• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik hou de deur voor iedereen open en loop dan snel achter Cam aan. "Dus wat was die weddenschap met Rae?" Fluister ik als Moose en zij naar de bar lopen.

    Atreyu

    De geluidjes die Fé maakt klinken als muziek in mijn oren. Ik ga een beetje sneller en kus haar een wat ruwer. Ik verplaats mijn lippen naar haar hals en bijt er zachtjes in. Mijn ene hand glijd plagend over haar borsten en ribben.

    Camargue

    Terwijl Rae en Moose naar de bar lopen vraagt Liam me over de weddenschap.
    "Als ze vanavond kans maakt bij drie jongens betaalt zij mijn drankjes, als dat niet gebeurt ben ik haar een reisje naar New York schuldig," leg ik het snel uit. Ik zie een knap rocktype aan de bar naar haar kijken terwijl ze komt aangelopen.
    "En volgens mij ga ik winnen," zeg ik met een lachje.

    Irial

    Ik sta wat afwezig met Mathan te praten tot mijn aandacht naar de deur getrokken wordt. Er komt een meisje zo bleek als sneeuw binnengelopen en ik grom even ontevreden wanneer ik een jongen naast haar zie lopen.
    "Mathan?" zeg ik terwijl ik mijn handen op zijn schouders leg "ben ik dood?" vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 21:17 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Zijn handelingen allemaal tesamen winden me zo op,
    dat het niet lang meer duurt voor ik aan mijn hoogtepunt zit.
    Zachtjes kras ik met mijn nagels over zijn rug en bijt op mijn lip
    terwijl ik luider kreun dan ik wil.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Wow, wat gaan jullie hard ineens! Even Eleanors laatste reactie geQoute..]

    JaiRy schreef:
    Eleanor

    ‘Dat vond ik nou ook, normaal doe ik er langer over,’ reageerde ik lachend, nadat we de gang opliepen. Ik was benieuwd hoelang het zou duren voor hij door zou hebben dat er iets ontbrak en hij had het sneller door dan ik verwacht had.Iets wat me plezierde gezien het feit we dadelijk met z’n alle gingen eten. Ik wierp hem een plagende grijns toe terwijl we over de gang heen liepen en ik zijn bedenkelijke gezicht zag. ‘Alles goed?’ vroeg ik zo luchtig mogelijk.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    'Moose schijnt haar ook niet lelijk te vinden.' Mompel ik en kijk naar hoe Moose Rae observeert met een liefdevolle rustigeblik. 'Maar wees gerust ik wil alleen jou' Ik ga achter haar staan en leg mijn armen om haar middel. Mijn lippen strelen haar nek en wang.

    Juléan

    Eleanor kwam naast me lopen en ik staarde stak voor me uit, hoewel mijn ogen af en toe zeer zeker wel opzij schoten, voornamelijk omdat ik het van mezelf niet meer mocht. En omdat ik zo in het openbaar moest verschijnen.
    "Als ik zo meteen voor ehm... paal sta... dan mag jij de uitleg geven," zei ik haar met een scheve grijns.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mathan

    Ik geef hem een speelse tik op zijn gezicht.
    "Als je die voelde, dan leef je nog."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik weet dat ze klaargekomen is wanneer ik haar nagels in mijn rug voel en haar immens luid hoor kreunen. Ik vertraag opnieuw een beetje zodat ze wat kan bekomen, maar zelf ben ik nog niet zover.
    "Dat was snel, prinses. Nog een keertje?" fluister ik glimlachend in haar oor. Ik druk mijn lippen op de hare en geef er een klein likje aan.

    Camargue

    Ik voel zijn armen rond mijn middel glijden terwijl zijn warme adem zich van mijn nek naar mijn wang verplaatst. Ik draai me om en leg mijn handen glimlachend op zijn wangen. Ik geef hem een heel zacht kusje en zeg dan
    "Ik hou van je, Liam."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Erg veel tijd om te bekomen geeft hij me niet, aangezien hij vrijwel meteen vraagt om nog eens te gaan.
    Ik knik hijgend en mijn gedachten doezelen weer weg. Ik ben nog te hevig onder de invloed van mijn orgasme om hem aan te sporen om het minder braaf te doen, om nog maar te zwijgen dat ik de leiding weer zou nemen.
    Die jongen put mijn lichaam volledig uit, en ik vind het niet eens erg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [uhh, volgens mij zitten jullie niet meer in de italiaan? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    Het voelt goed haar dat te horen zeggen. "Ik hou ook van jou Camargue." Ik sla mijn arm rond haar middel en loop samen met haar naar bar waar Rae en Moose.

    Atreyu

    Ik grinnik wanneer ik merk dat ze compleet sprakeloos is en besluit haar niet meer te plagen. Ik versnel opnieuw en kus Fé heel liefdevol. Na enkele minuten voel ik mijn hoogtepunt naderen en het duurt niet lang voor ik ook een orgasme krijg. Ik blijf nog even op Fé liggen tot ik terug gewoon kan ademhalen en ga dan naast haar liggen om haar vervolgens dicht tegen me aan te trekken. Ik sla de dekens over ons heen.

    Camargue

    Terwijl Liam me mee naar de bar troont bedenk ik me plots iets.
    "Juléan en Eleanor!" zeg ik luidop.
    Ik haal mijn gsm uit mijn zak en stuur Eleanor een berichtje waar we nu zijn. Ondertussen hou ik de jongen die zo naar Rae staat te staren in de gaten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Nu valt heel mijn verstand officieel uit en ik sidder nog wat nagenietend na.
    Ik kruip zo dicht mogelijk tegen hem aan, en neem zijn hand vast. Ik kus enkele zweetdruppels weg van op zijn borstkas en leg mijn been over het zijne, zodat we wel in elkaar gestrengeld lijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Terwijl hij strak voor zich uitstaarde, zag ik zijn ogen af en toe even opzij schieten. Ik kon het niet helpen dat ik hier van genoot. Op zeker dat ik hem aan het uitdagen was, wachtend tot wanneer hij zich niet meer kon inhouden en zou gaan happen. ‘Ik zal er dan wel voor zorgen dat je nooit lang voor paal staat,’ grijnsde ik met een plagende blik terug terwijl ik mijn telefoon uit mijn jaszak haalde. Cam had gesmst dat ze naar de bar waren gegaan. ‘ Plannen gewijzigd, het word een drankje aan de bar,’zei ik daarna tegen Juléan. Bar, drankjes.. Dat kon nog leuk worden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik voel haar lippen op mijn borstkas en haar been over het mijne. Ik laat mijn vingers over haar rug cirkelen en laat mijn lippen op haar voorhoofd rusten. De combinatie van de dekens en ons lichamen tegen elkaar brengt een zalige warmte met zich mee waarvan ik zo zou kunnen indommelen. Maar slapen wanneer Fé naast me ligt, daar heb ik geen behoefte aan.

    Irial

    Mathan geeft me een tik.
    "Als je die voelde, dan leef je nog." zegt hij droogjes.
    Ik wriemel even met mijn neus, bekijk het meisje nog een keer over zijn schouder en zucht diep.
    "Zo dood als een pier," zeg ik terwijl ik met mijn hoofd schud.
    Ik probeer wat moed te verzamelen om haar aan te spreken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.