• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    'Die liggen vast halverwege ergens in de bosjes,' zeg ik grappend.
    Ik kijk naar buiten, de lantaarnpalen maken een mooie gloed in de nacht.
    'Wat gaan we na het eten doen?' vraag ik.

    Liam

    Ik haal mijn schouders op. "Geen idee moeten we ze bellen?" Ik kijk van Camargue naar Moose en dan naar Rae. "Ik ga even naar buiten." Moose staat op en loopt naar buiten.

    Fedea

    Ik kijk hem grijnzend aan.
    "Je hebt erom gevraagd."
    Ik neem zijn hand vast en neem hem mee naar zijn slaapkamer. Daar begin ik hem te kussen en duw hem zachtjes op bed. Hem vastbinden lijkt me nu nog net iets te ver gaan, maar ik laat hem gewoon liggen als ik de kamer uitloop.
    "Mooi blijven liggen!" roep ik hem toe. Ik kleed me in de badkamer om en doe het meest sexy lingeriesetje van daarstraks aan en loop dan weer naar hem toe. Ik leun tegen de deurpost en kijk hem grijnzend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Wat gaan we na het eten doen?" vraagt Rae terwijl Moose naar buiten loopt om een reden die ik niet gehoord heb.
    "Ik heb wel zin om nog uit te gaan," antwoord ik op Rae's vraag.
    Plots dringt het tot me door dat Moose helemaal geen reden genoemd heeft waarom hij naar buiten ging.
    "Wat is er met Moose?" vraag ik dan aan niemand in het bijzonder.

    Atreyu

    Ze duwt me zachtjes op bed en net wanneer ik mijn armen om haar heen wil slaan loopt ze de kamer uit.
    "Mooi blijven liggen!" hoor ik haar nog roepen. Alsof dat ook maar in me zou opkomen op dit moment. Ik word een beetje ongeduldig en wil haar achterna gaan wanneer ze plots in een lingeriesetje om u tegen te zeggen tegen de deurpost leunt.
    "Wauw," is het enige dat ik uit kan brengen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik haal mijn schouders op. "Uitgaan lijkt me leuk." Val ik bij. "Wat is er met Moose?" Ik kijk op. "Geen idee eigenlijk geloof dat hij gewoon anar buiten wilde."

    Moose

    Buiten aangekomen steek ik een sigaret op. Ik was niet echt een roker meer gewoon een partysmoker alleen had ik nu nogal de behoefte aan een sigaret. Ik leun tegen het muurtje aan en neem een hijs.

    Rhiannon
    Ik haal mijn schouders op.
    'Geen idee, misschien moet iemand even gaan kijken of alles wel goed met hem gaat ?' vraag ik.
    Ik kijk naar buiten, en Moose staat daar, met een sigaret, tegen een muurtje aangeleund.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 16:55 ]

    Fedea

    Ik grijns en loop naar hem toe. Ik kus hem terwijl ik op het bed kruip, en boven hem kom hangen. Langzaam glijden mijn handen over zijn lichaam, en als ze de zoom van zijn shirt hebben gevonden, doe ik hem tergend langzaam uit. Nu is het mijn beurt hem te pesten. Als ik het shirt over zijn hoofd heb getrokken, plaats ik mijn lippen weer op de zijne terwijl mijn handen aan zijn broek aan het prutsen zijn.
    "Jij blijft gewoon liggen," fluister ik tegen zijn mond, nog voor hij moeite kan doen mijn handen te hulp te schieten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Ik weet niet goed waarom, maar ik krijg medelijden met de stakker. Het is niet echt iets voor hem om zomaar weg te lopen.
    "Ik ga wel," zeg ik terwijl ik al rechtsta. Snel doe ik mij jas aan en wandel naar buiten.
    Ik ga naast Moose staan en blijf even stil.
    "Moose, wat is er?" vraag ik uiteindelijk.

    Atreyu

    Zo anders dan ik haar ken neemt Fedea nu volledig de leiding. Ik voel haar handen aan mijn broek en wil het ding zo snel mogelijk uit. Fé is me echter te vlug af.
    "Jij blijft gewoon liggen," fluistert ze tegen mijn lippen en haar warme adem doet me rillen. Ik zou echter mezelf niet zijn als ik niet iets van weerstand zou bieden en grijp haar gezicht vast waarop ik mijn lippen ietwat ruw tegen de hare druk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Moose

    Ik kijk op als Camargue naast me verschijnd. "Niets hoor." Zeg ik schouder ophalend. Buiten is het ondertussen gaan regenen en het is behoorlijk koud. Ik heb er zelf geen alst van want ik sta lekker onder een afdakje.

    Liam

    "En hoe is het nu met je Rae?" Vraag ik als Camargue weg is ik kijk haar geintereseerd aan.

    Fedea

    Mijn handen glijden over zijn armen naar zijn handen, en ik neem ze zachtjes van zijn gezicht.
    "Laat mij nu maar even doen," fluister ik glimlachend. Ik druk kusjes op zijn lippen, mondhoeken, kin, hals, en zo helemaal over zijn lichaam tot zijn navel en daaronder.
    "Jij hebt me al tweemaal laten genieten, nu is het aan jou," zeg ik ondeugend terwijl mijn vingers zich om de boord van zijn boxer klemmen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    grey]I'm off to omnomnomnomnomnomnom :3[/grey


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rhiannon
    Ik kijk raar op van Liam zijn vraag.
    'Oh wel goed hoor,' antwoord ik 'Niets aan de hand.'
    Om overtuigend over te komen plak ik er een glimlach achteraan.
    En ik denk terug aan vanmiddag, ach ja iedereen is wel eens eenzaam toch?

    Camargue

    "Niets hoor," zegt hij terwijl hij zijn schouders ophaalt.
    Ik kijk hem even aan en probeer hem te droorgronden. Ik heb geen idee of ik hem moet geloven of hij me probeert af te schepen.
    "Ben je het zeker? Je bent al de hele avond zo stil," zeg ik zachtjes terwijl ik een hand op zijn schouder leg.

    Atreyu

    Ik voel mijn hartslag racen wanneer ze zich een weg naar beneden kust. Haar vingers spelen met de rand van mijn boxershort en ik krijg er kippenvel van.
    "Jij hebt me al tweemaal laten genieten, nu is het aan jou," zegt ze met een vreemde fonkeling in haar ogen.
    Ik grinnik en herinner me hoe ik de tweede keer onderbroken werd. Als dit de reden is waarom, dan vind ik het helemaal niet erg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Moose

    Ik schud langzaam mijn hoofd. "Nee alles goed." Zeg ik zacht. Ik druk mijn sigaret uit en rek me uit. "Zullen we maar weer naar binnen gaan?"

    Liam


    "Oh gewoon vroeg ik me af." Lach ik en kijk om voor de serveerster.

    Camargue

    Nog een keer vertelt hij dat er niks aan de hand is waarop hij zijn sigaret uitdrukt en zich een keer uitrekt.
    "Zullen we maar weer naar binnen gegaan?" vraagt hij dan.
    Ik ril van de kou en knik even.
    Inwendig mopperend plof ik weer neer tussen Liam en Rae in.
    "Ben je alweer de serveerster aan het keuren?" vraag ik Liam grijnzend.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 17:27 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.