het niet koud?"
    Ik trek een pruillip en knik van ja terwijl ik Atreyu aankijkt. Als ze hem gek wil maken, dan sta ik volledig aan haar kant.

    Atreyu

    "Oh, prachtig. Heel aandoenlijk," zeg ik terwijl ik in mijn handen klap.
    "Jullie twee kunnen misschien beter plannen maken om met elkaar te gaan shoppen en samen naar de kapper te gaan ofzo."
    Stiekem ben ik jaloers en maakt ze de situatie van daarnet alleen maar erger, maar dat laat ik haar niet merken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grijns.
    "He, misschien moeten we dat eens doen. Ik bedoel,
    ik ben daarstraks met Trey gaan shoppen en volgens mij vond hij er niet veel aan," zeg ik tegen Iri terwijl ik met mijn hand wapper. Op de achtergrond hoor ik Mathan strijk gaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik vouw mijn armen over mijn borstkas en sta hen lachend aan te kijken. Mathan komt niet meer bij van het lachen. Ze vergeet wiens voorstel het was om te gaan winkelen, wie er betaald heeft. Ik besluit het niet onder haar neus te wrijven.
    "Ik weet zeker dat Iri je graag helpt met ondergoed uitkiezen," zeg ik grijnzend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik knik.
    "Die durft er waarschijnlijk wel naar te kijken," fluister ik iets te luid naar Trey, zodat de anderen het ook kunnen horen.
    Ik giechel onschuldig. Ah, ik hou ervan Trey te pesten.
    En ik betaal straks maar al te graag mijn schuld.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 20:23 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Touché. Ik kan hier niets op zeggen zonder het alleen maar erger te maken voor mezelf. Ik besluit dan ook wijselijk mijn mond te houden.
    "We zijn zo terug," zeg ik knipogend naar Mathan en Irial.
    Ik grijp Fedea's pols vast en trek haar achter me aan, de meidenwc's binnen. Ik krijg een paar boze blikken maar trek me er niks van aan. Ik duw Fedea tegen een muur en ga zo dicht mogelijk tegen haar aanstaan. Mijn lippen houd ik met opzet uit de buurt van de hare wanneer ik mijn kruis tegen haar aandruk en haar mijn opwinding laat voelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.