• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    Ik veeg de uitgelopen mascara van mijn gezicht en pak wat te drinken.
    Ik zet de tv aan en ga ervoor zitten.
    Mijn haar zit totaal door de war.
    Dan bedenk ik me ineens dat ik zo wat ga eten.
    Ik spurt naar de badkamer om mijn make-up bij te werken en mijn haar te borstelen.
    Dan ga ik in mijn kast staan opzoek naar iets leuks om aan te doen.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 19:12 ]

    Regen schreef:
    Rhiannon
    Ik veeg de uitgelopen mascara van mijn gezicht en pak wat te drinken.
    Ik zet de tv aan en ga ervoor zitten.


    [op straat]

    [Wat een stilte ineens...]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Oh je naam weet ik al lang, liefje. Sterker nog, ik heb die arme Atreyu je naam zo vaak horen uitspreken dat ik hem waarschijnlijk nooit meer vergeet," zeg ik terwijl we verder lopen. We komen bij de bar aan en al meteen worden we tegengehouden.
    "Is ze oud genoeg?" vraagt de uitsmijter me terwijl hij naar Fedea knikt.
    "Vraag het eens aan Atreyu," zeg ik met een knipoog.
    Wat een heerlijk magische naam had die jongen toch.

    Camargue

    Ik voel Liam's lippen in mijn nek en krijg er rillingen van.
    "Hmm," antwoord ik "ik had er graag iedereen bij gehad. Zullen we kijken of Moose en Fáilte thuis zijn?" vraag ik terwijl ik mijn handen over zijn armen laat glijden. Ik zou hier eeuwig zo kunnen blijven staan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Juléan

    Eindelijk, éindelijk liet ze me gaan. Mijn vuisten duwden diep in het matras terwijl ik het tempo opvoerde, sneller en sneller, tot mijn hoogtepunt steeds dichterbij kwam en ik steeds zwaarder begon te ademen en harder begon te kreunen.
    Dat duurde echter niet lang, want al gauw spanden al mijn spieren zich samen en kwam ik met een tot een heftig orgasme terwijl ik haar naam kreunde.

    [Hm, je bent de tweede (cat) Maar HurtedHeart reageert hier niet meer, geloof ik, dus het kan wel :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Liam

    "Hmm is goed." Ik kuste haar nek nog een laatste keer en nam haar toen aan haar hand mee naar het huis van Fáilte.

    Eleanor

    Hij voerde direct het tempo steeds sneller op, mijn ademhaling versnelde en ik kreunde steeds harder zodra ook mijn hoogtepunt in bereik was. Ik voelde hoe zijn spieren zich spande, kromde mijn rug en drukte mijn onderlijf steviger tegen hem aan. Mijn orgasme volgde snel na de zijne, licht schokte mijn lijf na en gloeide overal terwijl mijn hart als een razende tekeer ging in mijn borst. Trok hem daarna dicht na me toe en drukte mijn lippen kort op de zijne.

    [Oh, echt waar? Haha, dat krijg je als een knappe vent aanmaakt.
    Its up to you, als je liever niet wilt kan ik dat wel begrijpen maar of Eleanor dat ook kan.... ;P ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Moose

    Ik was behoorlijk verveeld. Mijn voeten gingen langzaam vooruit terwijl ik naar de grond bleef kijken. De straten waren leeg wat em nogal veraste

    Rhiannon
    Daar zat ik dan als een wrak op de bank, helemaal klaar voor het eten met Liam en Camargue, dus ik wachtte op ze.

    Fedea

    Ik glimlach voorzichtig naar de grote vent, en loop mee naar binnen.
    Nog nooit ben ik in zo'n tent binnengeweest, en ik zie er waarschijnlijk
    belachelijk uit met mijn tassen.
    Mijn ogen turen de ruimte door naar bekende gezichten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Terwijl Liam gaat kijken of Fáilte thuis is, ga ik op Moose's deur kloppen. Jammer genoeg blijkt hij niet thuis te zijn. Ik haal mijn schouders op en besluit alvast Rae te halen. Voorzichtig klop ik op haar deur.

    Atreyu

    Het is te koud buiten dus besluit ik al binnen te gaan. Ik ga aan de bar zitten en bestel een biertje. Een beetje afwezig zit ik aan het etiket te prutsen. Ik hoor iemand lachen en kijk opzij. Irial staat met één van de bartenders te praten en schuift een tas over de toog. Ik moet twee keer kijken voor ik besef dat Fedea naast hem staat. Ik wend mijn blik af en trek koppig het etiket van mijn bierflesje verder los.

    Irial

    Eens binnen loop ik naar een barmeisje en vraag of ze Fedea's tas bij zich kan houden. Na een knipoog en een drankje besteld te hebben geeft ze mij m'n zin en neemt de tas aan die ze achter de bar zet. Net wanneer ik opkijk zie ik Atreyu's zonnige gezicht wegkijken.
    "Ho," zeg ik tegen Fedea "problemen in het huishouden?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Juléan

    Zodra Eleanor ook tot haar orgasme was gekomen, liet ik me uitgeput naast haar neer vallen, maar hield haar wel dicht tegen me aan in mijn armen.
    Loom keek ik haar aan, streelde een lok uit haar gezicht en grijnsde tevreden.

    [Ja, het is wel goed :'D Alleen is Juléan niet zo makkelijk te vangen. *kijkt naar laatste paar posts* Oké, ik bedoel dus... hij wordt niet snel echt verliefd op iemand en houd niet zo van relaties, dus het gaat niet van de ene op de andere dag :'D]

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 21:37 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rhiannon
    Ik schrik van de klop op mijn deur.
    Ik sta op en doe de deur open, het is Camargue.
    'Hey, waar is Liam?' vraag ik.

    Camargue

    Ik schrik wanneer Rhiannon de deur komt opendoen. Haar gezicht is rood, net als haar ogen.
    "Vergeet Liam even, wat is er met jou?" vraag ik bezorgd.
    Ik sleur haar weer mee naar binnen en trek haar naast me op de bank. Ik stuur snel een sms naar Liam dat hij buiten even op ons moet wachten en ga dan nog wat dichter bij Rae zitten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    Ik haal mijn schouders op.
    'Gewoon, een beetje gesloopt, was een zware dag,' breng ik met moeite uit, liegen is nooit mijn sterke kant geweest en dat weet Camargue, jammer genoeg.
    Ik zucht en kijk haar aan.
    Ik moet er nu echt uit zien als een zielig hondje.
    'Het is gewoon, iedereen, is ineens zo verliefd enzo, en ik voel me gewoon een beetje ...,' ik krijg eenzaam niet mijn keel uit, het gaat gewoon niet.