• HELLEUW,

    Een paar dagen geleden heb ik een kei zielige film gezien :'(
    ik heb nog nooit moeten huilen tijdens een film, maar telkens als ik deze film weer zie, nog maar het liedje hoor, wil ik al huilen.

    De film heet; Hachi (of engels; Hachiko A dog story)




    Het gaat over;

    Een hond, uit japan, word achtergelaten op een perron en komt een man tegen, de man kan het niet laten en neemt die hond mee. ze worden zo goed bevriend, dat Hachi (de hond) elke dag mee naar het station om zijn baasje uit te zwaaien en s'avonds op het tijdstip dat Hachi's baasje aankomt zit hij er weer te wachten. Ze noemen hem een 'Wonderhond'. Tot op een dag, Hachi's baasje sterft aan een hartaanval. Hachi werd bij een ander gezin geplaatst, maar als hij de kans kreeg om weg te lopen deed hij dat. Hij leefde 10 jaar lang op het perron om zijn baasje op te wachten.

    Deze film is waar gebeurd en nu op de plaats waar Hachiko altijd zat, staat nu een standbeeld,

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 12:23 ]


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    Beetje jammer dat ik nu al weet hoe het afloopt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    OMG, door deze film heb ik de hele dag een brok in mijn keel gehad! Ik vond 'm zó zielig! :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I know that movie...
    Maar die's inderdaad heel erg zielig, niet zo erg dat ik erbij heb moeten huilen maar toch, heel erg zielig.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    misschien moet je voor iedereen die hem nog niet heeft gezien de laatste regel even weghalen:$


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Voor velen heb je nu wel de film verpest


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Banshee schreef:
    Beetje jammer dat ik nu al weet hoe het afloopt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Awh, echt zielig.
    En ze heeft de film niet verpest, je ziet in de trailer dat hij dood is gegaan door de woorden 'Je hoeft niet meer te wachten, hij komt niet terug.'


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Negligible schreef:
    Voor velen heb je nu wel de film verpest

    Het is weg.


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    Oh, die heb ik ook gezien. Ik moest huilen :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Die was vanavond op tv [: Mooie film, maar een beetje, een tikkeltje overdreven hier en daar. En bovendien speelt het zich nu ineens heel ergens anders af xD


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Die was vandaag op tv, ik heb stukjes gezien.


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik denk dat ik het niet aan zou kunnen om deze film te zien, seriously.


    Life is hard and then we die

    Mijn zus en moeder hadden hem gezien, ik was naar de sportschool en vonden hem ook zo zielig. En hij lijkt me ook erg zielig.


    As travars

    ik zat hem vandaag te kijken met mijn ouders. Mijn ma begint kei hard te janken :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik huil al bij Harry Potter, laat staan deze film...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!