• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    fedea

    Ik kijk hem even aan.
    "Je praat met grote woorden, Trey.
    We zijn net 1 dag samen, en je spreekt al over de rest van ons leven...
    Komt dat door dat boek?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Juléan

    En hoezeer ik het ook wilde, Eleanor hield me nog altijd tegen om sneller te gaan. Haar benen waren om me heen geklemd, remden me steeds plagend af, waardoor ik het idee had langzaamaan gek te worden. Maar aan de andere kant; ze mocht er best mee doorgaan. Stiekem genoot ik er net zo van als zij.
    Ik lag volledig over haar heen en mijn handen waren in het matras gedrukt om te voorkomen dat ik haar zou pletten en mijn lippen drukten kusjes in haar hals en op haar borst.

    [Misschien moeten we dit anders snel afmaken of zo, dan kan jij ook weer verder met Eleanor, omdat ik er zó weinig ben. Jij wacht steeds op mij en hebt verder niks te doen, dus da's niet leuk voor jou. Dan laat ik Juléan wel gewoon af en toe ergens inspringen, maar niet aan iemand vastzitten (bijna letterlijk)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Atreyu

    Alweer een slag, ik ga er bijna van duizelen. Strak kijk ik haar aan.
    "Nee, niet het boek." zeg ik hard "Nogmaals, ik ben niet van steen gemaakt."
    Sinds wanneer is ze zo arrogant? Ik draai me om en zet een paar stappen, waarop ik besef dat ik haar zo niet wil achterlaten. Opnieuw kijk ik haar kant uit.
    "Ik wil er alleen maar voor je zijn, Fedea, je helpen. Ga naar huis, en bel me maar als je me nodig hebt."
    Ik zie haar moeder voor het raam staan kijken en weet dat ze veilig thuis zal komen. Voor de tweede keer draai ik me om en dit keer onderbreek ik mijn pas niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    't Was half 6, over een half uur zouden ze me ophalen.
    Op het moment dat Camargue de deur achter zich sloot gleden de tranen een voor een in een onophoudelijke stroom over mijn gezicht.
    Ik liet mezelf vallen op mijn hemelbed nadat ik alle lichten uit had gedaan en alle gordijnen dicht had gedaan, ik rolde me op tot een klein balletje.
    Ik deed me altijd voor alsof ik sterk was maar diep in mijn hart was ik breekbaar, heel breekbaar.

    Eleanor

    Zijn lippen drukten kusjes in mijn hals en op mijn borst terwijl ik het tempo nog steeds inhield. Mijn lichaam gloeide en zijn kusjes lieten tintelingen achter die ik in mijn hele lijf voelde. Ik liet mijn benen iets losser zodat hij het tempo kon opvoeren, murmelde zachtjes zijn naam terwijl mijn lippen de zijne zochten en drukte ze er stevig op. Zodra ik voelde dat mijn lichaam langzaam het hoogtepunt begon te bereiken, remde ik weer even af, klauwde mijn nagels in zijn rug en beet hem zachtjes in zijn schouder. Ik genoot van zijn reactie en reageerde daarop door hem weer zijn ritme terug te geven en zowel hem als mezelf dit keer helemaal te laten gaan.

    [Voor mij maakt het niks uit, ik heb nu toevallig heel veel tijd omdat ik eerder vrij was van werk en dus langer weekend heb. En ik was eigenlijk stiekem ook van plan Eleanor verliefd te laten worden op Juléan. If that's alright with you ofcourse? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Ik weet niet wat me bezielt, maar plots zit ik op de grond.
    "Ik wil niet naar huis," mor ik.
    Geirriteerd sla ik mijn armen over elkaar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik loop maar rond, op weg naar nergens. De sneeuw verjaagt alle warmte uit mijn lijf. Ik neem mijn telefoon en stuur een sms naar Mathan en Iri.
    "Afspreken in Poisoned Bubbles?"
    Het begint al donker te worden en ik moet nodig mijn gedachten verzetten. Zo kende ik Fedea helemaal niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik heb mijn spullen nu thuis meegenomen en heb niet veel zin om nog terug te gaan. Mijn moeder zou vast en zeker vragen beginnen stellen, vooral als ze zag dat ik niet bepaald blij was.
    En dan zou het allemaal Trey's schuld zijn. Na een tijdje sta ik recht en klop mijn broek af. De koude stenen grond heeft mijn kont helemaal verkleumd. Mijn handen wrijven over mijn bovenarmen, trachtend de koude te bestrijden, en ik kijk om me heen.
    Er zit maar een mogelijk in, en dat is naar Trey's huis gaan, aangezien ik het gezellige meisje was dat natuurlijk superveel vrienden had. Langzaam slenter ik naar zijn loft.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 18:34 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Ik laat Atreyu weten dat ik er zal zijn en vertrek meteen. Hier thuis hoor ik toch niks anders dan geklaag over materiële dingen en roddels over mensen die me niet interesseren. Ik loop al even wanneer ik plots een meisje zie lopen. Ze komt me bekend voor maar ik kan haar even niet plaatsen. Dan valt het muntje, dat is het meisje waar Atreyu zoveel over praat. Ik had hen een keer samen gezien aan de schoolpoort toen ik net in de buurt was. Ik versnel mijn pas en haal haar in.
    "Hé, jij kent Atreyu toch?" vraag ik terwijl ik probeer om niet eng over te komen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kijk op en knik zacht.
    "Ehm, ja, ik was er net naar op weg," zeg ik zacht terwijl ik bibber van de kou.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Wanneer ze me aankijkt merk ik waarom Atreyu zo lovend over haar spreekt.
    "Oh," zeg ik zacht "eh je zult hem thuis niet vinden, vrees ik."
    Ik krijg medelijden met haar wanneer ik haar met een zak vol spullen zie sjouwen en zonder iets te zeggen neem ik die van hem over.
    "Ik had met hem afgesproken in Poisoned Bubbles," zeg ik wanneer het stil blijft "je kunt meegaan?"
    Als ik het goed heb mag ze eigenlijk nog niet binnen, maar Atreyu kent iedereen en als ze bij hem hoort zal niemand er een probleem van maken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Oh," ik kijk even achterom en zucht.
    Een ademwolkje ontsnapt aan mijn mond.
    "Ach, het zal wel geen kwaad kunnen zeker?"
    Ik glimlach als hij mijn tas overneemt.
    "Is het niet dom om die mee te nemen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Ik kijk even om me heen en wenk haar gezicht naar het mijne toe.
    "Ik zou je tas niet zomaar hier laten staan," fluister ik waarop ik moet lachen.
    Ik steek mijn hand uit en stel me voor
    "Irial, maar omdat je knap bent mag je me Iri noemen," zeg ik met een glimlach.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik.
    "Ja, dat was ik ook niet bepaald van plan."
    Ik schud zijn hand.
    "Fedea, maar je mag me Fé noemen."
    Ik kijk hem glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Dus wie nemen we nog meer mee vanavond?" Ik sla mijn armen van achter haar om haar middel en leun met mijn kin op haar schouder. Zacht kus ik haar nek en wacht op een antwoord.

    Moose

    Wat verveeld loop ik rond. Met mijn linker voet trap ik tegen een steentje dat voor mij licht.