• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Als het kon zeker wel." Lach ik en trek haar dichter tegen me aan. "Wat was er met hem?" Ik fluister het zodat de rest het niet kan horen.

    Moose

    Ik ga naast Rae zitten en verbaas me erover dat het eten er nog steeds niet is.

    Camargue

    Ik haal mijn schouders op.
    "Niets, zegt hij," antwoord ik, hopend dat Liam doorheeft dat ik het niet echt geloof. Plots krijg ik pijn in mijn buik die ik herken als honger.
    "Ik rammel," zeg ik met een pruillip terwijl ik over mijn buik wrijf.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik knik begrijpend. Ik had de hint door. Ik werp even een blik op Moose die naar buiten staart. "Dit duurt niet normaal lang." Zucht ik. Het kon dan wel een knappe blonde serveerster zijn maar ze was wel bijzonder traag.

    Camargue

    Na vijf minuten wachten ben ik het beu en sla met mijn vuist op tafel, dan vouw ik mijn armen over mijn borstkas en staar boos voor me uit.
    "Als het nog lang duurt eet ik Liam op," zeg ik mopperend.
    Blijkbaar heeft de serveester me op tafel hoor meppen en geschrokken kijkt ze onze kant uit waarop ze zich de keuken in haast.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    En dan eindelijk is daar ons eten. Ik neem de moeite niet de serveerster te bedanken ookal lacht ze zo verleidelijk naar me. Ik negeer haar simpel weg. "Nu hoef je mij tenminsten niet op te eten." Lach ik naar Cam.

    Fedea

    Ik bijt even op mijn lip. Aangezien ik hier niet echt ervaring in heb, doe ik gewoon wat in me oplomt,
    en ik doe mijn uiterste best hem even hard te laten genieten zoals hij mij heeft laten genieten.
    Af en toe kreunt hij eens, wat ik opvat als een goed teken, en net voor hij op zijn hoogtepunt is, besluit ik te stoppen.
    "Tijd voor het echte werk," zeg ik zacht, en ik ga weer boven hem hangen om hem te kussen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Ik schrik van mezelf als ik een plotse steek van jaloezie voel wanneer ik de serveerster verleidelijk naar Liam zie lachen. Die krijgt geen fooi.
    "Nu hoef je mij tenminste niet op de te eten," zegt Liam lachend.
    Ik geef hem een kusje op de wang.
    "Jij bent nochtans ook erg lekker," grap ik.
    Ik word afgeleid door het heerlijke bord pasta dat voor me staat en ga meteen in de aanval.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik lach. "Ik geloof dat je die pasta toch wat lekkerder vind." Knipoog ik. Zelf neem ik ook nog een hap en kijk toe hoe Rae en Moose met elkaar aan het praten zijn.

    Atreyu

    Fé mag dan wel maagd zijn, ze lijkt heel goed te weten wat ze doet. In bijna geen tijd voel ik mijn hoogtepunt naderen. Dan stopt ze. Voor ik iets kan vragen zegt ze
    "Tijd voor het echte werk," fluistert ze terwijl ik haar gezicht boven het mijne zie verschijnen. Ik neem haar armen stevig vast en kantel zodat ze onder mij komt te liggen. Ik kus haar lief en kneed zacht haar borsten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    Ik lach even naar Moose terwijl ik een nieuw stukje pasta op mijn vork prik en in mijn mond stop.
    'Ga je hierna ook nog mee uit, ik denk dat we gaan dansen, als het aan Camar ligt,' zeg ik tegen hem.

    Moose

    "Ja ik geloof het wel heb er wel zin in." Zeg ik en drink wat. "Jij?" Vraag ik op mijn beurt en kijk haar aan.

    Rhiannon
    'Ik denk het wel en anders sleurt Camar me toch wel mee voor die stomme weddenschap,' zeg ik lachend, terwijl ik verder eet.

    Moose.

    Ik kijk op. "Wat voor een weddenschap?" Ik kijk haar met een lachje aan. Ik wilde nu toch wel erg graag weten waar ze het over had. Rae lijkt even rood te worden en begint dan uit te leggen.

    Camargue

    "Ik denk dat je de pasta toch wat lekkerder vindt," zegt Liam lachend.
    Ik eet mijn mond leeg voor ik antwoord.
    "Ik bewaar het beste tot het laatst," zeg ik glimlachend.
    Ik zou het nog moeilijk krijgen me vanavond in te houden, dat merk ik nu al.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Ik bewaar het beste tot het laatst," Ik schiet in de lach. "Goed om te weten." Ik schud mijn hoofd en eet verder tot de blonde troela ons komt vragen of we nog wat willen. Ze kijkt me aan en knipoogt dan.